O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NYK započeo testiranje pogona na biogorivo na VLCC-u

Japanska brodarska kompanija NYK započela je dugoročno testiranje pogona na biogorivo na svom vrlo velikom tankeru za sirovu naftu (VLCC) Tenjun.

Kako Offshore Energy navodi, 330 metara dugačak brod u Singapuru je primio početnu zalihu biogoriva koja će mu služiti za plovidbu za naredna otprilike tri mjeseca. Plovilo je 2008. godine izgradila IHI Marine United Shipbuilding Corporation.

Biogorivo se proizvodi od organskih izvora biološkog podrijetla, kao što su poljoprivredni ostaci i otpadno jestivo ulje, a NYK navodi da se smatra da, kada izgara, proizvodi gotovo nultu emisiju ugljičnog dioksida.

Iako biogoriva ispuštaju ugljični dioksid tijekom izgaranja, biljke ga apsorbiraju i reproduciraju biomasu. Stoga se emisije ugljika tijekom izravnog izgaranja smatraju praktički jednakima nuli, a biogoriva se smatraju zamjenom za fosilna goriva koja mogu postati ugljično neutralna, ističe NYK.

Biogoriva se mogu koristiti u brodskim motorima na teška ulja, koji su uobičajeni na velikim trgovačkim brodovima, navodi Offshore Energy.

Kompanija provodi testiranje kako bi kroz taj period sveobuhvatno provjerili sigurnost i stabilnost nabave biogoriva za dugoročnu uporabu.

Japanska brodarska kompanija nedavno je pokrenula šestomjesečni projekt testiranja kontinuirane upotrebe biogoriva na brodu. Ovaj projekt je nastao u suradnji s Global Center for Maritime Decarbonization (GCMD), neprofitnom organizacijom sa sjedištem u Singapuru koja podupire dekarbonizaciju pomorske industrije.

Rezultati testiranja će biti dostupni javnosti kao smjernice za kontinuiranu i proširenu upotrebu biogoriva kako bi ovaj projekt mogao pridonijeti dekarbonizaciji olakšavanjem energetske tranzicije u međunarodnom brodarstvu.

Japanska brodarska kompanija NYK započela je dugoročno testiranje pogona na biogorivo na svom vrlo velikom tankeru za sirovu naftu (VLCC) Tenjun.

Kako Offshore Energy navodi, 330 metara dugačak brod u Singapuru je primio početnu zalihu biogoriva koja će mu služiti za plovidbu za naredna otprilike tri mjeseca. Plovilo je 2008. godine izgradila IHI Marine United Shipbuilding Corporation.

Biogorivo se proizvodi od organskih izvora biološkog podrijetla, kao što su poljoprivredni ostaci i otpadno jestivo ulje, a NYK navodi da se smatra da, kada izgara, proizvodi gotovo nultu emisiju ugljičnog dioksida.

Iako biogoriva ispuštaju ugljični dioksid tijekom izgaranja, biljke ga apsorbiraju i reproduciraju biomasu. Stoga se emisije ugljika tijekom izravnog izgaranja smatraju praktički jednakima nuli, a biogoriva se smatraju zamjenom za fosilna goriva koja mogu postati ugljično neutralna, ističe NYK.

Biogoriva se mogu koristiti u brodskim motorima na teška ulja, koji su uobičajeni na velikim trgovačkim brodovima, navodi Offshore Energy.

Kompanija provodi testiranje kako bi kroz taj period sveobuhvatno provjerili sigurnost i stabilnost nabave biogoriva za dugoročnu uporabu.

Japanska brodarska kompanija nedavno je pokrenula šestomjesečni projekt testiranja kontinuirane upotrebe biogoriva na brodu. Ovaj projekt je nastao u suradnji s Global Center for Maritime Decarbonization (GCMD), neprofitnom organizacijom sa sjedištem u Singapuru koja podupire dekarbonizaciju pomorske industrije.

Rezultati testiranja će biti dostupni javnosti kao smjernice za kontinuiranu i proširenu upotrebu biogoriva kako bi ovaj projekt mogao pridonijeti dekarbonizaciji olakšavanjem energetske tranzicije u međunarodnom brodarstvu.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video