O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Istočni Maroko postaje nova lokacija za prekrcaj ruske nafte

Ruski naftni prijevoznici pronašli su novo mjesto u Sredozemlju za obavljanje prekrcaja nafte s broda na brod, nakon što su prošlog mjeseca bili istjerani iz Grčke, piše Splash247.com.

Od 1. svibnja grčka mornarica provodi vježbe u Lakonijskom zaljevu kako bi spriječila tankere povezane s Rusijom da koriste to popularno mjesto za prekrcaj s broda na brod.

Ovo je samo najnoviji primjer niza mjera koje su zemlje Europske unije poduzele kako bi ograničile ruske energetske aktivnosti u regiji. Usprkos ovim naporima, čini se da ruski prijevoznici pronalaze nove načine da nastave s poslovanjem.

Dio istočnog Maroka, blizu grada Nadora, postao je nova lokacija za prekrcaj ruske nafte s manjih brodova na veće tankere za daljnji transport. Ovaj strateški položaj omogućava Rusiji da zaobiđe zapadne sankcije i nastavi s izvozom nafte na globalno tržište. U više od dvije godine od pune invazije Rusije na Ukrajinu i naknadnih sankcija, Moskva je morala stalno premještati svoju flotu tankera na različite destinacije kako bi održala izvoz nafte, izvještava gCaptain.

Grey tanker fleet“, prema istraživanju brokerske kuće BRS, povećala se za 17% ove godine te sada broji 787 jedinica, što je ekvivalentno 8,5% ukupnog kapaciteta tankera. S povećanjem broja velikih brodova klasificiranih kao „grey fleet“, ukupna tonaža iznosi “zapanjujućih” 93,7 milijuna dwt, što predstavlja 13,7% ukupne svjetske tonaže tankera.

Ruski naftni prijevoznici pronašli su novo mjesto u Sredozemlju za obavljanje prekrcaja nafte s broda na brod, nakon što su prošlog mjeseca bili istjerani iz Grčke, piše Splash247.com.

Od 1. svibnja grčka mornarica provodi vježbe u Lakonijskom zaljevu kako bi spriječila tankere povezane s Rusijom da koriste to popularno mjesto za prekrcaj s broda na brod.

Ovo je samo najnoviji primjer niza mjera koje su zemlje Europske unije poduzele kako bi ograničile ruske energetske aktivnosti u regiji. Usprkos ovim naporima, čini se da ruski prijevoznici pronalaze nove načine da nastave s poslovanjem.

Dio istočnog Maroka, blizu grada Nadora, postao je nova lokacija za prekrcaj ruske nafte s manjih brodova na veće tankere za daljnji transport. Ovaj strateški položaj omogućava Rusiji da zaobiđe zapadne sankcije i nastavi s izvozom nafte na globalno tržište. U više od dvije godine od pune invazije Rusije na Ukrajinu i naknadnih sankcija, Moskva je morala stalno premještati svoju flotu tankera na različite destinacije kako bi održala izvoz nafte, izvještava gCaptain.

Grey tanker fleet“, prema istraživanju brokerske kuće BRS, povećala se za 17% ove godine te sada broji 787 jedinica, što je ekvivalentno 8,5% ukupnog kapaciteta tankera. S povećanjem broja velikih brodova klasificiranih kao „grey fleet“, ukupna tonaža iznosi “zapanjujućih” 93,7 milijuna dwt, što predstavlja 13,7% ukupne svjetske tonaže tankera.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video