O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Dalmacija”: Najveći brod u floti Jadrolinije na prvu plovidbu kreće u svibnju

IZVORHRT

Putnički brod Dalmacija, najveći u povijesti Jadrolinijine flote, koji će održavati međunarodnu liniju Dubrovnik – Bari, stigao je u Hrvatsku. U brodogradilištu Viktor Lenac bit će prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a na svoje bi prvo putovanje trebao krenuti sredinom svibnja, piše HRT.

Ukupno 134 metra dug i 24 širok, ima 8 paluba i vrijedan je 18 milijuna eura – ukratko, nova je to perjanica Jadrolinijine flote koja će već ovoga ljeta povezivati Dubrovnik i Bari, Hrvatsku i Italiju.

“Očekujemo u visokoj sezoni 10 putovanja tjedno i mislim da ćemo time značajno povezati jug Dalmacije s Italijom”, ističe predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.

Brod je 1993. izgrađen u Norveškoj, 2014. rekonstruiran u Finskoj prema projektu OSK designa, koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije.

“Kapacitet broda je 1.800 putnika i 350 vozila, a prosječna brzina 17, 17,5 čvorova”, kaže kapetan broda Dalmacija Sandro Rundić.

Putovanje do Dubrovnika trajat će šest sati. Putnici će moći uživati u brojnim sadržajima – od nekoliko barova i restorana do igraonice za djecu, navodi HRT.

“Ovo je prvi put, a ja sam na kompaniji 21 godinu, da imamo ovakav brod, standard, kvaliteta, ponude za putnike i ovo je stvarno dvije stepenice više nego smo imali do sada”, kaže hotel manager Zoran Simanović.

Brod Dalmacija trenutačno je na doku u brodogradilištu Viktor Lenac, gdje će biti prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a sredinom svibnja krenut će na svoje prvo hrvatsko putovanje.

“Ove, ali i prijašnjih godina, suradnja s Jadrolinijom je uvijek bila dobra, to je suradnja koja traje od kad je Hrvatske i nadamo se da će trajati i ubuduće”, kaže Luka Hrboka iz brodogradilišta Viktor Lenac.

Uz Dalmaciju, na susjednom doku – Oliver, koji je zbog dodatnih zahtjeva Lučke kapetanije i dalje na vezu. No ispunjena je većina zahtjeva te slijedi ponovni pregled Hrvatskog registra brodova. Nakon toga, točnije u sljedeća dva tjedna, Oliver bi trebao krenuti put Splita i Vele Luke.

Putnički brod Dalmacija, najveći u povijesti Jadrolinijine flote, koji će održavati međunarodnu liniju Dubrovnik – Bari, stigao je u Hrvatsku. U brodogradilištu Viktor Lenac bit će prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a na svoje bi prvo putovanje trebao krenuti sredinom svibnja, piše HRT.

Ukupno 134 metra dug i 24 širok, ima 8 paluba i vrijedan je 18 milijuna eura – ukratko, nova je to perjanica Jadrolinijine flote koja će već ovoga ljeta povezivati Dubrovnik i Bari, Hrvatsku i Italiju.

“Očekujemo u visokoj sezoni 10 putovanja tjedno i mislim da ćemo time značajno povezati jug Dalmacije s Italijom”, ističe predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.

Brod je 1993. izgrađen u Norveškoj, 2014. rekonstruiran u Finskoj prema projektu OSK designa, koji radi za vodeće svjetske brodarske kompanije.

“Kapacitet broda je 1.800 putnika i 350 vozila, a prosječna brzina 17, 17,5 čvorova”, kaže kapetan broda Dalmacija Sandro Rundić.

Putovanje do Dubrovnika trajat će šest sati. Putnici će moći uživati u brojnim sadržajima – od nekoliko barova i restorana do igraonice za djecu, navodi HRT.

“Ovo je prvi put, a ja sam na kompaniji 21 godinu, da imamo ovakav brod, standard, kvaliteta, ponude za putnike i ovo je stvarno dvije stepenice više nego smo imali do sada”, kaže hotel manager Zoran Simanović.

Brod Dalmacija trenutačno je na doku u brodogradilištu Viktor Lenac, gdje će biti prilagođen vizualnom identitetu Jadrolinije, a sredinom svibnja krenut će na svoje prvo hrvatsko putovanje.

“Ove, ali i prijašnjih godina, suradnja s Jadrolinijom je uvijek bila dobra, to je suradnja koja traje od kad je Hrvatske i nadamo se da će trajati i ubuduće”, kaže Luka Hrboka iz brodogradilišta Viktor Lenac.

Uz Dalmaciju, na susjednom doku – Oliver, koji je zbog dodatnih zahtjeva Lučke kapetanije i dalje na vezu. No ispunjena je većina zahtjeva te slijedi ponovni pregled Hrvatskog registra brodova. Nakon toga, točnije u sljedeća dva tjedna, Oliver bi trebao krenuti put Splita i Vele Luke.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video