O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Singapur spreman za operacije bunkeriranja metanolom: Novi brod X-Press Feedersa prvi opskrbljen

Kompanija X-Press Feeders sa sjedištem u Singapuru, zajedno s Pomorskom i lučkom upravom Singapura (MPA) i PSA Singapore, jučer, 27. svibnja, dočekala je svoje prvo plovilo s dual fuel motorom, označavajući značajnu prekretnicu prema održivom brodarstvu. Ovaj brod, prvi koji je pristao i opskrbio se metanolom u luci Singapura, naglašava predanost nacije da podupre prijelaz na obnovljiva goriva u globalnoj pomorskoj industriji, piše Offshore Energy.

Singapur izvještava da je dovršio svoje pripreme, pa je spreman ponuditi sveobuhvatne komercijalne operacije bunkeriranja metanolom. Tako se pridružuje drugim lukama poput Antwerpena i Rotterdama koje su sada lokacije za bunkeriranje metanolom i može pružiti model za prihvaćanje amonijaka kao brodskog goriva.

Dvije velike operacije opskrbe metanolom dovršene su u Singapuru krajem prošlog tjedna i jučer, 27. svibnja.

Novo plovilo X-Press Feedersa nedavno je isporučeno u Kini kao prvo od 14 plovila s dual fuel motorom s pogonom na metanol. Brod od 13.900 DWT koji je dugačak 201 metar, ima kapacitet za otprilike 1.200 TEU, navodi The Maritime Executive. Plovilo, koje je prvo takve vrste izgrađeno u Kini, koristi MAN 5S50 ME dual fuel motor.

Brod je na svom prvom putovanju od Šangaja do Rotterdama, s ključnim zaustavljanjem u Singapuru gdje su X-Press Feeders i PSA radili zajedno na dopuni goriva u plovilo dok se teret utovarao i istovarao.

“Ova prekretnica predstavlja značajan korak naprijed za X-Press Feeders i globalnu pomorsku industriju”, komentirao je Francis Goh, glavni operativni direktor X-Press Feedersa.

„Ponosni smo što prednjačimo u razvoju i implementaciji inovativnih rješenja koja će drastično smanjiti utjecaj pomorske brodarske industrije na okoliš. Pionirskim korištenjem plovila s dual fuel motorom, poduzimamo značajne korake kako bismo ispunili ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova”, istaknuo je.

Brod će igrati ključnu ulogu u uspostavljanju novih zelenih ruta X-Press Feedersa u trećem kvartalu 2024. – Green Baltic X-PRESS (GBX) i Green Finland X-PRESS (GFX). Ovo će biti prva feeder mreža u Europi koju pokreće zeleni metanol, ističe Offshore Energy.

Rute X-Press Feedersa napajanih zelenim metanolom bit će usredotočene na luke Rotterdam i Antwerpen-Bruges, gdje brodska kompanija ima čvrsti ugovor s nizozemskim dobavljačem goriva OCI Global za opskrbu svojih plovila.

Ovime je označen prvi put da se u Singapuru istovremeno odvilo bunkeriranje metanolom i utovar kontejnera. Skoro 300 metričkih tona biometanola ukrcano je s bunker broda Kara u četverosatnoj operaciji dok se brod nalazio na pristaništu na terminalu Tuas. Prema lučkim službenicima, nakon završetka ove operacije luka je spremna za komercijalne operacije opskrbe metanolom.

U Singapuru su se također odvile prve dvije operacije opskrbe amonijakom.

Upravo je Singapur najveća svjetska bunker luka za tradicionalna goriva i žele zadržati tu poziciju i za alternativna goriva, navodi The Maritime Executive.

U travnju 2024. X-Press Feeders potpisao je memorandum o razumijevanju (MoU) sa šest europskih luka kako bi se ubrzala uspostava zelenih pomorskih koridora i dekarbonizirao pomorski sektor u Skandinaviji i Baltičkom moru. Prema MoU, partneri planiraju razviti infrastrukturu za opskrbu i skladištenje alternativnih goriva kao što je zeleni metanol.

