O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tvrtka 3. maj 1905 dobila novu predsjednicu uprave

Vjera Marić nova je predsjednica Uprave 3. maja Rijeka 1905. Odlučio je to, neslužbeno Novi list doznaje, Nadzorni odbor ove trećemajske tvrtke kćeri na svojoj jučerašnjoj sjednici.

Time je stavljena “točka na i” potrage za kadrovskim rješenjem čiji će prvi i primarni zadatak biti da, uz Edija Kučana, čim prije posloži sve preostale kockice da bi ovo povezano društvo 3. maja moglo početi preuzimati poslove i ugovarati nove projekte – od pripreme dokumentacije potrebne za prijenos koncesije, sukcesivnog prebacivanja ljudi, definiranja organizacijske sheme do niza drugih detalja koji su još ostali za odraditi.

Poslovno oživljavanje

Da su fokus i aktivnosti na poslovnom oživljavanju trećemajske tvrtke kćeri upućuje i činjenica da je jučer došlo do rošade i u samom Nadzornom odboru u kojem je funkciju predsjednika preuzeo Robert Blažinović, ravnatelj Uprave za industriju resornog Ministarstva gospodarstva, dok Juraj Šoljić ostaje predsjednik NO-a u matičnom 3. maju.

Uz Vjeru Marić, drugi član Uprave 3. maj 1905 bit će direktor matičnog brodogradilišta Edi Kučan, kao iskustveni most između starog i novog 3. maja. Intencija je, kako doznajemo, da se na ovaj način i u matičnom društvu i u tvrtki kćeri mogu fokusiranije posvetiti svojim prioritetima, prenosi Novi list.

U idućim tjednima, odnosno najkasnije do početka ljeta, treba ozbiljno zasukati rukave da 3. maj 1905 može početi odrađivati prve projekte, dok će, s druge strane, Kučan sa svojim suradnicima morati uložiti dodatne napore da se novogradnja 527, u naravi samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta Algoma Endeavour, kojeg je matični 3. maj ugovorio s kanadskim brodarom Algoma, završi i isporuči u zadanim vremenskim okvirima.

Osim toga, tu su i dva pontona koja 3. maj gradi za Viktor Lenac za potrebe obnove njihovog najvećeg doka, a sve u cilju da se Dok 11 čim prije osposobi i vrati u funkciju.

U 3. maju od 1999.

Nova predsjednica Uprave 3. maja 1905 Vjera Marić na novu funkciju prelazi s pozicije project managera i AKZ specijalista. Po struci je diplomirani inženjer kemijske tehnologije, a u 3. maju zaposlila se još 1999. godine kao mlada pripravnica.

Uspješno je odradila povjereni joj projekt na Scenic Eclipsu II, gdje je sa strane 3. maja vodila gradnju i djelomično opremanje trupa ovog luksuznog polarnog kruzera, vrijednog više od 160 milijuna eura, navodi Novi list.

Taj impozantni brod, koji je rezultat poslovne suradnje koju je Scenicova tvrtka MKM Yachts sklopila s 3. majem, na riječkim se navozima uspio završiti unutar planiranih rokova i financijskih okvira.

Kobilica za taj brod, podsjetimo, u 3. maju položena je u svibnju 2021. godine, godinu dana kasnije ta je Scenicova novogradnja porinuta u more, a početkom travnja prošle godine Eclipse II je isplovio iz Rijeke na svoje prvo inauguracijsko putovanje.

U Scenic grupi, odnosno MKM Yachtsu, koja je prije nekoliko godina uzela u potkoncesiju jedan manji dio riječkog brodogradilišta, planiraju gradnju novog kruzera, većih dimenzija, što bi bio poželjan posao uz koji bi 3. maj 1905 mogao poslovno stasati, a valja podsjetiti i da je upravo u tijeku, do 15. travnja, i javni poziv za iskazivanje interesa za kupnju ove trećemajske tvrtke kćeri.

