O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Započinje izgradnja prvog CMA CGM kontejnerskog broda s dual-fuel pogonom od 15.000 TEU

Kinesko brodogradilište Dalian Shipbuilding Industry (DSIC), podružnica China State Shipbuilding (CSSC), započelo je s izgradnjom prvog kontejnerskog broda od 15.000 TEU s dual-fuel pogonom, koji se gradi za glavnog francuskog brodara CMA CGM Grupa.

Kako se doznaje brod će imati ukupnu dužinu od 366 metara, širinu od 51 metra i dubinu od 30.2 metra. Osim konvencionalnih kontejnera, može nositi i 1000 rashladnih kontejnera.

Kontejnerski brod će moći koristiti metanol kao gorivo, kao i konvencionalno gorivo. Finska tehnološka grupa Wärtsilä sklopila je ugovor za isporuku pomoćnih motora na metanol za plovilo.

Korištenjem zelenog metanola tvrtka očekuje postizanje nulte neto emisije i potpuno ispunjavanje važećih standarda zaštite okoliša za pomorski sektor. Indeks projektiranja energetske učinkovitosti (EEDI) novonaručenih brodova je 60% ispod zahtjeva, kako bi se zadovoljili najstroži zahtjevi.

DSIC – Foto: Offshore Energy

Nadalje, jedinica ima novi linijski oblik i bit će opremljena velikim propelerima, uređajima za uštedu energije ispred propelera i visokoučinkovitim kormilima. Ima projektiranu brzinu od 21 čvora, može nositi 8.300 tona metanola i 6.000 tona loživog ulja, te ima kontinuirane navigacijske sposobnosti, 25.000 nautičkih milja.

Podsjetimo, CMA CGM je još u travnju 2023. s tvrtkom CSSC potpisao ugovor o izgradnji 16 velikih kontejnerskih brodova vrijednih više od 3,06 milijardi dolara.

Narudžba se sastoji od 12 velikih kontejnerskih brodova s dual-fuel pogonom od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual-fuel pogonom na ukapljeni prirodni plin od 23.000 TEU.

Velike kontejnerske brodove s dvostrukim pogonom na metanol od 15.000 TEU izgradit će brodogradilište Jiangnan i Dalian Shipbuilding, prenosi Offshore Energy.

Kinesko brodogradilište Dalian Shipbuilding Industry (DSIC), podružnica China State Shipbuilding (CSSC), započelo je s izgradnjom prvog kontejnerskog broda od 15.000 TEU s dual-fuel pogonom, koji se gradi za glavnog francuskog brodara CMA CGM Grupa.

Kako se doznaje brod će imati ukupnu dužinu od 366 metara, širinu od 51 metra i dubinu od 30.2 metra. Osim konvencionalnih kontejnera, može nositi i 1000 rashladnih kontejnera.

Kontejnerski brod će moći koristiti metanol kao gorivo, kao i konvencionalno gorivo. Finska tehnološka grupa Wärtsilä sklopila je ugovor za isporuku pomoćnih motora na metanol za plovilo.

Korištenjem zelenog metanola tvrtka očekuje postizanje nulte neto emisije i potpuno ispunjavanje važećih standarda zaštite okoliša za pomorski sektor. Indeks projektiranja energetske učinkovitosti (EEDI) novonaručenih brodova je 60% ispod zahtjeva, kako bi se zadovoljili najstroži zahtjevi.

DSIC – Foto: Offshore Energy

Nadalje, jedinica ima novi linijski oblik i bit će opremljena velikim propelerima, uređajima za uštedu energije ispred propelera i visokoučinkovitim kormilima. Ima projektiranu brzinu od 21 čvora, može nositi 8.300 tona metanola i 6.000 tona loživog ulja, te ima kontinuirane navigacijske sposobnosti, 25.000 nautičkih milja.

Podsjetimo, CMA CGM je još u travnju 2023. s tvrtkom CSSC potpisao ugovor o izgradnji 16 velikih kontejnerskih brodova vrijednih više od 3,06 milijardi dolara.

Narudžba se sastoji od 12 velikih kontejnerskih brodova s dual-fuel pogonom od 15.000 TEU i četiri kontejnerska broda s dual-fuel pogonom na ukapljeni prirodni plin od 23.000 TEU.

Velike kontejnerske brodove s dvostrukim pogonom na metanol od 15.000 TEU izgradit će brodogradilište Jiangnan i Dalian Shipbuilding, prenosi Offshore Energy.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video