O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bulker mjesecima na popravku u luci Gladstone: Australija mu izdala zabranu

Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) započela je 2024. godinu izdavanjem svoje prve zabrane za bulker koji se mjesecima nalazio u središnjoj luci Queenslanda. Nadležna tijela naglašavaju da ne oklijevaju poduzeti brze i odgovarajuće mjere protiv brodova koje smatraju nesigurnima, piše The Maritime Executive.

Bulker KMAX Leader od 91.800 DWT registriran u Liberiji stigao je u Gladstone krajem listopada. Izgrađen je 2010. godine, a brodom se upravlja s Filipina. Nakon dolaska u Australiju, agent je obavijestio AMSA-u da je brod doživio kvarove u strojarnici, te da je započeo rad na mehaničkim problemima. Prema AMSA-i, rečeno je da će im za popravak trebati osam do deset dana.

Međutim, popravak se odužio na gotovo četiri mjeseca, navodi Splash247.

“Brod je ostao onesposobljen u luci Gladstone tijekom sezone ciklona, što predstavlja stvaran rizik za sigurnost unutar luke”, kaže AMSA. Zabrana je izdana brodu i njegovim vlasnicima s datumom od 15. veljače, izvještava AMSA, i to zbog “ozbiljnog kršenja sigurnosti i kršenja australskog zakonodavstva koje su počinili zapovjednik i vlasnik broda dok je bio u luci Gladstone”.

AMSA izvješćuje da su izdali više obavijesti brodu tražeći od klasifikacijskog društva broda da provede pregled oštećenja i izvijesti o popravcima. Također su zahtijevali da brod obavijesti AMSA-u o aranžmanima tegljenja i ažuriranom planu popravka, ističe The Maritime Executive.

“Nedostatak informacija od vlasnika KMAX Leadera bio je vrlo razočaravajući”, rekao je Michael Drake, izvršni direktor operacija AMSA-e. “AMSA očekuje od svih brodskih operatera i zapovjednika da se uključe brzo, transparentno i smisleno”.

“Međunarodni standardi postoje kako bi zaštitili živote pomoraca i naš dragocjeni morski i obalni okoliš. Oni nisu izborni”, dodao je, piše Splash247.

Smit Lamnalco Australia izvješćuje da je šest njegovih tegljača angažirano 4. veljače za tegljenje broda. Brod se sada tegli na Filipine na popravak, a prema propisima AMSA mu je izdala 12-mjesečnu zabranu ulaska u australske luke.

AMSA je izdala ukupno devet zabrana brodovima u 2023. godini, uglavnom zbog problema s održavanjem. Broj zabrana povećao se u usporedbi sa samo dvije izdane 2022. i četiri 2021. godine. Od 2020. AMSA je izdala 20 zabrana brodovima za koje smatraju da su nesigurni ili krše propise o radu.

Foto: Smit Lamnalco Australia / The Maritime Executive

Australska uprava za pomorsku sigurnost (AMSA) započela je 2024. godinu izdavanjem svoje prve zabrane za bulker koji se mjesecima nalazio u središnjoj luci Queenslanda. Nadležna tijela naglašavaju da ne oklijevaju poduzeti brze i odgovarajuće mjere protiv brodova koje smatraju nesigurnima, piše The Maritime Executive.

Bulker KMAX Leader od 91.800 DWT registriran u Liberiji stigao je u Gladstone krajem listopada. Izgrađen je 2010. godine, a brodom se upravlja s Filipina. Nakon dolaska u Australiju, agent je obavijestio AMSA-u da je brod doživio kvarove u strojarnici, te da je započeo rad na mehaničkim problemima. Prema AMSA-i, rečeno je da će im za popravak trebati osam do deset dana.

Međutim, popravak se odužio na gotovo četiri mjeseca, navodi Splash247.

“Brod je ostao onesposobljen u luci Gladstone tijekom sezone ciklona, što predstavlja stvaran rizik za sigurnost unutar luke”, kaže AMSA. Zabrana je izdana brodu i njegovim vlasnicima s datumom od 15. veljače, izvještava AMSA, i to zbog “ozbiljnog kršenja sigurnosti i kršenja australskog zakonodavstva koje su počinili zapovjednik i vlasnik broda dok je bio u luci Gladstone”.

AMSA izvješćuje da su izdali više obavijesti brodu tražeći od klasifikacijskog društva broda da provede pregled oštećenja i izvijesti o popravcima. Također su zahtijevali da brod obavijesti AMSA-u o aranžmanima tegljenja i ažuriranom planu popravka, ističe The Maritime Executive.

“Nedostatak informacija od vlasnika KMAX Leadera bio je vrlo razočaravajući”, rekao je Michael Drake, izvršni direktor operacija AMSA-e. “AMSA očekuje od svih brodskih operatera i zapovjednika da se uključe brzo, transparentno i smisleno”.

“Međunarodni standardi postoje kako bi zaštitili živote pomoraca i naš dragocjeni morski i obalni okoliš. Oni nisu izborni”, dodao je, piše Splash247.

Smit Lamnalco Australia izvješćuje da je šest njegovih tegljača angažirano 4. veljače za tegljenje broda. Brod se sada tegli na Filipine na popravak, a prema propisima AMSA mu je izdala 12-mjesečnu zabranu ulaska u australske luke.

AMSA je izdala ukupno devet zabrana brodovima u 2023. godini, uglavnom zbog problema s održavanjem. Broj zabrana povećao se u usporedbi sa samo dvije izdane 2022. i četiri 2021. godine. Od 2020. AMSA je izdala 20 zabrana brodovima za koje smatraju da su nesigurni ili krše propise o radu.

Foto: Smit Lamnalco Australia / The Maritime Executive

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video