O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Isporučen brod s dual fuel pogonom na LNG za francuskog brodara CMA CGM

Hudong-Zhonghua Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), i China Shipbuilding Industry Trading isporučili su veliki kontejnerski brod s dual fuel pogonom na LNG, CMA CGM Paraty, najvećoj francuskoj brodarskoj kompaniji CMA CGM.

Kako Offshore Energy navodi, ceremonija isporuke održana je zajedno sa ceremonijom imenovanja 9. travnja 2024. godine. Plovilo je dugo ukupno 336 metara i širine od 51 metar.

Kontejnerski brod ima projektiranu radnu brzinu od 21 čvor i maksimalnu nosivost od 13.200 TEU. Uključuje LNG dual fuel pogonski sustav i opremljen je LNG teretnim spremnikom od 14.000 kubičnih metara sa sustavom za zadržavanje tereta tipa Mark III.

Foto: Hudong-Zhonghua Shipbuilding

Prema brodograditelju, sustav inteligentne kontrole recikliranjem ispušnih plinova (iCER) instaliran na brodu mogao bi smanjiti ispuštanje metana u plinskom načinu rada za 50 %, a emisije stakleničkih plinova (GHG) za više od 28 %. Brod je posebno opremljen ogromnim pramčanim vjetrobranskim staklom, koje bi moglo uštedjeti 2-4 % potrošnje goriva tijekom rada.

Dodatno, na krmi broda ugrađen je uređaj za uštedu energije za koji se očekuje da će poboljšati učinkovitost pogona propelera i smanjiti potrošnju energije za oko 1,5 %, navodi Offshore Energy.

Podsjetimo, brod je porinut u rujnu prošle godine.

Još jedan kontejnerski brod CMA CGM Belem od 13.000 TEU porinut je u siječnju ove godine u Hudong-Zhonghua brodogradilištu.

Kontejnerski brodovi od 13.000 TEU dio su CMA CGM-ove narudžbe kontejnerskih brodova na dual fuel pogon na LNG od travnja 2021. godine, vrijedne 2,3 milijarde dolara.

U međuvremenu, francuski brodar vratio se u kineska brodogradilišta s golemom narudžbom vrijednom 3,06 milijardi dolara u travnju 2023. s ugovorom s China State Shipbuilding Corporation (CSSC) za izgradnju 16 velikih kontejnerskih brodova.

Narudžba se sastoji od dvanaest kontejnerskih brodova s dual fuel pogonom na metanol od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual fuel pogonom na LNG od 23.000 TEU.

Hudong-Zhonghua Shipbuilding, podružnica China State Shipbuilding Corporation (CSSC), i China Shipbuilding Industry Trading isporučili su veliki kontejnerski brod s dual fuel pogonom na LNG, CMA CGM Paraty, najvećoj francuskoj brodarskoj kompaniji CMA CGM.

Kako Offshore Energy navodi, ceremonija isporuke održana je zajedno sa ceremonijom imenovanja 9. travnja 2024. godine. Plovilo je dugo ukupno 336 metara i širine od 51 metar.

Kontejnerski brod ima projektiranu radnu brzinu od 21 čvor i maksimalnu nosivost od 13.200 TEU. Uključuje LNG dual fuel pogonski sustav i opremljen je LNG teretnim spremnikom od 14.000 kubičnih metara sa sustavom za zadržavanje tereta tipa Mark III.

Foto: Hudong-Zhonghua Shipbuilding

Prema brodograditelju, sustav inteligentne kontrole recikliranjem ispušnih plinova (iCER) instaliran na brodu mogao bi smanjiti ispuštanje metana u plinskom načinu rada za 50 %, a emisije stakleničkih plinova (GHG) za više od 28 %. Brod je posebno opremljen ogromnim pramčanim vjetrobranskim staklom, koje bi moglo uštedjeti 2-4 % potrošnje goriva tijekom rada.

Dodatno, na krmi broda ugrađen je uređaj za uštedu energije za koji se očekuje da će poboljšati učinkovitost pogona propelera i smanjiti potrošnju energije za oko 1,5 %, navodi Offshore Energy.

Podsjetimo, brod je porinut u rujnu prošle godine.

Još jedan kontejnerski brod CMA CGM Belem od 13.000 TEU porinut je u siječnju ove godine u Hudong-Zhonghua brodogradilištu.

Kontejnerski brodovi od 13.000 TEU dio su CMA CGM-ove narudžbe kontejnerskih brodova na dual fuel pogon na LNG od travnja 2021. godine, vrijedne 2,3 milijarde dolara.

U međuvremenu, francuski brodar vratio se u kineska brodogradilišta s golemom narudžbom vrijednom 3,06 milijardi dolara u travnju 2023. s ugovorom s China State Shipbuilding Corporation (CSSC) za izgradnju 16 velikih kontejnerskih brodova.

Narudžba se sastoji od dvanaest kontejnerskih brodova s dual fuel pogonom na metanol od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual fuel pogonom na LNG od 23.000 TEU.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video