O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Poboljšanje učinkovitosti: CMA CGM modificira svojih 100 brodova

Francuska brodarska kompanija CMA CGM posljednja je koja planira nadogradnje primjenom niza tehnologija kako bi poboljšala učinkovitost svojih brodova. Damen Shipyards Group izvijestio je da su postigli dogovor o dugoročnoj suradnji koja će rezultirati značajnim modifikacijama oko 100 plovila CMA CGM-a, uključujući nekoliko najnovijih u floti, piše The Maritime Executive.

Suočeni sa sve većim ekološkim propisima i financijskim pritiscima, brodovlasnici traže kratkoročne nadogradnje dizajna svojih brodova kako bi bili uspješniji u ispunjavanju industrijskih ciljeva za smanjenje emisija ispušnih plinova. Analitičari vjeruju da će poboljšanjem brodova i novijom tehnologijom, brodarska industrija moći ispuniti ciljeve IMO-a za 30-postotno smanjenje emisija CO2 do 2030. godine.

Damen naglašava da je do sada CMA CGM koristio brodogradilišta u Kini i povremeno na Bliskom istoku. Ovaj projekt zahtijeva da se nadogradnje izvrše u tvrtkama Damen Shiprepair Dunkerque i Damen Shiprepair Amsterdam, označavajući prvi put da će CMA CGM koristiti europska brodogradilišta za složene modifikacije plovila.

Ključni dio projekta bit će krmeni bulb s kojim, kako Damen izvješćuje, bi se trebalo postići između 5 do 10 posto uštede u potrošnji goriva za CMA CGM.

Damen izvješćuje da će ukupno devet brodova biti nadograđeno ove godine, pet u Dunkerqueu i četiri u Amsterdamu. Također, tri plovila bit će opremljena za napajanje električnom energijom s obale.

CMA CGM razmatra druge nadogradnje koje mogu dodatno doprinijeti učinkovitosti plovila. Damen izvještava da nudi pakete koji uključuju i nadogradnju propelera, modifikacije mlaznice propelera i silikonsku boju. Svaka od tih nadogradnji omogućuje dodatnu uštedu goriva između dva i pet posto.

Drugi veliki brodari također su najavili planove za nadogradnju plovila, poput Hapag-Lloyda koji je 2022. pokrenuo petogodišnji program nadogradnje do 150 plovila.

Čini se da je globalni sektor popravka brodova spreman za snažan rast prihoda u nadolazećim godinama budući da su nedavno usvojeni zeleni ciljevi do 2030. koje je postavila Međunarodna pomorska organizacija (IMO) u sukobu sa sve starijom trgovačkom flotom, piše Splash247.

Nedavni podaci Clarksons Researcha pokazuju da je 35 % globalne trgovačke flote rangirano kao D i E u smislu IMO-ovog pokazatelja intenziteta ugljika, nešto što će zahtijevati promjene. Prema Clarksonsu, 31 % globalne trgovačke flote sada je starije od 15 godina.

Nedavno izvješće britanske konzultantske tvrtke Thetius sugerira da će globalno tržište popravaka brodova narasti s 46 milijardi dolara ove godine na 83 milijarde dolara do 2029. godine.

Francuska brodarska kompanija CMA CGM posljednja je koja planira nadogradnje primjenom niza tehnologija kako bi poboljšala učinkovitost svojih brodova. Damen Shipyards Group izvijestio je da su postigli dogovor o dugoročnoj suradnji koja će rezultirati značajnim modifikacijama oko 100 plovila CMA CGM-a, uključujući nekoliko najnovijih u floti, piše The Maritime Executive.

Suočeni sa sve većim ekološkim propisima i financijskim pritiscima, brodovlasnici traže kratkoročne nadogradnje dizajna svojih brodova kako bi bili uspješniji u ispunjavanju industrijskih ciljeva za smanjenje emisija ispušnih plinova. Analitičari vjeruju da će poboljšanjem brodova i novijom tehnologijom, brodarska industrija moći ispuniti ciljeve IMO-a za 30-postotno smanjenje emisija CO2 do 2030. godine.

Damen naglašava da je do sada CMA CGM koristio brodogradilišta u Kini i povremeno na Bliskom istoku. Ovaj projekt zahtijeva da se nadogradnje izvrše u tvrtkama Damen Shiprepair Dunkerque i Damen Shiprepair Amsterdam, označavajući prvi put da će CMA CGM koristiti europska brodogradilišta za složene modifikacije plovila.

Ključni dio projekta bit će krmeni bulb s kojim, kako Damen izvješćuje, bi se trebalo postići između 5 do 10 posto uštede u potrošnji goriva za CMA CGM.

Damen izvješćuje da će ukupno devet brodova biti nadograđeno ove godine, pet u Dunkerqueu i četiri u Amsterdamu. Također, tri plovila bit će opremljena za napajanje električnom energijom s obale.

CMA CGM razmatra druge nadogradnje koje mogu dodatno doprinijeti učinkovitosti plovila. Damen izvještava da nudi pakete koji uključuju i nadogradnju propelera, modifikacije mlaznice propelera i silikonsku boju. Svaka od tih nadogradnji omogućuje dodatnu uštedu goriva između dva i pet posto.

Drugi veliki brodari također su najavili planove za nadogradnju plovila, poput Hapag-Lloyda koji je 2022. pokrenuo petogodišnji program nadogradnje do 150 plovila.

Čini se da je globalni sektor popravka brodova spreman za snažan rast prihoda u nadolazećim godinama budući da su nedavno usvojeni zeleni ciljevi do 2030. koje je postavila Međunarodna pomorska organizacija (IMO) u sukobu sa sve starijom trgovačkom flotom, piše Splash247.

Nedavni podaci Clarksons Researcha pokazuju da je 35 % globalne trgovačke flote rangirano kao D i E u smislu IMO-ovog pokazatelja intenziteta ugljika, nešto što će zahtijevati promjene. Prema Clarksonsu, 31 % globalne trgovačke flote sada je starije od 15 godina.

Nedavno izvješće britanske konzultantske tvrtke Thetius sugerira da će globalno tržište popravaka brodova narasti s 46 milijardi dolara ove godine na 83 milijarde dolara do 2029. godine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video