Kompanija X-Press Feeders sa sjedištem u Singapuru, zajedno s Pomorskom i lučkom upravom Singapura (MPA) i PSA Singapore, jučer, 27. svibnja, dočekala je svoje prvo plovilo s dual fuel motorom, označavajući značajnu prekretnicu prema održivom brodarstvu. Ovaj brod, prvi koji je pristao i opskrbio se metanolom u luci Singapura, naglašava predanost nacije da podupre prijelaz na obnovljiva goriva u globalnoj pomorskoj industriji, piše Offshore Energy.

Singapur izvještava da je dovršio svoje pripreme, pa je spreman ponuditi sveobuhvatne komercijalne operacije bunkeriranja metanolom. Tako se pridružuje drugim lukama poput Antwerpena i Rotterdama koje su sada lokacije za bunkeriranje metanolom i može pružiti model za prihvaćanje amonijaka kao brodskog goriva.

Dvije velike operacije opskrbe metanolom dovršene su u Singapuru krajem prošlog tjedna i jučer, 27. svibnja.

Novo plovilo X-Press Feedersa nedavno je isporučeno u Kini kao prvo od 14 plovila s dual fuel motorom s pogonom na metanol. Brod od 13.900 DWT koji je dugačak 201 metar, ima kapacitet za otprilike 1.200 TEU, navodi The Maritime Executive. Plovilo, koje je prvo takve vrste izgrađeno u Kini, koristi MAN 5S50 ME dual fuel motor.

Brod je na svom prvom putovanju od Šangaja do Rotterdama, s ključnim zaustavljanjem u Singapuru gdje su X-Press Feeders i PSA radili zajedno na dopuni goriva u plovilo dok se teret utovarao i istovarao.

“Ova prekretnica predstavlja značajan korak naprijed za X-Press Feeders i globalnu pomorsku industriju”, komentirao je Francis Goh, glavni operativni direktor X-Press Feedersa.

„Ponosni smo što prednjačimo u razvoju i implementaciji inovativnih rješenja koja će drastično smanjiti utjecaj pomorske brodarske industrije na okoliš. Pionirskim korištenjem plovila s dual fuel motorom, poduzimamo značajne korake kako bismo ispunili ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova”, istaknuo je.

Brod će igrati ključnu ulogu u uspostavljanju novih zelenih ruta X-Press Feedersa u trećem kvartalu 2024. – Green Baltic X-PRESS (GBX) i Green Finland X-PRESS (GFX). Ovo će biti prva feeder mreža u Europi koju pokreće zeleni metanol, ističe Offshore Energy.

Rute X-Press Feedersa napajanih zelenim metanolom bit će usredotočene na luke Rotterdam i Antwerpen-Bruges, gdje brodska kompanija ima čvrsti ugovor s nizozemskim dobavljačem goriva OCI Global za opskrbu svojih plovila.

Ovime je označen prvi put da se u Singapuru istovremeno odvilo bunkeriranje metanolom i utovar kontejnera. Skoro 300 metričkih tona biometanola ukrcano je s bunker broda Kara u četverosatnoj operaciji dok se brod nalazio na pristaništu na terminalu Tuas. Prema lučkim službenicima, nakon završetka ove operacije luka je spremna za komercijalne operacije opskrbe metanolom.

U Singapuru su se također odvile prve dvije operacije opskrbe amonijakom.

Upravo je Singapur najveća svjetska bunker luka za tradicionalna goriva i žele zadržati tu poziciju i za alternativna goriva, navodi The Maritime Executive.

U travnju 2024. X-Press Feeders potpisao je memorandum o razumijevanju (MoU) sa šest europskih luka kako bi se ubrzala uspostava zelenih pomorskih koridora i dekarbonizirao pomorski sektor u Skandinaviji i Baltičkom moru. Prema MoU, partneri planiraju razviti infrastrukturu za opskrbu i skladištenje alternativnih goriva kao što je zeleni metanol.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video