O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Imenovan novi kontejnerski brod COSCO Shipping Linea

Kineska brodarska kompanija COSCO Shipping Lines imenovala je novi kontejnerski brod od 14.100 TEU s ekološki prihvatljivom tehnologijom, piše Offshore Energy.

Kako je objavljeno, brod je nazvan COSCO Shipping Uruguay, a izgradio ga je COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou).

Plovilo je dugačko 335,9 metara, široko 51 metar, duboko 29,9 metara, a projektirani gaz mu je 14,5 metara. Može se kretati brzinom od 22 čvora.

Pregledan od strane Kineskog klasifikacijskog društva, kontejnerski brod je opremljen visoko integriranim kombiniranim sustavom odsumporavanja, kako bi zadovoljio najstrože zahtjeve Međunarodne pomorske organizacije (IMO) od 0,1 % emisije sumpora.

Također, brodski sustav ovog plovila dizajniran je da zadovolji zahtjeve pametne navigacije, strojarnice, upravljanja energetskom učinkovitošću i integracijske platforme u CCS “Pravilima za pametne brodove”, navodi Offshore Energy.

Nadalje, sustav može predložiti optimizaciju ruta i brzine, te kontinuirano nadzirati važnu opremu uključujući brodske glavne i pomoćne motore, sustave osovina itd., te dijagnosticirati pogreške. Pametni brodski sustav može pomoći u smanjenju operativnih troškova brodova, smanjenju emisije ugljika i doprinijeti ekološkom brodarstvu.

COSCO Shipping Uruguay je treći od šest kontejnerskih brodova od 14.100 TEU u ovoj seriji. COSCO Shipping Brazil, prvi brod ovog tipa, nedavno je završio svoju prvu plovidbu i postigao nula nedostataka u PSC inspekciji države luke.

COSCO Shipping nedavno je otkrio da će neke od svojih kontejnerskih brodova naknadno opremiti za pogon na metanol. Brodovi pripadaju COSCO Line klasi Camellia i Virgo, s kapacitetom od 13.800 odnosno 20.000 TEU.

Kineska brodarska kompanija COSCO Shipping Lines imenovala je novi kontejnerski brod od 14.100 TEU s ekološki prihvatljivom tehnologijom, piše Offshore Energy.

Kako je objavljeno, brod je nazvan COSCO Shipping Uruguay, a izgradio ga je COSCO Shipping Heavy Industry (Yangzhou).

Plovilo je dugačko 335,9 metara, široko 51 metar, duboko 29,9 metara, a projektirani gaz mu je 14,5 metara. Može se kretati brzinom od 22 čvora.

Pregledan od strane Kineskog klasifikacijskog društva, kontejnerski brod je opremljen visoko integriranim kombiniranim sustavom odsumporavanja, kako bi zadovoljio najstrože zahtjeve Međunarodne pomorske organizacije (IMO) od 0,1 % emisije sumpora.

Također, brodski sustav ovog plovila dizajniran je da zadovolji zahtjeve pametne navigacije, strojarnice, upravljanja energetskom učinkovitošću i integracijske platforme u CCS “Pravilima za pametne brodove”, navodi Offshore Energy.

Nadalje, sustav može predložiti optimizaciju ruta i brzine, te kontinuirano nadzirati važnu opremu uključujući brodske glavne i pomoćne motore, sustave osovina itd., te dijagnosticirati pogreške. Pametni brodski sustav može pomoći u smanjenju operativnih troškova brodova, smanjenju emisije ugljika i doprinijeti ekološkom brodarstvu.

COSCO Shipping Uruguay je treći od šest kontejnerskih brodova od 14.100 TEU u ovoj seriji. COSCO Shipping Brazil, prvi brod ovog tipa, nedavno je završio svoju prvu plovidbu i postigao nula nedostataka u PSC inspekciji države luke.

COSCO Shipping nedavno je otkrio da će neke od svojih kontejnerskih brodova naknadno opremiti za pogon na metanol. Brodovi pripadaju COSCO Line klasi Camellia i Virgo, s kapacitetom od 13.800 odnosno 20.000 TEU.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video