O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Iz Jadrolinije se oglasili o trajektu Brestova i zašto je došlo do prodora mora u brodsku garažu

Nakon što je objavljen video-snimak čitateljice Dubrovačkog vjesnika koja je snimila prelijevanje mora u brodsku garažu “Jadrolinijina” trajekta Brestova koji plovi na liniji od Sobre do Prapratnog, razlog navedene pojave koja je uznemirila dio putnika, posebno strane turiste, zatražen je od vlasnika broda, dok je vodstvo nadležne Agencije za linijski pomorski promet upitano kako ocjenjuje sigurnost plovidbe i putnika te što čine na dugoročnom rješavanju navedenog problema.

Pročitajte više: Putnica snimila prodor mora u trajekt Brestova: “Što će biti kad zapuše jugo?”

Iz riječkog brodara ”Jadrolinija” koja je 2023. godine na obalnim linijama prevezla ukupno 11,624 milijuna putnika i 3,969 milijuna vozila, od kojih na liniju broj 832 Sobra-Prapratno između otoka Mljeta i poluotoka Pelješca otpada 165.067 prevezenih putnika (što je rast od čak 13 posto u odnosu na 2022. godinu) te 64.880 vozila (porast od 11,9 posto u odnosu na 2022. godinu) Dubrovački vjesnik je dobio sljedeći odgovor:

“Sigurnost putnika u “Jadroliniji” uvijek je na prvom mjestu. U snimljenom slučaju na trajektu Brestova sigurnost putnika nije ni u kojem slučaju bila ugrožena. Uslijed udara jakog juga koje je u posljednje vrijeme u nekoliko navrata puhalo, došlo je do otpadanja gumene zaštite na pramčanoj rampi, što je razlog ulaska vode. Taj nedostatak nikako ne utječe na plovidbu i maritimne sposobnosti samog trajekta, no i on će svakako biti uklonjen u što je moguće kraćem roku”, odgovor je “Jadrolinije” koja povodom navedenog putnicima zahvaljuje na razumijevanju.

Foto: Screenshot / Dubrovački vjesnik

Ravnateljica Agencije za linijski pomorski promet Paula Vidović pozvala se na očitovanje koje je agencija dobila od “Jadrolinije” te u odgovoru navela:

“Kako ste već upoznati, brodar u svom očitovanju o navedenoj situaciji ističe kako sigurnost putnika nije bila ugrožena, a kao razlog za otpadanje gumene zaštite na pramčanoj rampi navodi udar jakog juga. Svakako, brodar je sukladno sklopljenom ugovoru dužan voditi računa da je za vrijeme obavljanja javnog prijevoza brod sposoban za plovidbu sukladno odredbama Pomorskog zakonika. Možemo Vas obavijestiti kako smo od brodara zatražili da žurno promijeni gumenu zaštitu na pramčanoj rampi m/t Brestova kako više ne bi dolazilo do prodora mora na palubu broda”.

Inače, prema javno dostupnim podacima Hrvatskog registra brodova, Brestova je ro-ro brod dužine 57 i širine 16 metara te uz bruto tonažu 2.315 tona ima nosivost od 482 tone, nvodi Dubrovački vjesnik. Brod je pod prvotnim imenom Bisan izgrađen 1985. godine u japanskom brodogradilištu “Fujiwara Shipbuilding” u gradu Imabariu, a 1999. godine je prelaskom u bijelu flotu “Jadrolinije” dobio ime po istarskom gradiću ispod obronaka Učke. Taj trajekt većinom održava lokalne linije riječkog, odnosno kvarnerskog plovidbenog područja, a na liniju Sobra-Prapratno stigao je kao privremena zamjena za “Jadrolinijin” veći brod, trajekt Valun koji se već znatno bolje iskazao na istoj liniji.

Nakon što je objavljen video-snimak čitateljice Dubrovačkog vjesnika koja je snimila prelijevanje mora u brodsku garažu “Jadrolinijina” trajekta Brestova koji plovi na liniji od Sobre do Prapratnog, razlog navedene pojave koja je uznemirila dio putnika, posebno strane turiste, zatražen je od vlasnika broda, dok je vodstvo nadležne Agencije za linijski pomorski promet upitano kako ocjenjuje sigurnost plovidbe i putnika te što čine na dugoročnom rješavanju navedenog problema.

Pročitajte više: Putnica snimila prodor mora u trajekt Brestova: “Što će biti kad zapuše jugo?”

Iz riječkog brodara ”Jadrolinija” koja je 2023. godine na obalnim linijama prevezla ukupno 11,624 milijuna putnika i 3,969 milijuna vozila, od kojih na liniju broj 832 Sobra-Prapratno između otoka Mljeta i poluotoka Pelješca otpada 165.067 prevezenih putnika (što je rast od čak 13 posto u odnosu na 2022. godinu) te 64.880 vozila (porast od 11,9 posto u odnosu na 2022. godinu) Dubrovački vjesnik je dobio sljedeći odgovor:

“Sigurnost putnika u “Jadroliniji” uvijek je na prvom mjestu. U snimljenom slučaju na trajektu Brestova sigurnost putnika nije ni u kojem slučaju bila ugrožena. Uslijed udara jakog juga koje je u posljednje vrijeme u nekoliko navrata puhalo, došlo je do otpadanja gumene zaštite na pramčanoj rampi, što je razlog ulaska vode. Taj nedostatak nikako ne utječe na plovidbu i maritimne sposobnosti samog trajekta, no i on će svakako biti uklonjen u što je moguće kraćem roku”, odgovor je “Jadrolinije” koja povodom navedenog putnicima zahvaljuje na razumijevanju.

Foto: Screenshot / Dubrovački vjesnik

Ravnateljica Agencije za linijski pomorski promet Paula Vidović pozvala se na očitovanje koje je agencija dobila od “Jadrolinije” te u odgovoru navela:

“Kako ste već upoznati, brodar u svom očitovanju o navedenoj situaciji ističe kako sigurnost putnika nije bila ugrožena, a kao razlog za otpadanje gumene zaštite na pramčanoj rampi navodi udar jakog juga. Svakako, brodar je sukladno sklopljenom ugovoru dužan voditi računa da je za vrijeme obavljanja javnog prijevoza brod sposoban za plovidbu sukladno odredbama Pomorskog zakonika. Možemo Vas obavijestiti kako smo od brodara zatražili da žurno promijeni gumenu zaštitu na pramčanoj rampi m/t Brestova kako više ne bi dolazilo do prodora mora na palubu broda”.

Inače, prema javno dostupnim podacima Hrvatskog registra brodova, Brestova je ro-ro brod dužine 57 i širine 16 metara te uz bruto tonažu 2.315 tona ima nosivost od 482 tone, nvodi Dubrovački vjesnik. Brod je pod prvotnim imenom Bisan izgrađen 1985. godine u japanskom brodogradilištu “Fujiwara Shipbuilding” u gradu Imabariu, a 1999. godine je prelaskom u bijelu flotu “Jadrolinije” dobio ime po istarskom gradiću ispod obronaka Učke. Taj trajekt većinom održava lokalne linije riječkog, odnosno kvarnerskog plovidbenog područja, a na liniju Sobra-Prapratno stigao je kao privremena zamjena za “Jadrolinijin” veći brod, trajekt Valun koji se već znatno bolje iskazao na istoj liniji.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video