O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd bogatiji za još dva “dual fuel” kontejneraša na LNG

Njemačka brodarska kompanija Hapag-Lloyd održala je ceremoniju krštenja dvaju kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na LNG, Singapore Express i Iquique Express.

Kako Offshore Energy prenosi, Singapore Express je kršten u luci Tuas u Singapuru, a svečanost imenovanja za Iquique Express održana je u brodogradilištu New Times u Kini.

Foto: Hapag-Lloyd / Offshore Energy

Događaji su se zbili nekoliko dana nakon što je tvrtka održala ceremoniju krštenja još jednog broda klase Hamburg Express, Damietta Express. Imenovanje je održano u brodogradilištu Hanwha Ocean u Južnoj Koreji 24. svibnja 2024.

Pročitajte više: Hapag-Lloyd krstio novog giganta od 23.600 TEU s dual-fuel pogonom

Kontejnerski brodovi Damietta Express i Singapore Express nosivosti su 23.600 TEU, te dugi 400 i široki 61 metar. Ovi ultra-veliki brodovi najveći su koji su ikada plovili pod njemačkom zastavom, rekao je član Izvršnog odbora Hapag-Lloyda, Maximilian Rothkopf.

“Oba su opremljena naprednim dual fuel motorima na LNG i energetski učinkovitim dizajnom. Oni će ojačati naše kapacitete na trenutno dužim tranzitnim rutama oko Rta dobre nade i ojačati naše dalekoistočne trgovine, ublažavajući utjecaj krize na Crvenom moru,” istaknuo je Rothkopf.

Dodao je da će njihov Iquique Express biti ključni igrač na ruti Latinska Amerika – Azija, ističe Offshore Energy.

Foto: Hapag-Lloyd / Offshore Energy

„Brod se može pohvaliti s impresivnih 2.100 priključaka za hlađene kontejnere, što čini najveći broj u našoj floti, čime potvrđujemo našu predanost ispunjavanju rastuće potražnje za rashladnim prijevozom i pružanju iznimne usluge”, navodi Rothkopf.

Od 2021. godine tvrtka ima za cilj uvesti sedamnaest novih brodova u svoju flotu do 2025.

Nova klasa brodova dat će važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da upravlja cjelokupnom flotom na klimatski neutralan način do 2045. godine, prema brodovlasniku.

Njemačka brodarska kompanija Hapag-Lloyd održala je ceremoniju krštenja dvaju kontejnerskih brodova s dual fuel motorom s pogonom na LNG, Singapore Express i Iquique Express.

Kako Offshore Energy prenosi, Singapore Express je kršten u luci Tuas u Singapuru, a svečanost imenovanja za Iquique Express održana je u brodogradilištu New Times u Kini.

Foto: Hapag-Lloyd / Offshore Energy

Događaji su se zbili nekoliko dana nakon što je tvrtka održala ceremoniju krštenja još jednog broda klase Hamburg Express, Damietta Express. Imenovanje je održano u brodogradilištu Hanwha Ocean u Južnoj Koreji 24. svibnja 2024.

Pročitajte više: Hapag-Lloyd krstio novog giganta od 23.600 TEU s dual-fuel pogonom

Kontejnerski brodovi Damietta Express i Singapore Express nosivosti su 23.600 TEU, te dugi 400 i široki 61 metar. Ovi ultra-veliki brodovi najveći su koji su ikada plovili pod njemačkom zastavom, rekao je član Izvršnog odbora Hapag-Lloyda, Maximilian Rothkopf.

“Oba su opremljena naprednim dual fuel motorima na LNG i energetski učinkovitim dizajnom. Oni će ojačati naše kapacitete na trenutno dužim tranzitnim rutama oko Rta dobre nade i ojačati naše dalekoistočne trgovine, ublažavajući utjecaj krize na Crvenom moru,” istaknuo je Rothkopf.

Dodao je da će njihov Iquique Express biti ključni igrač na ruti Latinska Amerika – Azija, ističe Offshore Energy.

Foto: Hapag-Lloyd / Offshore Energy

„Brod se može pohvaliti s impresivnih 2.100 priključaka za hlađene kontejnere, što čini najveći broj u našoj floti, čime potvrđujemo našu predanost ispunjavanju rastuće potražnje za rashladnim prijevozom i pružanju iznimne usluge”, navodi Rothkopf.

Od 2021. godine tvrtka ima za cilj uvesti sedamnaest novih brodova u svoju flotu do 2025.

Nova klasa brodova dat će važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da upravlja cjelokupnom flotom na klimatski neutralan način do 2045. godine, prema brodovlasniku.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video