O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U sudaru brodova kod Danske oštećen tanker “flote u sjeni”

Tanker iz flote brodova u sjeni bio je uključen u sudar blizu Danske, što predstavlja rizike koje brodovi nepoznatog vlasništva označavaju za svjetske oceane, prenosi gCaptain.

Incident, koji je uključivao 15 godina star tanker za prijevoz nafte Andromeda Star, dogodio se 2. ožujka, objavile su danske pomorske vlasti. Slučaj je još uvijek pod istragom, rečeno je bez dodatnih detalja.

Brod je trebao ukrcati rusku sirovu naftu 4. ožujka u baltičkoj luci Primorsk, prema informacijama koje je prikupio Bloomberg. Umjesto toga, otplovio je prema remontnom brodogradilištu u Dansku, gdje je stigao 17. ožujka.

Iako nema znakova većeg utjecaja sudara na okoliš, to je još jedan podsjetnik na rizike koje flota u sjeni predstavlja. Ovaj je događaj oživio najgore strahove Danske o brodovima koji svakodnevno prevoze stotine tisuća barela ruske sirove nafte kroz njihove tjesnace, jer ako nešto pođe po zlu, pitanje je hoće li se pronaći pravi vlasnik i hoće li osiguravatelj platiti troškove štete, navodi The Maritime Executive.

Danska dopušta brodovima koji pristaju u Rusiju da plove njezinim vodama zbog dugogodišnjeg sporazuma o slobodi plovidbe. Većina brodova zahtijeva specijalizirane pilote jer je danskim tjesnacima teško ploviti.

Andromeda Star prodana je nepoznatim kupcima prije četiri mjeseca, a njen Equasis zapis nije ažuriran s identitetom novog vlasnika. Brodom upravlja kompanija Margao Marine Solutions, koja upravlja s tri starija tankera, svi pod zastavom Paname, navodi The Maritime Executive.

Kompanija nije odgovorila na upit za komentar o incidentu.

Osiguravatelji plovila nisu poznati, a brod nije naveden ni na web stranici međunarodne grupe P&I klubova, koja nudi zaštitu od rizika poput izlijevanja i sudara.

Rusija je izgradila flotu u sjeni kako bi održala svoj izvoz nafte nakon niza sankcija od strane SAD-a, Europske unije i skupine G7. Neke industrijske procjene govore da flota broji čak 600 brodova, ističe gCaptain.

Tanker iz flote brodova u sjeni bio je uključen u sudar blizu Danske, što predstavlja rizike koje brodovi nepoznatog vlasništva označavaju za svjetske oceane, prenosi gCaptain.

Incident, koji je uključivao 15 godina star tanker za prijevoz nafte Andromeda Star, dogodio se 2. ožujka, objavile su danske pomorske vlasti. Slučaj je još uvijek pod istragom, rečeno je bez dodatnih detalja.

Brod je trebao ukrcati rusku sirovu naftu 4. ožujka u baltičkoj luci Primorsk, prema informacijama koje je prikupio Bloomberg. Umjesto toga, otplovio je prema remontnom brodogradilištu u Dansku, gdje je stigao 17. ožujka.

Iako nema znakova većeg utjecaja sudara na okoliš, to je još jedan podsjetnik na rizike koje flota u sjeni predstavlja. Ovaj je događaj oživio najgore strahove Danske o brodovima koji svakodnevno prevoze stotine tisuća barela ruske sirove nafte kroz njihove tjesnace, jer ako nešto pođe po zlu, pitanje je hoće li se pronaći pravi vlasnik i hoće li osiguravatelj platiti troškove štete, navodi The Maritime Executive.

Danska dopušta brodovima koji pristaju u Rusiju da plove njezinim vodama zbog dugogodišnjeg sporazuma o slobodi plovidbe. Većina brodova zahtijeva specijalizirane pilote jer je danskim tjesnacima teško ploviti.

Andromeda Star prodana je nepoznatim kupcima prije četiri mjeseca, a njen Equasis zapis nije ažuriran s identitetom novog vlasnika. Brodom upravlja kompanija Margao Marine Solutions, koja upravlja s tri starija tankera, svi pod zastavom Paname, navodi The Maritime Executive.

Kompanija nije odgovorila na upit za komentar o incidentu.

Osiguravatelji plovila nisu poznati, a brod nije naveden ni na web stranici međunarodne grupe P&I klubova, koja nudi zaštitu od rizika poput izlijevanja i sudara.

Rusija je izgradila flotu u sjeni kako bi održala svoj izvoz nafte nakon niza sankcija od strane SAD-a, Europske unije i skupine G7. Neke industrijske procjene govore da flota broji čak 600 brodova, ističe gCaptain.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video