O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Uskoro alotmani za Korčulu: Određeni broj katamaranskih karata moći će kupiti samo otočani

Zahvaljujući nedavno objavljenom članku i službenim upitima, Agencija za obalni linijski pomorski promet službeno je zatražila od Kapetana Luke alotmane za otočane, a uskoro će određeni broj katamaranskih karata biti rezerviran samo za Korčulane, piše Dubrovački vjesnik.

Pročitajte više: Katamaran s Korčule isplovio gotovo prazan: Studenti ostali bez karata jer su se sve prodale na Hvaru

U pitanju je brzobrodska, katamaranska linija 9608 Korčula – (Prigradica) – Hvar – Split i obrnuto koja je državna, subvencionirana linija i jedina na koju otočani istočnog dijela Korčule mogu računati. U nedjelju 4. svibnja studenti, koji inače imaju besplatan prijevoz spomenutom katamaranskom linijom do Splita, ostali su bez karata jer su se pokupovale na Hvaru. Iako Hvar ima čak sedam subvencioniranih linija do kopna, a Korčulani tek jednu, gotovo cijeli kapacitet Krila Carbo rasprodao se u Hvaru pa je iz Korčule krenuo prazan, a studenti su mu mogli samo mahati s rive. To nije izoliran slučaj, tijekom svibnja Korčulani su još nekoliko puta ostali bez karata za liniju koju država subvencionira za njih.

Javila se nezadovoljna majka studenta koji te nedjelje nije uspio stići do Zagreba, pitala se čemu služe državne linije ako se karte rasprodaju turistima na Hvaru? Njeno je pitanje proslijeđeno Agenciji, a oni brodaru koji liniju održava, Kapetanu Luki koji je bio spreman na suradnju.

‘‘Slobodna prodaja karata je otvorena već mjesecima i nitko ni studentima, ni otočanima Korčule nije priječio osigurati mjesto na katamaranu. Nikakav alotman za pojedini otok nije određen niti nam je zakonski nametnut. Naravno, voljni smo, odlukom Agencije, ili dodijeliti alotman određenom otoku, ili spriječiti slobodnu prodaju karata drugom otoku ili turistima. Samovoljno i selektivno pristupiti odabiru skupine putnika kojima ćemo prodavati karte ili koji će imati prednost ne želimo i ne možemo bez odluke nadležnog tijela državne uprave“, objasnili su iz Kapetana Luke – Krilo.

Budući da je brodar jasno poručio da im treba samo uputiti službenu odluku i da će dio karata, spomenute alotmane, rezervirati za Korčulane, Agencija je odlučila upravo to i napraviti.

„Uputili smo dopis brodaru u kojem tražimo da se na prodajnim mjestima osiguraju alotmani za otok Korčulu. Dakle, prodajno mjesto imat će alotman za izravnu prodaju određene količine putnih karata na šalteru. Preostali kapacitet katamarana pustit će u prodaju drugim kanalima, prvenstveno online putem. Nadamo se da se ovo više neće ponavljati“, odgovorili su iz Agencije.

Drugim riječima, Korčulani će uskoro dobiti određeni broj karata za tzv. korčulanski katamaran koje će moći kupiti samo oni, ni turisti, ni Hvarani ni nitko treći. Nećemo pretjerivati pa napisati kako je ovo povijesni dan za Korčulane, no ne sjećamo se kad su posljednji put Agencija i brodari pokazali ovoliku razinu razumijevanja i angažmana za potrebe i probleme otočana, ističe Dubrovački vjesnik.

Koliko će se karata rezervirati za otočane i kad će alotmani biti službeni još uvijek se ne zna, poslan je upit Agenciji koja u međuvremenu moli sve putnike, dok se alotmani ne uvrste u sistem, da karte rezerviraju na vrijeme budući da broj putnika svakodnevno značajno raste.

Zahvaljujući nedavno objavljenom članku i službenim upitima, Agencija za obalni linijski pomorski promet službeno je zatražila od Kapetana Luke alotmane za otočane, a uskoro će određeni broj katamaranskih karata biti rezerviran samo za Korčulane, piše Dubrovački vjesnik.

Pročitajte više: Katamaran s Korčule isplovio gotovo prazan: Studenti ostali bez karata jer su se sve prodale na Hvaru

U pitanju je brzobrodska, katamaranska linija 9608 Korčula – (Prigradica) – Hvar – Split i obrnuto koja je državna, subvencionirana linija i jedina na koju otočani istočnog dijela Korčule mogu računati. U nedjelju 4. svibnja studenti, koji inače imaju besplatan prijevoz spomenutom katamaranskom linijom do Splita, ostali su bez karata jer su se pokupovale na Hvaru. Iako Hvar ima čak sedam subvencioniranih linija do kopna, a Korčulani tek jednu, gotovo cijeli kapacitet Krila Carbo rasprodao se u Hvaru pa je iz Korčule krenuo prazan, a studenti su mu mogli samo mahati s rive. To nije izoliran slučaj, tijekom svibnja Korčulani su još nekoliko puta ostali bez karata za liniju koju država subvencionira za njih.

Javila se nezadovoljna majka studenta koji te nedjelje nije uspio stići do Zagreba, pitala se čemu služe državne linije ako se karte rasprodaju turistima na Hvaru? Njeno je pitanje proslijeđeno Agenciji, a oni brodaru koji liniju održava, Kapetanu Luki koji je bio spreman na suradnju.

‘‘Slobodna prodaja karata je otvorena već mjesecima i nitko ni studentima, ni otočanima Korčule nije priječio osigurati mjesto na katamaranu. Nikakav alotman za pojedini otok nije određen niti nam je zakonski nametnut. Naravno, voljni smo, odlukom Agencije, ili dodijeliti alotman određenom otoku, ili spriječiti slobodnu prodaju karata drugom otoku ili turistima. Samovoljno i selektivno pristupiti odabiru skupine putnika kojima ćemo prodavati karte ili koji će imati prednost ne želimo i ne možemo bez odluke nadležnog tijela državne uprave“, objasnili su iz Kapetana Luke – Krilo.

Budući da je brodar jasno poručio da im treba samo uputiti službenu odluku i da će dio karata, spomenute alotmane, rezervirati za Korčulane, Agencija je odlučila upravo to i napraviti.

„Uputili smo dopis brodaru u kojem tražimo da se na prodajnim mjestima osiguraju alotmani za otok Korčulu. Dakle, prodajno mjesto imat će alotman za izravnu prodaju određene količine putnih karata na šalteru. Preostali kapacitet katamarana pustit će u prodaju drugim kanalima, prvenstveno online putem. Nadamo se da se ovo više neće ponavljati“, odgovorili su iz Agencije.

Drugim riječima, Korčulani će uskoro dobiti određeni broj karata za tzv. korčulanski katamaran koje će moći kupiti samo oni, ni turisti, ni Hvarani ni nitko treći. Nećemo pretjerivati pa napisati kako je ovo povijesni dan za Korčulane, no ne sjećamo se kad su posljednji put Agencija i brodari pokazali ovoliku razinu razumijevanja i angažmana za potrebe i probleme otočana, ističe Dubrovački vjesnik.

Koliko će se karata rezervirati za otočane i kad će alotmani biti službeni još uvijek se ne zna, poslan je upit Agenciji koja u međuvremenu moli sve putnike, dok se alotmani ne uvrste u sistem, da karte rezerviraju na vrijeme budući da broj putnika svakodnevno značajno raste.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video