O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rusija i Kina ulažu u zajednički projekt za plovidbu Arktikom

U sklopu strategije povećanja prometa na Sjevernom morskom putu (NSR), Ruska vlada, putem državne transportne kompanije Rosatom, potpisala je sporazum s kineskom kompanijom Hainan Yangpu Newnew Shipping. Cilj ovog sporazuma je osnivanje novog zajedničkog poduzeća koje će upravljati kontejnerskim brodovima tijekom cijele godine na NSR-u, piše Baird Maritime.

Sporazum uključuje izgradnju pet kontejnerskih brodova prilagođenih plovidbi ledom, koji će moći ploviti u zahtjevnim arktičkim uvjetima, posebice duž 13.000 kilometara dugog Sjevernog morskog puta. Ovi brodovi predstavljaju ključni korak prema sigurnijem i učinkovitijem transportu tereta kroz arktičke vode.

Zajedničko poduzeće će uključivati luke Arhangelsk i Murmansk u svoja pristaništa, prepoznajući njihov kapacitet za rukovanje većim količinama tereta. Ovaj potez je strateški važan za povećanje efikasnosti i kapaciteta logističkog lanca na NSR-u.

Partneri postavljaju ambiciozne ciljeve s namjerom da prevezu 200 milijuna tona tereta kroz NSR do 2031. godine. Dugoročniji cilj je da do 2035. godine kroz ovu rutu prođe čak 1,8 milijardi tona tereta. Ovi ciljevi predstavljaju značajno povećanje u odnosu na trenutne kapacitete i promet, te ukazuju na važnost NSR-a kao ključne međunarodne trgovačke rute.

Osnivanje zajedničkog poduzeća dolazi kao odgovor na pozive ruskog predsjednika Vladimira Putina za povećanjem brodskog prometa kroz Sjeverni morski put. Putin je naglasio potrebu za većom iskorištenošću ove strateške rute koja nudi kraći put između Europe i Azije, smanjujući vrijeme plovidbe i troškove transporta.

Završetak osnivanja zajedničkog poduzeća planiran je za kolovoz ove godine, s operativnim plovidbama koje će započeti ubrzo nakon toga. Ovaj projekt ne samo da će povećati promet kroz NSR, već će također unaprijediti suradnju između Rusije i Kine, te otvoriti nove mogućnosti za globalnu pomorsku industriju.

Pomorska industrija sada ima priliku svjedočiti povijesnim promjenama koje bi mogle redefinirati međunarodne trgovačke puteve.

U sklopu strategije povećanja prometa na Sjevernom morskom putu (NSR), Ruska vlada, putem državne transportne kompanije Rosatom, potpisala je sporazum s kineskom kompanijom Hainan Yangpu Newnew Shipping. Cilj ovog sporazuma je osnivanje novog zajedničkog poduzeća koje će upravljati kontejnerskim brodovima tijekom cijele godine na NSR-u, piše Baird Maritime.

Sporazum uključuje izgradnju pet kontejnerskih brodova prilagođenih plovidbi ledom, koji će moći ploviti u zahtjevnim arktičkim uvjetima, posebice duž 13.000 kilometara dugog Sjevernog morskog puta. Ovi brodovi predstavljaju ključni korak prema sigurnijem i učinkovitijem transportu tereta kroz arktičke vode.

Zajedničko poduzeće će uključivati luke Arhangelsk i Murmansk u svoja pristaništa, prepoznajući njihov kapacitet za rukovanje većim količinama tereta. Ovaj potez je strateški važan za povećanje efikasnosti i kapaciteta logističkog lanca na NSR-u.

Partneri postavljaju ambiciozne ciljeve s namjerom da prevezu 200 milijuna tona tereta kroz NSR do 2031. godine. Dugoročniji cilj je da do 2035. godine kroz ovu rutu prođe čak 1,8 milijardi tona tereta. Ovi ciljevi predstavljaju značajno povećanje u odnosu na trenutne kapacitete i promet, te ukazuju na važnost NSR-a kao ključne međunarodne trgovačke rute.

Osnivanje zajedničkog poduzeća dolazi kao odgovor na pozive ruskog predsjednika Vladimira Putina za povećanjem brodskog prometa kroz Sjeverni morski put. Putin je naglasio potrebu za većom iskorištenošću ove strateške rute koja nudi kraći put između Europe i Azije, smanjujući vrijeme plovidbe i troškove transporta.

Završetak osnivanja zajedničkog poduzeća planiran je za kolovoz ove godine, s operativnim plovidbama koje će započeti ubrzo nakon toga. Ovaj projekt ne samo da će povećati promet kroz NSR, već će također unaprijediti suradnju između Rusije i Kine, te otvoriti nove mogućnosti za globalnu pomorsku industriju.

Pomorska industrija sada ima priliku svjedočiti povijesnim promjenama koje bi mogle redefinirati međunarodne trgovačke puteve.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video