O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Porinut drugi brod za opskrbu LNG-jem za Seaspan

Kanadski brodovlasnik Seaspan Energy porinuo je drugi od svoja tri broda za opskrbu LNG-jem od 7.600 cbm, Seaspan Lions.

Kako Offshore Energy navodi, ova serija plovila je duga 112,8 metara, široka 18,6 metara i gaza 5 metara, s projektiranom brzinom od 13 čvorova. Ove brodove gradi CIMC Sinopacific Offshore & Engineering (CIMC SOE).

Za projektiranje navedenih brodova, Seaspan je surađivao s kanadskim timom VARD Marine na ugradnji novih tehnologija koje bi mogle pridonijeti smanjenju emisija i podvodne buke.

Prema Seaspanu, dizajn je usredotočen na sigurnu, učinkovitu i ekonomičnu opskrbu gorivom više tipova brodova. Dizajn će omogućiti brodu ship-to-ship bunkeriranje LNG-a te obalne i kratke pomorske operacije, piše Offshore Energy.

Ova su plovila dobila ime po legendarnim planinama zapadne obale, a prva dva plovila, Seaspan Garibaldi (Nch’kay̓) i Seaspan Lions (Ch’ich’iyúy Elxwíkn), bit će isporučena 2024., a treće plovilo stići će 2025. godine.

“Rješavanje nedostatka LNG infrastrukture na Zapadnoj obali imat će ključnu ulogu u stvaranju novih tržišta za goriva s nižim emisijama ispušnih plinova i održiviju pomorsku industriju”, rekao je Ian McIver, predsjednik Seaspan Energyja.

“Razumijemo važnost pružanja rješenja za skladištenje goriva s niskom razinom ugljika za vlasnike brodova koji žele dekarbonizirati svoje operacije i predani smo podršci prijelaza na čišća brodska goriva s nižim emisijama u Britanskoj Kolumbiji, Kanadi i u svijetu”.

Seaspan Lions pružat će usluge bunkeriranja LNG-a za plovila na zapadnoj obali Sjeverne Amerike, postavši tako prva tvrtka koja će pružati te usluge na sjeverozapadnom Pacifiku.

U međuvremenu, Seaspan Garibaldi je spreman isporučiti rješenja za nisku emisiju ugljika na globalnom tržištu i bit će smješten u regiji Panama. Brod je porinut početkom ove godine.

Kanadski brodovlasnik Seaspan Energy porinuo je drugi od svoja tri broda za opskrbu LNG-jem od 7.600 cbm, Seaspan Lions.

Kako Offshore Energy navodi, ova serija plovila je duga 112,8 metara, široka 18,6 metara i gaza 5 metara, s projektiranom brzinom od 13 čvorova. Ove brodove gradi CIMC Sinopacific Offshore & Engineering (CIMC SOE).

Za projektiranje navedenih brodova, Seaspan je surađivao s kanadskim timom VARD Marine na ugradnji novih tehnologija koje bi mogle pridonijeti smanjenju emisija i podvodne buke.

Prema Seaspanu, dizajn je usredotočen na sigurnu, učinkovitu i ekonomičnu opskrbu gorivom više tipova brodova. Dizajn će omogućiti brodu ship-to-ship bunkeriranje LNG-a te obalne i kratke pomorske operacije, piše Offshore Energy.

Ova su plovila dobila ime po legendarnim planinama zapadne obale, a prva dva plovila, Seaspan Garibaldi (Nch’kay̓) i Seaspan Lions (Ch’ich’iyúy Elxwíkn), bit će isporučena 2024., a treće plovilo stići će 2025. godine.

“Rješavanje nedostatka LNG infrastrukture na Zapadnoj obali imat će ključnu ulogu u stvaranju novih tržišta za goriva s nižim emisijama ispušnih plinova i održiviju pomorsku industriju”, rekao je Ian McIver, predsjednik Seaspan Energyja.

“Razumijemo važnost pružanja rješenja za skladištenje goriva s niskom razinom ugljika za vlasnike brodova koji žele dekarbonizirati svoje operacije i predani smo podršci prijelaza na čišća brodska goriva s nižim emisijama u Britanskoj Kolumbiji, Kanadi i u svijetu”.

Seaspan Lions pružat će usluge bunkeriranja LNG-a za plovila na zapadnoj obali Sjeverne Amerike, postavši tako prva tvrtka koja će pružati te usluge na sjeverozapadnom Pacifiku.

U međuvremenu, Seaspan Garibaldi je spreman isporučiti rješenja za nisku emisiju ugljika na globalnom tržištu i bit će smješten u regiji Panama. Brod je porinut početkom ove godine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video