O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Najnoviji kruzer Norwegian Cruise Linea isplovio iz brodogradilišta Fincantieri

Norwegian Cruise Line obilježio je jučer, 23. travnja, isplovljavanje svog novog mega kruzera Norwegian Aqua. Brod se gradi u Fincantieriju u Margheri u Italiji i trebao bi ući u službu na proljeće 2025. godine, piše The Maritime Executive.

Narudžba za ovaj brod bila je dio planova tvrtke prije pandemije, ali je kasnije proširena kako bi se poboljšala ekonomičnost plovila. Prvi u klasi, Norwegian Prima, predstavljen je 2022., a sestrinski brod Norwegian Viva 2023. godine koristeći jedinstveni Fincantierijev dizajn koji povećava vanjski prostor. Tvrtka je izvorno rekla da će klasa biti manja od njenih najvećih brodova kako bi se osigurala veća fleksibilnost u lukama i itinererima, ali je kasnije revidirala strategiju koristeći uobičajeno produljenje dizajna trupa kako bi se povećao kapacitet, kao i pogodnosti za putnike.

Foto: Fincantieri / The Maritime Executive

Norwegian Aqua dug je oko 460 metara i mjerit će 156.300 bruto tona kada bude dovršen u odnosu na Norwegian Prima koji je dug oko 295 metara i od 143.535 bruto tona. Kapacitet na prva dva broda je 3.099 putnika, dok će Norwegian Aqua imati kapaciteta za 3.571 putnika.

Povećanje veličine Norwegian Aqua za 10 posto dodalo je prostor za revidirane sadržaje na kruzerima. Odlučili su se odreći svoje go-cart trkaće staze i umjesto toga će imati hibridni rollercoaster i vodeni tobogan. Dodatni prostor također uključuje 123 apartmana i prva četiri dvoetažna apartmana s tri spavaće sobe. Područje apartmana sadrži privatni prostor na palubi, restoran i dnevni boravak. Norwegian također revidira restorane na brodu i dodaje novi digitalni sportski kompleks.

Foto: Fincantieri / The Maritime Executive

Fincantieri izvještava da su vanjski radovi na brodu završeni i sada slijedi opremanje. Brod bi trebao ući u službu u travnju 2025. godine, i to na prvo krstarenje od Port Canaverala do Kariba. Također će ploviti iz New Yorka u kasno ljeto i jesen 2025., a zatim će se repozicionirati u Miami za krstarenja Karibima za zimu 2025.-2026.

Nisu objavljeni detalji o sestrinskom brodu koji bi trebao stići 2026. godine. U 2027. i 2028. planirano je da uvedu još dva broda te klase. Ti se brodovi grade s pogonom na metanol i imat će 169.000 bruto tona te smještaj za 3.850 putnika, navodi The Maritime Executive.

Norwegian je također nedavno zacrtao svoju dugoročnu strategiju s narudžbom četiri dodatna broda za krstarenje koje će izgraditi Fincantieri. Imat će 200.000 bruto tona svaki sa smještajem za otprilike 5.000 putnika po brodu. Isporuke bi trebale započeti 2030. i nastaviti u intervalima do 2036.

Tvrtka naziva kruzer Norwegian Aqua dijelom svog iskustva u razvoju koje nudi putnicima. Planiraju graditi na postojećim značajkama i uvesti dodatne pogodnosti s novim plovilima. Norwegian Cruise Line trenutno ima najviše brodova za krstarenje, čak osam, računajući Norwegian Aqua.

Norwegian Cruise Line obilježio je jučer, 23. travnja, isplovljavanje svog novog mega kruzera Norwegian Aqua. Brod se gradi u Fincantieriju u Margheri u Italiji i trebao bi ući u službu na proljeće 2025. godine, piše The Maritime Executive.

Narudžba za ovaj brod bila je dio planova tvrtke prije pandemije, ali je kasnije proširena kako bi se poboljšala ekonomičnost plovila. Prvi u klasi, Norwegian Prima, predstavljen je 2022., a sestrinski brod Norwegian Viva 2023. godine koristeći jedinstveni Fincantierijev dizajn koji povećava vanjski prostor. Tvrtka je izvorno rekla da će klasa biti manja od njenih najvećih brodova kako bi se osigurala veća fleksibilnost u lukama i itinererima, ali je kasnije revidirala strategiju koristeći uobičajeno produljenje dizajna trupa kako bi se povećao kapacitet, kao i pogodnosti za putnike.

Foto: Fincantieri / The Maritime Executive

Norwegian Aqua dug je oko 460 metara i mjerit će 156.300 bruto tona kada bude dovršen u odnosu na Norwegian Prima koji je dug oko 295 metara i od 143.535 bruto tona. Kapacitet na prva dva broda je 3.099 putnika, dok će Norwegian Aqua imati kapaciteta za 3.571 putnika.

Povećanje veličine Norwegian Aqua za 10 posto dodalo je prostor za revidirane sadržaje na kruzerima. Odlučili su se odreći svoje go-cart trkaće staze i umjesto toga će imati hibridni rollercoaster i vodeni tobogan. Dodatni prostor također uključuje 123 apartmana i prva četiri dvoetažna apartmana s tri spavaće sobe. Područje apartmana sadrži privatni prostor na palubi, restoran i dnevni boravak. Norwegian također revidira restorane na brodu i dodaje novi digitalni sportski kompleks.

Foto: Fincantieri / The Maritime Executive

Fincantieri izvještava da su vanjski radovi na brodu završeni i sada slijedi opremanje. Brod bi trebao ući u službu u travnju 2025. godine, i to na prvo krstarenje od Port Canaverala do Kariba. Također će ploviti iz New Yorka u kasno ljeto i jesen 2025., a zatim će se repozicionirati u Miami za krstarenja Karibima za zimu 2025.-2026.

Nisu objavljeni detalji o sestrinskom brodu koji bi trebao stići 2026. godine. U 2027. i 2028. planirano je da uvedu još dva broda te klase. Ti se brodovi grade s pogonom na metanol i imat će 169.000 bruto tona te smještaj za 3.850 putnika, navodi The Maritime Executive.

Norwegian je također nedavno zacrtao svoju dugoročnu strategiju s narudžbom četiri dodatna broda za krstarenje koje će izgraditi Fincantieri. Imat će 200.000 bruto tona svaki sa smještajem za otprilike 5.000 putnika po brodu. Isporuke bi trebale započeti 2030. i nastaviti u intervalima do 2036.

Tvrtka naziva kruzer Norwegian Aqua dijelom svog iskustva u razvoju koje nudi putnicima. Planiraju graditi na postojećim značajkama i uvesti dodatne pogodnosti s novim plovilima. Norwegian Cruise Line trenutno ima najviše brodova za krstarenje, čak osam, računajući Norwegian Aqua.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video