O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

U-Ming planira ekspanziju u LNG i offshore vjetroelektrane s flotom od 100 brodova

U-Ming Marine Transport želi povećati svoje prisustvo u sektoru offshore vjetroelektrana te ući na tržište LNG prijevoza, piše TradeWinds.

Tajvanski brodovlasnik otkrio je svoje planove investitorima na godišnjoj skupštini održanoj u Taipeiju jučer, 3. lipnja 2024.

Flota U-Ming kompanije trenutno  broji 72 broda, uključujući capesize, panamax, supramax, ultramax, brodove za prijevoz cementa, VLCC-ove, VLOC-ove i brodove za prijenos posade na offshore vjetroelektrane. Ukupna nosivost flote trenutno iznosi oko 8,77 milijuna tona, dok bi s planirajućom flotom od 100 brodova ukupni nosivi kapacitet iznosio preko 10 milijuna tona.

Povećanje flote neće biti jedina strategija tvrtke, budući da je zamjenik generalnog direktora Xu Guoan izjavio da će kompanija također zamijeniti stare brodove novima kako bi flota ostala moderna, prenosi Splash247.

U-Ming će također težiti kupnji novijih generacija brodova s nultom emisijom ugljika ili alternativnim gorivom te energetski učinkovitih brodova, kao i procjenjivati postojeće brodove za instalaciju najnovije energetski učinkovite opreme.

Ova namjera bila je vidljiva u ožujku ove godine, kada je U-Mingov ogranak u Singapuru potpisao memorandum o razumijevanju s tvrtkom Itochu za zajedničko vlasništvo i upravljanje bulk carrierima s dual-fuel pogonom na amonijak.

“Kada opseg operacija dosegne cilj od 100 brodova, nastavit ćemo koristiti AI tehnologiju kako bismo smanjili rizike, poboljšali potrošnju goriva i uštedjeli energiju kako bismo povećali prihode,” dodao je Xu Guoan tijekom svog govora.

U-Ming Marine Transport želi povećati svoje prisustvo u sektoru offshore vjetroelektrana te ući na tržište LNG prijevoza, piše TradeWinds.

Tajvanski brodovlasnik otkrio je svoje planove investitorima na godišnjoj skupštini održanoj u Taipeiju jučer, 3. lipnja 2024.

Flota U-Ming kompanije trenutno  broji 72 broda, uključujući capesize, panamax, supramax, ultramax, brodove za prijevoz cementa, VLCC-ove, VLOC-ove i brodove za prijenos posade na offshore vjetroelektrane. Ukupna nosivost flote trenutno iznosi oko 8,77 milijuna tona, dok bi s planirajućom flotom od 100 brodova ukupni nosivi kapacitet iznosio preko 10 milijuna tona.

Povećanje flote neće biti jedina strategija tvrtke, budući da je zamjenik generalnog direktora Xu Guoan izjavio da će kompanija također zamijeniti stare brodove novima kako bi flota ostala moderna, prenosi Splash247.

U-Ming će također težiti kupnji novijih generacija brodova s nultom emisijom ugljika ili alternativnim gorivom te energetski učinkovitih brodova, kao i procjenjivati postojeće brodove za instalaciju najnovije energetski učinkovite opreme.

Ova namjera bila je vidljiva u ožujku ove godine, kada je U-Mingov ogranak u Singapuru potpisao memorandum o razumijevanju s tvrtkom Itochu za zajedničko vlasništvo i upravljanje bulk carrierima s dual-fuel pogonom na amonijak.

“Kada opseg operacija dosegne cilj od 100 brodova, nastavit ćemo koristiti AI tehnologiju kako bismo smanjili rizike, poboljšali potrošnju goriva i uštedjeli energiju kako bismo povećali prihode,” dodao je Xu Guoan tijekom svog govora.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video