O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC Flaminia: Stolt-Nielsen pristaje platiti 290 milijuna dolara nagodbe zbog kobnog incidenta

Dugo je trajalo, ali pravni slučaj oko smrtonosnog incidenta s MSC Flaminia završio je nagodbom od 290 milijuna dolara.

Incident se dogodio 14. srpnja 2012,. tijekom kojeg je izbio požar u teretnom skladištu broj četiri prilikom prelaska kontejnerskog broda preko Atlantskog oceana na putu od Charlestona u SAD-u do Antwerpena u Belgiji. Eksplozija se dogodila tijekom pokušaja posade da ugasi požar. Na brodu je u to vrijeme bilo oko 6.500 TEU tereta.

Stolt Tank Containers imao je 29 spremnika na brodu od kojih su tri bila smještena u skladištu broj 4. Navodno su ti spremnici bili uzrok požara te Stolt Tank Containers nije adekvatno upozorio na inherentno opasnu prirodu tereta.

Eksploziju je izazvala auto-polimerizacija sadržaja jednog ili više od tri spremnika natovarenih kemikalijom poznatom kao DVB. Tri člana posade su poginula, dok je preostalih 20 spašeno, piše Splash247.

U srpnju prošle godine, US Court of Appeals potvrdio je svu odgovornost Stolt-Nielsena iz presude iz 2018. godine. U sudskoj odluci, Stolt Tank Containers je proglašen krivim zajedno sa Deltechom za 45, odnosno 55 %. Nakon sudskog postupka u srpnju prošle godine, prvobitno je objavljeno da je iznos koji bi Stolt-Nielsen trebao uplatiti iznosio oko 155 milijuna dolara.

Grupacija Stolt-Nielsen sada je pristala na nagodbu slučaja te će platiti odštetu u iznosu od 290 milijuna dolara, priznajući djelomičnu odgovornost za nesreću.

Brod je spašen i popravljen nakon incidenta što je koštalo njegove vlasnike, Contija. Vlasnici su tvrdili da je brod bio unajmljen od MSC-a kroz period kada brod nije bio u funkciji. Arbitri su se složili i Contiju dodijelili oko 200 milijuna dolara odštete u srpnju 2012. godine. Žalbu MSC-ja u vezi s ovom odlukom sudovi su odbili prošle godine.

Dugo je trajalo, ali pravni slučaj oko smrtonosnog incidenta s MSC Flaminia završio je nagodbom od 290 milijuna dolara.

Incident se dogodio 14. srpnja 2012,. tijekom kojeg je izbio požar u teretnom skladištu broj četiri prilikom prelaska kontejnerskog broda preko Atlantskog oceana na putu od Charlestona u SAD-u do Antwerpena u Belgiji. Eksplozija se dogodila tijekom pokušaja posade da ugasi požar. Na brodu je u to vrijeme bilo oko 6.500 TEU tereta.

Stolt Tank Containers imao je 29 spremnika na brodu od kojih su tri bila smještena u skladištu broj 4. Navodno su ti spremnici bili uzrok požara te Stolt Tank Containers nije adekvatno upozorio na inherentno opasnu prirodu tereta.

Eksploziju je izazvala auto-polimerizacija sadržaja jednog ili više od tri spremnika natovarenih kemikalijom poznatom kao DVB. Tri člana posade su poginula, dok je preostalih 20 spašeno, piše Splash247.

U srpnju prošle godine, US Court of Appeals potvrdio je svu odgovornost Stolt-Nielsena iz presude iz 2018. godine. U sudskoj odluci, Stolt Tank Containers je proglašen krivim zajedno sa Deltechom za 45, odnosno 55 %. Nakon sudskog postupka u srpnju prošle godine, prvobitno je objavljeno da je iznos koji bi Stolt-Nielsen trebao uplatiti iznosio oko 155 milijuna dolara.

Grupacija Stolt-Nielsen sada je pristala na nagodbu slučaja te će platiti odštetu u iznosu od 290 milijuna dolara, priznajući djelomičnu odgovornost za nesreću.

Brod je spašen i popravljen nakon incidenta što je koštalo njegove vlasnike, Contija. Vlasnici su tvrdili da je brod bio unajmljen od MSC-a kroz period kada brod nije bio u funkciji. Arbitri su se složili i Contiju dodijelili oko 200 milijuna dolara odštete u srpnju 2012. godine. Žalbu MSC-ja u vezi s ovom odlukom sudovi su odbili prošle godine.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video