O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Trajekt Dalmacija stigao u Hrvatsku: Najveći brod u povijesti Jadrolinije vrijedan 18 milijuna eura

Trajekt Dalmacija, najveći brod u povijesti Jadrolinije, stigao je danas u hrvatske vode te je odmah produžio prema brodogradilištu Viktor Lenac gdje će dobiti nove boje državnog brodara, piše Otvoreno more.

Podsjetimo, trajekt Dalmacija vrijedan je 18 milijuna eura. Sve donedavno nosio je ime Oslofjord, a izgrađen je 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruiran u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije.

Prosječna brzina mu je 17 čvorova, a kapacitet 1.800 osoba i 350 automobila. Ovaj brod namijenjen je održavanju međunarodne linije Dubrovnik – Bari, a svojim karakteristikama Jadroliniji omogućava promjenu koncepta linije u dnevnu liniju s čak deset putovanja tjedno u visokoj sezoni. Dalmacija putnicima kroz 8 paluba punih sadržaja nudi dva restorana, tri bara, grill bar, igraonica za najmlađe, otvorene palube, zahvaljujući kojima će putovanje između dvaju obala Jadrana proteći ugodno i brzo.

“Održavanje međunarodnih linija za Jadroliniju je duga tradicija. Još od vremena Jadrolinija cruises, pa sve do današnjih veza s Italijom, putnici nam se rado vraćaju. No, svejedno moramo razmišljati i o svojoj konkurentnosti na međunarodnom tržištu te se prilagođavati trendovima i potrebama putnika. Sigurni smo da brod Dalmacija sa svim svojim sadržajima, kapacitetom i brzinom, donosi osvježenje i promjenu koja će naići na veliko odobravanje od strane naših putnika. Razvijamo tako sve aspekte poslovanja Jadrolinije i izgrađujemo bijelu flotu na koju čitava država može biti ponosna”, izjavio je David Sopta, predsjednik Uprave Jadrolinije.

Trajekt Dalmacija, najveći brod u povijesti Jadrolinije, stigao je danas u hrvatske vode te je odmah produžio prema brodogradilištu Viktor Lenac gdje će dobiti nove boje državnog brodara, piše Otvoreno more.

Podsjetimo, trajekt Dalmacija vrijedan je 18 milijuna eura. Sve donedavno nosio je ime Oslofjord, a izgrađen je 1993. godine u norveškom brodogradilištu Fosen Mekaniske Verksteder AS, zatim 2014. godine rekonstruiran u STX-u u Finskoj prema projektu OSK designa koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije.

Prosječna brzina mu je 17 čvorova, a kapacitet 1.800 osoba i 350 automobila. Ovaj brod namijenjen je održavanju međunarodne linije Dubrovnik – Bari, a svojim karakteristikama Jadroliniji omogućava promjenu koncepta linije u dnevnu liniju s čak deset putovanja tjedno u visokoj sezoni. Dalmacija putnicima kroz 8 paluba punih sadržaja nudi dva restorana, tri bara, grill bar, igraonica za najmlađe, otvorene palube, zahvaljujući kojima će putovanje između dvaju obala Jadrana proteći ugodno i brzo.

“Održavanje međunarodnih linija za Jadroliniju je duga tradicija. Još od vremena Jadrolinija cruises, pa sve do današnjih veza s Italijom, putnici nam se rado vraćaju. No, svejedno moramo razmišljati i o svojoj konkurentnosti na međunarodnom tržištu te se prilagođavati trendovima i potrebama putnika. Sigurni smo da brod Dalmacija sa svim svojim sadržajima, kapacitetom i brzinom, donosi osvježenje i promjenu koja će naići na veliko odobravanje od strane naših putnika. Razvijamo tako sve aspekte poslovanja Jadrolinije i izgrađujemo bijelu flotu na koju čitava država može biti ponosna”, izjavio je David Sopta, predsjednik Uprave Jadrolinije.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video