O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U luku Koper po prvi put pristao brod pogonjen na LNG


Tijekom proteklog vikenda, brod CMA CGM Scandola označio je prvi dolazak broda s pogonom na LNG u luku Koper, piše Container News, a prenosi Pomorstvo.info.

Ovaj kontejnerski brod od 15,000 TEU predstavlja značajan korak prema usvajanju ekološki odgovornijih praksi i postupnom smanjenju emisije CO2.

Tijekom ovog događanja, brod su posjetili Gregor Belič, član Upravnog odbora Luke Koper, i Bine Štancar, generalni direktor CMA CGM Adriatic Clustera.

Foto: Luka Koper

CMA CGM Scandola jedan je među 35 brodova u floti francuskog brodara koji pokreće LNG. Očekuje se da će do 2028. godine broj brodova koji koriste dekarbonizirane izvore goriva porasti na 120, što će rezultirati potencijalnim smanjenjem emisija CO2 do 20 % u usporedbi s brodovima koji koriste fosilna goriva, navodi Pomorstvo.info.

Ovaj strateški potez je u skladu s obvezom vlasnika broda da postigne net zero emisiju ili klimatsku neutralnost do 2050. godine. Osim toga, cilj im je značajno smanjenje emisija u cjelokupnoj logističkoj grupi u godinama koje prethode ovom cilju.

„Drago nam je što su ciljevi CMA CGM-a u skladu sa strategijom održivog razvoja Luke Koper koja se temelji na održavanju ekoloških standarda, smanjenju ugljičnog otiska kompanije i povećanju energetske samosvijesti kroz obnovljive izvore energije. Osim toga, mi u Luci Koper godinama radimo na uključivanju brodovlasnika u aktivnosti za smanjenje ekološkog opterećenja. Zato smo nedavno uveli Environmental Ship Index (ESI), koji se koristi i druge luke za poticanje i nagrađivanje čišćih brodova“, komentirao je Gregor Belič, član Uprave, dodajući da brodovi koji ispunjavaju nekoliko ekoloških kriterija za smanjenje svojih ekoloških utjecaja već su u mogućnosti plaćati niže lučke naknade. To je jedna od ključnih konkurentnih prednosti luka uključenih u ESI shemu.

Foto: Luka Koper


Tijekom proteklog vikenda, brod CMA CGM Scandola označio je prvi dolazak broda s pogonom na LNG u luku Koper, piše Container News, a prenosi Pomorstvo.info.

Ovaj kontejnerski brod od 15,000 TEU predstavlja značajan korak prema usvajanju ekološki odgovornijih praksi i postupnom smanjenju emisije CO2.

Tijekom ovog događanja, brod su posjetili Gregor Belič, član Upravnog odbora Luke Koper, i Bine Štancar, generalni direktor CMA CGM Adriatic Clustera.

Foto: Luka Koper

CMA CGM Scandola jedan je među 35 brodova u floti francuskog brodara koji pokreće LNG. Očekuje se da će do 2028. godine broj brodova koji koriste dekarbonizirane izvore goriva porasti na 120, što će rezultirati potencijalnim smanjenjem emisija CO2 do 20 % u usporedbi s brodovima koji koriste fosilna goriva, navodi Pomorstvo.info.

Ovaj strateški potez je u skladu s obvezom vlasnika broda da postigne net zero emisiju ili klimatsku neutralnost do 2050. godine. Osim toga, cilj im je značajno smanjenje emisija u cjelokupnoj logističkoj grupi u godinama koje prethode ovom cilju.

„Drago nam je što su ciljevi CMA CGM-a u skladu sa strategijom održivog razvoja Luke Koper koja se temelji na održavanju ekoloških standarda, smanjenju ugljičnog otiska kompanije i povećanju energetske samosvijesti kroz obnovljive izvore energije. Osim toga, mi u Luci Koper godinama radimo na uključivanju brodovlasnika u aktivnosti za smanjenje ekološkog opterećenja. Zato smo nedavno uveli Environmental Ship Index (ESI), koji se koristi i druge luke za poticanje i nagrađivanje čišćih brodova“, komentirao je Gregor Belič, član Uprave, dodajući da brodovi koji ispunjavaju nekoliko ekoloških kriterija za smanjenje svojih ekoloških utjecaja već su u mogućnosti plaćati niže lučke naknade. To je jedna od ključnih konkurentnih prednosti luka uključenih u ESI shemu.

Foto: Luka Koper

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video