O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Stiglo novo pojačanje u floti Jadranskog pomorskog servisa: U riječku luku uplovila Gea

Novo pojačanje u floti Jadranskog pomorskog servisa (JPS), lučki tegljač Gea, doplovio je u riječku luku samo tjedan dana nakon dolaska tegljača Moretto, u vlasništvu iste tvrtke, a do kraja godine očekuje se dolazak još jednog novog tegljača, čime će se ukupan broj plovila u floti JPS-a popeti na 11.

U sva tri slučaja riječ je o novogradnjama, a Gea je, kao i Moretto, porinuta prošle godine u Turskoj, piše Novi list.

Brod je izgrađen u brodogradilištu Eregli, dugačak je 25 metara, širok 12, s gazom od 5,8 metara. Pogonjen je dvama Caterpillar motorima, ukupne snage 5.200 konjskih snaga, s poteznom silom (BP) od 70 tona, a postiže brzinu od 13 čvorova.

Tegljač je tipa Azimuth stern drive (ASD) te ima notaciju escort tegljača, što znači da može ploviti kao aktivna i pasivna pratnja brodovima u plovidbi i na prilazu ili odlasku iz luka.

Opremljen je, prema podacima iz JPS-a, najsuvremenijom opremom, uz smještaj za osam članova posade.

Nosi isto ime kao nekadašnji tegljač koji je u Rijeku bio stigao sedamdesetih godina prošlog stoljeća, a u to je vrijeme bio tehnološki iznimno napredan.

Oba broda, Gea i Moretto, u operativnu službu trebala bi stupiti tijekom idućeg mjeseca. Zajedno s trećim tegljačem čiji se dolazak u Rijeku očekuje u trećem kvartalu ove godine, nabavljeni su u sklopu velikog investicijskog ciklusa JPS-a, u prvom redu kako bi ova kompanija mogla zadovoljiti očekivani rast prometa i broja dolazaka brodova u riječkoj luci u idućim godinama zbog pokretanja novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway na Zagrebačkoj obali, kao i najavljenog udvostručenja kapaciteta LNG terminala.

Novo pojačanje u floti Jadranskog pomorskog servisa (JPS), lučki tegljač Gea, doplovio je u riječku luku samo tjedan dana nakon dolaska tegljača Moretto, u vlasništvu iste tvrtke, a do kraja godine očekuje se dolazak još jednog novog tegljača, čime će se ukupan broj plovila u floti JPS-a popeti na 11.

U sva tri slučaja riječ je o novogradnjama, a Gea je, kao i Moretto, porinuta prošle godine u Turskoj, piše Novi list.

Brod je izgrađen u brodogradilištu Eregli, dugačak je 25 metara, širok 12, s gazom od 5,8 metara. Pogonjen je dvama Caterpillar motorima, ukupne snage 5.200 konjskih snaga, s poteznom silom (BP) od 70 tona, a postiže brzinu od 13 čvorova.

Tegljač je tipa Azimuth stern drive (ASD) te ima notaciju escort tegljača, što znači da može ploviti kao aktivna i pasivna pratnja brodovima u plovidbi i na prilazu ili odlasku iz luka.

Opremljen je, prema podacima iz JPS-a, najsuvremenijom opremom, uz smještaj za osam članova posade.

Nosi isto ime kao nekadašnji tegljač koji je u Rijeku bio stigao sedamdesetih godina prošlog stoljeća, a u to je vrijeme bio tehnološki iznimno napredan.

Oba broda, Gea i Moretto, u operativnu službu trebala bi stupiti tijekom idućeg mjeseca. Zajedno s trećim tegljačem čiji se dolazak u Rijeku očekuje u trećem kvartalu ove godine, nabavljeni su u sklopu velikog investicijskog ciklusa JPS-a, u prvom redu kako bi ova kompanija mogla zadovoljiti očekivani rast prometa i broja dolazaka brodova u riječkoj luci u idućim godinama zbog pokretanja novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway na Zagrebačkoj obali, kao i najavljenog udvostručenja kapaciteta LNG terminala.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video