O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Australija kaznila zapovjednika broda i brodsku kompaniju nakon pada peljara s neispravnih ljestava

Zapovjednik broda i kineska brodarska kompanija priznali su krivnju za sigurnosne propuste u Australiji nakon što je peljar teško ozlijeđen u padu s pilotskih ljestava teretnog broda.

Dana 25. svibnja prošle godine, peljar koji se pokušavao ukrcati na brod za generalni teret Boshi 58 teško je ozlijeđen pri padu do kojeg je došlo zbog pucanja pilotskih ljestava, piše Splash247.

Tijekom sudskog postupka, tužitelji su utvrdili da pilotske ljestve nisu bile redovito provjeravane i da su bile nepropisno skladištene, zbog čega se stanje ljestvi pogoršalo do te mjere da su postale nesigurne, ističe gCaptain.

“Peljari se oslanjaju na zapovjednika broda i posadu kako bi pravilno održavali, smjestili i opremili pilotske ljestve, a njihovo zanemarivanje može imati smrtonosne posljedice”, rekao je izvršni direktor operacija AMSA-e Michael Drake. Istaknuo je uobičajene probleme u rasponu od prekratkih ljestvi, pokušaja kombiniranja ljestava i nesigurne uporabe okova, kao i problema s pregledima i održavanjem, navodi The Maritime Executive.

Radi se o brodu za generalni teret Boshi 58 od 12.000 DWT koji plovi pod zastavom Paname, izgrađen 2006. godine, a u vlasništvu je i njime upravlja tvrtka sa sjedištem u Hong Kongu.

Ravnatelj javnog tužiteljstva Commonwealtha (CDPP), u ime Australske uprave za pomorsku sigurnost (AMSA), rekao je da je zapovjednik kažnjen s 5.300 AUD, a kompanija s 32.000 AUD, piše TradeWinds, jer nisu osigurali da transfer peljara bude u skladu s propisima.

AMSA se fokusira na sigurnosna pitanja za plovila i dobrobit članova posade. Često su navodili i povremeno davali zabrane plovilima zbog opetovanog kršenja sigurnosnih pravila.

Tužiteljstvo je označilo drugo uspješno kazneno gonjenje za ravnatelja javnog tužiteljstva Commonwealtha (CDPP) i Australsku upravu za pomorsku sigurnost (AMSA) u vezi s neispravnim peljarskim ljestvama što je rezultiralo ozljedom peljara. U lipnju 2023. AAL Dampier Navigation Co Ltd kažnjen je s 30.500 AUD zbog slične nesreće koja je uključivala brod AAL Dampier dok je isplovljavao iz luke Fremantle godinu prije. U toj je nesreći peljar ozlijeđen nakon pada s oko 7 metara s neispravnih pilotskih ljestvi na palubu peljarske brodice ispod.

Izvršni direktor operacija AMSA-e Michael Drake rekao je da su to bile nesreće koje se mogu spriječiti i koje živote pomoraca stavljaju u značajan i neprihvatljiv rizik.

“Ako posjedujete, upravljate ili ste zapovjednik broda, sigurnost svih koji koriste pilotske ljestve je vaša odgovornost”.

AMSA je također izdala pomorsku obavijest i sigurnosni bilten o sigurnom transferu peljara.

Zapovjednik broda i kineska brodarska kompanija priznali su krivnju za sigurnosne propuste u Australiji nakon što je peljar teško ozlijeđen u padu s pilotskih ljestava teretnog broda.

Dana 25. svibnja prošle godine, peljar koji se pokušavao ukrcati na brod za generalni teret Boshi 58 teško je ozlijeđen pri padu do kojeg je došlo zbog pucanja pilotskih ljestava, piše Splash247.

Tijekom sudskog postupka, tužitelji su utvrdili da pilotske ljestve nisu bile redovito provjeravane i da su bile nepropisno skladištene, zbog čega se stanje ljestvi pogoršalo do te mjere da su postale nesigurne, ističe gCaptain.

“Peljari se oslanjaju na zapovjednika broda i posadu kako bi pravilno održavali, smjestili i opremili pilotske ljestve, a njihovo zanemarivanje može imati smrtonosne posljedice”, rekao je izvršni direktor operacija AMSA-e Michael Drake. Istaknuo je uobičajene probleme u rasponu od prekratkih ljestvi, pokušaja kombiniranja ljestava i nesigurne uporabe okova, kao i problema s pregledima i održavanjem, navodi The Maritime Executive.

Radi se o brodu za generalni teret Boshi 58 od 12.000 DWT koji plovi pod zastavom Paname, izgrađen 2006. godine, a u vlasništvu je i njime upravlja tvrtka sa sjedištem u Hong Kongu.

Ravnatelj javnog tužiteljstva Commonwealtha (CDPP), u ime Australske uprave za pomorsku sigurnost (AMSA), rekao je da je zapovjednik kažnjen s 5.300 AUD, a kompanija s 32.000 AUD, piše TradeWinds, jer nisu osigurali da transfer peljara bude u skladu s propisima.

AMSA se fokusira na sigurnosna pitanja za plovila i dobrobit članova posade. Često su navodili i povremeno davali zabrane plovilima zbog opetovanog kršenja sigurnosnih pravila.

Tužiteljstvo je označilo drugo uspješno kazneno gonjenje za ravnatelja javnog tužiteljstva Commonwealtha (CDPP) i Australsku upravu za pomorsku sigurnost (AMSA) u vezi s neispravnim peljarskim ljestvama što je rezultiralo ozljedom peljara. U lipnju 2023. AAL Dampier Navigation Co Ltd kažnjen je s 30.500 AUD zbog slične nesreće koja je uključivala brod AAL Dampier dok je isplovljavao iz luke Fremantle godinu prije. U toj je nesreći peljar ozlijeđen nakon pada s oko 7 metara s neispravnih pilotskih ljestvi na palubu peljarske brodice ispod.

Izvršni direktor operacija AMSA-e Michael Drake rekao je da su to bile nesreće koje se mogu spriječiti i koje živote pomoraca stavljaju u značajan i neprihvatljiv rizik.

“Ako posjedujete, upravljate ili ste zapovjednik broda, sigurnost svih koji koriste pilotske ljestve je vaša odgovornost”.

AMSA je također izdala pomorsku obavijest i sigurnosni bilten o sigurnom transferu peljara.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video