O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Norwegian Cruise Line dogovorio gradnju osam kruzera s talijanskim brodogradilištem

Tvrtka za krstarenja Norwegian Cruise Line Holdings (NCLH) otkrila je da širi flotu s narudžbom do osam brodova za krstarenje sljedeće generacije koje će izgraditi talijanski brodograditelj Fincantieri, prenosi Offshore Energy.

Kompanija je naručila četiri nova kruzera sljedeće generacije, dva za brendove Regent Seven Seas Cruises i dva za brendove Oceania Cruises.

Brodovi određeni za Regent Seven Seas Cruises predviđeni su za isporuku 2026. i 2029. godine, a imat će bruto tonažu od 77.000 tona i primati približno 850 putnika.

U međuvremenu, brodovi za Oceania Cruises, predviđeni za isporuke 2027. i 2028. godine, imat će bruto tonažu od 86.000 tona i primati oko 1.450 putnika. Ugovor za ove četiri novogradnje je sada na snazi i već je osiguran kroz financiranje.

Štoviše, NCLH je potpisao pismo namjere (LOI) za izgradnju četiri dodatna kruzera. Očekuje se da će narudžba za četiri broda zamijeniti zasebnu narudžbu za dva broda za Oceania Cruises koja je prvobitno poslana kako bi se osigurala dostupnost u brodogradilištu, navodi Offshore Energy.

Prema Fincantieriju, narudžba za NCLH još je u fazi finalizacije. Isporuka drugog broda Oceania Cruises ugovorom je predviđena za četvrto tromjesečje 2028., ali bi mogla biti odgođena do 2029., istaknuo je brodograditelj.

Ovi brodovi, predviđeni za isporuku 2030., 2032., 2034. i 2036., bit će najveći ikada izgrađeni za Norwegian Cruise Line, s bruto tonažom od približno 200.000 tona i kapacitetom za prihvat oko 5.000 putnika svaki.

“Posebno smo ponosni na ovaj impresivan novi ugovor i partnerstvo s povijesnim i prestižnim klijentom kao što je Norwegian Cruise Line Holdings, potvrđujući kontinuitet strateških odnosa koje smatramo velikom industrijskom vrijednošću. Važna prekretnica za naša brodogradilišta i povijesni sporazum za Grupu, koji potvrđuje snažan oporavak tržišta i ulaganja koja smo planirali u našem novom industrijskom planu,” izjavio je Pierroberto Folgiero, izvršni direktor i generalni direktor Fincantierija.

“Uzbuđeni smo što nastavljamo naše partnerstvo s Fincantierijem na ovoj strateškoj narudžbi za budućnost naše tvrtke. To će osigurati postojano uvođenje najsuvremenijih plovila u našu flotu i učvrstiti naš dugoročni rast,” rekao je Harry Sommer, predsjednik i glavni izvršni direktor Norwegian Cruise Line Holdings.

Svaki brend dizajnirat će svoju novu klasu brodova i usredotočiti se na stvaranje najvećih, najučinkovitijih i najinovativnijih plovila u svojoj floti. Usklađujući se s naporima NCLH-a u pogledu održivosti, očekuje se da će novi dizajni brodova unaprijediti put prema dekarbonizaciji.

Tvrtka za krstarenja Norwegian Cruise Line Holdings (NCLH) otkrila je da širi flotu s narudžbom do osam brodova za krstarenje sljedeće generacije koje će izgraditi talijanski brodograditelj Fincantieri, prenosi Offshore Energy.

Kompanija je naručila četiri nova kruzera sljedeće generacije, dva za brendove Regent Seven Seas Cruises i dva za brendove Oceania Cruises.

Brodovi određeni za Regent Seven Seas Cruises predviđeni su za isporuku 2026. i 2029. godine, a imat će bruto tonažu od 77.000 tona i primati približno 850 putnika.

U međuvremenu, brodovi za Oceania Cruises, predviđeni za isporuke 2027. i 2028. godine, imat će bruto tonažu od 86.000 tona i primati oko 1.450 putnika. Ugovor za ove četiri novogradnje je sada na snazi i već je osiguran kroz financiranje.

Štoviše, NCLH je potpisao pismo namjere (LOI) za izgradnju četiri dodatna kruzera. Očekuje se da će narudžba za četiri broda zamijeniti zasebnu narudžbu za dva broda za Oceania Cruises koja je prvobitno poslana kako bi se osigurala dostupnost u brodogradilištu, navodi Offshore Energy.

Prema Fincantieriju, narudžba za NCLH još je u fazi finalizacije. Isporuka drugog broda Oceania Cruises ugovorom je predviđena za četvrto tromjesečje 2028., ali bi mogla biti odgođena do 2029., istaknuo je brodograditelj.

Ovi brodovi, predviđeni za isporuku 2030., 2032., 2034. i 2036., bit će najveći ikada izgrađeni za Norwegian Cruise Line, s bruto tonažom od približno 200.000 tona i kapacitetom za prihvat oko 5.000 putnika svaki.

“Posebno smo ponosni na ovaj impresivan novi ugovor i partnerstvo s povijesnim i prestižnim klijentom kao što je Norwegian Cruise Line Holdings, potvrđujući kontinuitet strateških odnosa koje smatramo velikom industrijskom vrijednošću. Važna prekretnica za naša brodogradilišta i povijesni sporazum za Grupu, koji potvrđuje snažan oporavak tržišta i ulaganja koja smo planirali u našem novom industrijskom planu,” izjavio je Pierroberto Folgiero, izvršni direktor i generalni direktor Fincantierija.

“Uzbuđeni smo što nastavljamo naše partnerstvo s Fincantierijem na ovoj strateškoj narudžbi za budućnost naše tvrtke. To će osigurati postojano uvođenje najsuvremenijih plovila u našu flotu i učvrstiti naš dugoročni rast,” rekao je Harry Sommer, predsjednik i glavni izvršni direktor Norwegian Cruise Line Holdings.

Svaki brend dizajnirat će svoju novu klasu brodova i usredotočiti se na stvaranje najvećih, najučinkovitijih i najinovativnijih plovila u svojoj floti. Usklađujući se s naporima NCLH-a u pogledu održivosti, očekuje se da će novi dizajni brodova unaprijediti put prema dekarbonizaciji.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video