O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Wärtsilä isporučila propelere sa promjenjivim korakom za Ro-Pax brod kompanije Stena

Wärtsilä je dizajnirala i isporučila propelere sa promjenjivim korakom za novi Ro-Pax brod kompanije Stena, Ala’suinu, koji je uspješno završio morske probe.

Nakon morskih ispitivanja, Ala’suinu je postao prvi Ro-Pax brod koji je ispunio kriterije za DNV Silent(E) oznaku, zadovoljavajući kriterije u operativnim uvjetima pri brzinama od 8 do 10 čvorova. Ova oznaka zaštite okoliša od DNV-a uvedena je za zaštitu osjetljivih morskih ekosustava, a odnosi se na brodove koji pokazuju sposobnost učinkovitog smanjenja emisije podvodne buke.

Ala’suinu, koji je izgrađen u brodogradilištu CMJL (Weihai) u Kini, nalazi se na petogodišnjem najmu s Marine Atlanticom, kanadskim operaterom sa sjedištem u pokrajini Newfoundland i Labrador. Ekološka osjetljivost bila je glavni faktor u dizajnu broda dugog 203 metra, koji će ploviti između Nove Škotske i otoka Newfoundland od lipnja 2024. godine, navodi portal Pomorstvo.info.

Ala’suinu je posebno dizajniran brod za Marine Atlantic. U potpunosti smo posvećeni smanjenju ekoloških utjecaja naših operacija, i na ovom brodu je dodana nova dimenzija održivosti. Poseban dizajn Wärtsilä propelera omogućuje nam smanjenje podvodne buke za dobrobit morskog života uz obalu Kanade”, rekao je kapetan Anderson Noel, direktor operacija flote u Marine Atlantic.

Ovom oznakom Stena i Wärtsilä pokazuju svoju predanost proaktivnim koracima za smanjenje utjecaja pomorske industrije na okoliš. Unatoč tome što je Ro-Pax zahtjevna vrsta plovila u smislu podvodne buke, ova inovativna konfiguracija strojeva omogućila je pogonskom postrojenju da ima dovoljno niske emisije buke da zadovolji našu oznaku Silent(E)”, dodaje Øystein Solheim Pettersen, voditelj odjela za buku i vibracije u DNV-u.

Tijekom procesa projektiranja propelera s promjenjivim korakom, vodeći stručnjaci za dizajn unutar kompanije Wärtsilä obratili su posebnu pozornost na podvodnu buku kao ključni parametar dizajna. To je urađeno bez kompromisa u drugim važnim zahtjevima dizajna propelera, kao što su optimalne performanse i učinkovitost. Uz smanjenje emisije podvodne buke, Wärtsilä propeleri osiguravaju da vlasnici i operateri imaju koristi od nižih operativnih troškova i smanjenog utjecaja na okoliš kroz nižu potrošnju goriva i manje emisije ispušnih plinova.

Uz namjenski propeler Wärtsilä je također isporučila integrirani hibridni propulzijski sustav za ovo plovilo, koji se sastoji od glavnih motora Wärtsilä 46DF, pomoćnih motora Wärtsilä 20DF, oba sa sustavima za pročišćavanje ispušnih plinova Wärtsilä NOx i Wärtsilä LNGPac™, kao i reduktorskih kutija i pramčanih potisnika sa motorima. Također su uključeni hibridni DC-link sistem osovinskog generatora, baterije i sistem za upravljanje energijom i napajanjem, integrirani automatski sistem i sistem za navigaciju i vanjsku komunikaciju.

Wärtsilä je dizajnirala i isporučila propelere sa promjenjivim korakom za novi Ro-Pax brod kompanije Stena, Ala’suinu, koji je uspješno završio morske probe.

Nakon morskih ispitivanja, Ala’suinu je postao prvi Ro-Pax brod koji je ispunio kriterije za DNV Silent(E) oznaku, zadovoljavajući kriterije u operativnim uvjetima pri brzinama od 8 do 10 čvorova. Ova oznaka zaštite okoliša od DNV-a uvedena je za zaštitu osjetljivih morskih ekosustava, a odnosi se na brodove koji pokazuju sposobnost učinkovitog smanjenja emisije podvodne buke.

Ala’suinu, koji je izgrađen u brodogradilištu CMJL (Weihai) u Kini, nalazi se na petogodišnjem najmu s Marine Atlanticom, kanadskim operaterom sa sjedištem u pokrajini Newfoundland i Labrador. Ekološka osjetljivost bila je glavni faktor u dizajnu broda dugog 203 metra, koji će ploviti između Nove Škotske i otoka Newfoundland od lipnja 2024. godine, navodi portal Pomorstvo.info.

Ala’suinu je posebno dizajniran brod za Marine Atlantic. U potpunosti smo posvećeni smanjenju ekoloških utjecaja naših operacija, i na ovom brodu je dodana nova dimenzija održivosti. Poseban dizajn Wärtsilä propelera omogućuje nam smanjenje podvodne buke za dobrobit morskog života uz obalu Kanade”, rekao je kapetan Anderson Noel, direktor operacija flote u Marine Atlantic.

Ovom oznakom Stena i Wärtsilä pokazuju svoju predanost proaktivnim koracima za smanjenje utjecaja pomorske industrije na okoliš. Unatoč tome što je Ro-Pax zahtjevna vrsta plovila u smislu podvodne buke, ova inovativna konfiguracija strojeva omogućila je pogonskom postrojenju da ima dovoljno niske emisije buke da zadovolji našu oznaku Silent(E)”, dodaje Øystein Solheim Pettersen, voditelj odjela za buku i vibracije u DNV-u.

Tijekom procesa projektiranja propelera s promjenjivim korakom, vodeći stručnjaci za dizajn unutar kompanije Wärtsilä obratili su posebnu pozornost na podvodnu buku kao ključni parametar dizajna. To je urađeno bez kompromisa u drugim važnim zahtjevima dizajna propelera, kao što su optimalne performanse i učinkovitost. Uz smanjenje emisije podvodne buke, Wärtsilä propeleri osiguravaju da vlasnici i operateri imaju koristi od nižih operativnih troškova i smanjenog utjecaja na okoliš kroz nižu potrošnju goriva i manje emisije ispušnih plinova.

Uz namjenski propeler Wärtsilä je također isporučila integrirani hibridni propulzijski sustav za ovo plovilo, koji se sastoji od glavnih motora Wärtsilä 46DF, pomoćnih motora Wärtsilä 20DF, oba sa sustavima za pročišćavanje ispušnih plinova Wärtsilä NOx i Wärtsilä LNGPac™, kao i reduktorskih kutija i pramčanih potisnika sa motorima. Također su uključeni hibridni DC-link sistem osovinskog generatora, baterije i sistem za upravljanje energijom i napajanjem, integrirani automatski sistem i sistem za navigaciju i vanjsku komunikaciju.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video