O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

QatarEnergy jača svoju flotu s novih 19 LNG brodova

Izvršni direktor QatarEnergya Saad Al Kaabi objavio je u nedjelju da je tvrtka finalizirala ugovore o najmu s nekoliko azijskih brodovlasnika kako bi ojačala svoju brodsku flotu s 19 LNG brodova i time učvrstila svoj golemi program gradnje LNG brodova na čak 104 plovila.

Na ceremoniji u sjedištu u Dohi, QatarEnergy potpisao je ugovore o najmu šest brodova s tvrtkom CMES LNG Carrier Investment, šest s tvrtkom Shandong Marine Energy i tri s tvrtkom MISC Berhad. Tih 15 brodova bit će izgrađeno u južnokorejskom brodogradilištu Samsung Heavy Industries, rekli su kompanije QatarEnergy, piše gCaptain.

S dodatna četiri broda upravljat će zajednički pothvat Kawasaki Kisen Kaishe (K-Line) i Hyundai Glovisa, a gradi ih južnokorejski brodograditelj Hanwha Ocean.

Potpisani ugovori povećali su ukupan broj brodova na 104, priopćila je kompanija, a od kojih će 43 unajmiti podružnica QatarEnergy Trading.

Svaki od 19 novih LNG brodova imat će kapacitet od 174.000 kubičnih metara, priopćio je QatarEnergy.

Katar je prvi put objavio svoje namjere u lipnju 2020. godine s onim što je nazvao “najvećim ugovorom o brodogradnji na svijetu”. S Južnom Korejom su potpisali ugovor koji je rezervirao 60 posto globalnog LNG brodograditeljskog kapaciteta na sedam godina. Projekt je osmišljen kako bi podržao njihove planove za povećanje kapaciteta LNG-a sa 77 milijuna na 126 milijuna tona godišnje do 2027. godine, ističe The Maritime Executive.

Dok su brodovi “konvencionalnih” dimenzija, ističe se da će biti opremljeni naprednom tehnologijom. K-Line je u najavi svog sporazuma s tvrtkom QatarEnergy izvijestio da će plovila sadržavati uređaje za uštedu energije, te će moći dobivati obavijest o spremnosti za prihvat i skladištenje ugljika.

Proširenje North Field tvrtke QatarEnergy ojačat će njegovu poziciju najvećeg svjetskog izvoznika LNG-a. Uključuje osam LNG sklopova koji će povećati katarski kapacitet ukapljivanja sa 77 milijuna tona godišnje (mtpa) na 142 mtpa do 2030., što je povećanje proizvodnje od 85 %.

Katarski program gradnje LNG brodova najveći je te vrste u povijesti ovog sektora. U prvoj fazi je nekoliko odabranih vlasnika ugovorilo 60 brodova u korejskim i kineskim brodogradilištima, potkrijepljeno dugoročnim čarterima s tvrtkom QatarEnergy i njezinim podružnicama. Druga faza je započela u rujnu prošle godine u ugovoru vrijednom gotovo 4 milijarde dolara s južnokorejskim HD Hyundai Heavy Industries za 17 LNG plovila i nastavila se u 2024. sa Samsung Heavy Industries i Hanwha Oceanom koji su osigurali narudžbe za 15 odnosno 12 brodova, navodi Splash247.

Najnoviji ugovori označili su završetak dijela programa koji se odnosi na brodove konvencionalne veličine, a očekuje se da će uslijediti gradnja velikih LNG brodova poznatih kao Q-Maxes.

Izvršni direktor QatarEnergya Saad Al Kaabi objavio je u nedjelju da je tvrtka finalizirala ugovore o najmu s nekoliko azijskih brodovlasnika kako bi ojačala svoju brodsku flotu s 19 LNG brodova i time učvrstila svoj golemi program gradnje LNG brodova na čak 104 plovila.

Na ceremoniji u sjedištu u Dohi, QatarEnergy potpisao je ugovore o najmu šest brodova s tvrtkom CMES LNG Carrier Investment, šest s tvrtkom Shandong Marine Energy i tri s tvrtkom MISC Berhad. Tih 15 brodova bit će izgrađeno u južnokorejskom brodogradilištu Samsung Heavy Industries, rekli su kompanije QatarEnergy, piše gCaptain.

S dodatna četiri broda upravljat će zajednički pothvat Kawasaki Kisen Kaishe (K-Line) i Hyundai Glovisa, a gradi ih južnokorejski brodograditelj Hanwha Ocean.

Potpisani ugovori povećali su ukupan broj brodova na 104, priopćila je kompanija, a od kojih će 43 unajmiti podružnica QatarEnergy Trading.

Svaki od 19 novih LNG brodova imat će kapacitet od 174.000 kubičnih metara, priopćio je QatarEnergy.

Katar je prvi put objavio svoje namjere u lipnju 2020. godine s onim što je nazvao “najvećim ugovorom o brodogradnji na svijetu”. S Južnom Korejom su potpisali ugovor koji je rezervirao 60 posto globalnog LNG brodograditeljskog kapaciteta na sedam godina. Projekt je osmišljen kako bi podržao njihove planove za povećanje kapaciteta LNG-a sa 77 milijuna na 126 milijuna tona godišnje do 2027. godine, ističe The Maritime Executive.

Dok su brodovi “konvencionalnih” dimenzija, ističe se da će biti opremljeni naprednom tehnologijom. K-Line je u najavi svog sporazuma s tvrtkom QatarEnergy izvijestio da će plovila sadržavati uređaje za uštedu energije, te će moći dobivati obavijest o spremnosti za prihvat i skladištenje ugljika.

Proširenje North Field tvrtke QatarEnergy ojačat će njegovu poziciju najvećeg svjetskog izvoznika LNG-a. Uključuje osam LNG sklopova koji će povećati katarski kapacitet ukapljivanja sa 77 milijuna tona godišnje (mtpa) na 142 mtpa do 2030., što je povećanje proizvodnje od 85 %.

Katarski program gradnje LNG brodova najveći je te vrste u povijesti ovog sektora. U prvoj fazi je nekoliko odabranih vlasnika ugovorilo 60 brodova u korejskim i kineskim brodogradilištima, potkrijepljeno dugoročnim čarterima s tvrtkom QatarEnergy i njezinim podružnicama. Druga faza je započela u rujnu prošle godine u ugovoru vrijednom gotovo 4 milijarde dolara s južnokorejskim HD Hyundai Heavy Industries za 17 LNG plovila i nastavila se u 2024. sa Samsung Heavy Industries i Hanwha Oceanom koji su osigurali narudžbe za 15 odnosno 12 brodova, navodi Splash247.

Najnoviji ugovori označili su završetak dijela programa koji se odnosi na brodove konvencionalne veličine, a očekuje se da će uslijediti gradnja velikih LNG brodova poznatih kao Q-Maxes.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video