Vjera Marić nova je predsjednica Uprave 3. maja Rijeka 1905. Odlučio je to, neslužbeno Novi list doznaje, Nadzorni odbor ove trećemajske tvrtke kćeri na svojoj jučerašnjoj sjednici.

Time je stavljena “točka na i” potrage za kadrovskim rješenjem čiji će prvi i primarni zadatak biti da, uz Edija Kučana, čim prije posloži sve preostale kockice da bi ovo povezano društvo 3. maja moglo početi preuzimati poslove i ugovarati nove projekte – od pripreme dokumentacije potrebne za prijenos koncesije, sukcesivnog prebacivanja ljudi, definiranja organizacijske sheme do niza drugih detalja koji su još ostali za odraditi.

Poslovno oživljavanje

Da su fokus i aktivnosti na poslovnom oživljavanju trećemajske tvrtke kćeri upućuje i činjenica da je jučer došlo do rošade i u samom Nadzornom odboru u kojem je funkciju predsjednika preuzeo Robert Blažinović, ravnatelj Uprave za industriju resornog Ministarstva gospodarstva, dok Juraj Šoljić ostaje predsjednik NO-a u matičnom 3. maju.

Uz Vjeru Marić, drugi član Uprave 3. maj 1905 bit će direktor matičnog brodogradilišta Edi Kučan, kao iskustveni most između starog i novog 3. maja. Intencija je, kako doznajemo, da se na ovaj način i u matičnom društvu i u tvrtki kćeri mogu fokusiranije posvetiti svojim prioritetima, prenosi Novi list.

U idućim tjednima, odnosno najkasnije do početka ljeta, treba ozbiljno zasukati rukave da 3. maj 1905 može početi odrađivati prve projekte, dok će, s druge strane, Kučan sa svojim suradnicima morati uložiti dodatne napore da se novogradnja 527, u naravi samoiskrcavajući brod za prijevoz rasutog tereta Algoma Endeavour, kojeg je matični 3. maj ugovorio s kanadskim brodarom Algoma, završi i isporuči u zadanim vremenskim okvirima.

Osim toga, tu su i dva pontona koja 3. maj gradi za Viktor Lenac za potrebe obnove njihovog najvećeg doka, a sve u cilju da se Dok 11 čim prije osposobi i vrati u funkciju.

U 3. maju od 1999.

Nova predsjednica Uprave 3. maja 1905 Vjera Marić na novu funkciju prelazi s pozicije project managera i AKZ specijalista. Po struci je diplomirani inženjer kemijske tehnologije, a u 3. maju zaposlila se još 1999. godine kao mlada pripravnica.

Uspješno je odradila povjereni joj projekt na Scenic Eclipsu II, gdje je sa strane 3. maja vodila gradnju i djelomično opremanje trupa ovog luksuznog polarnog kruzera, vrijednog više od 160 milijuna eura, navodi Novi list.

Taj impozantni brod, koji je rezultat poslovne suradnje koju je Scenicova tvrtka MKM Yachts sklopila s 3. majem, na riječkim se navozima uspio završiti unutar planiranih rokova i financijskih okvira.

Kobilica za taj brod, podsjetimo, u 3. maju položena je u svibnju 2021. godine, godinu dana kasnije ta je Scenicova novogradnja porinuta u more, a početkom travnja prošle godine Eclipse II je isplovio iz Rijeke na svoje prvo inauguracijsko putovanje.

U Scenic grupi, odnosno MKM Yachtsu, koja je prije nekoliko godina uzela u potkoncesiju jedan manji dio riječkog brodogradilišta, planiraju gradnju novog kruzera, većih dimenzija, što bi bio poželjan posao uz koji bi 3. maj 1905 mogao poslovno stasati, a valja podsjetiti i da je upravo u tijeku, do 15. travnja, i javni poziv za iskazivanje interesa za kupnju ove trećemajske tvrtke kćeri.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video