O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Smanjenje nesreća u “dry bulk” sektoru: INTERCARGO statistike pokazuju napredak

Kako izvještava portal Splash247, godišnje statistike nesreća iz INTERCARGO-a pokazuju stalni napredak u sigurnosnim performansama sektora.

Flota “dry bulk” brodova značajno je porasla posljednjih godina kako bi zadovoljila rastuće potrebe svjetske ekonomije. Između 2014. i 2023. broj brodova povećao se za 20%, na 12,200, a današnja flota brodova za rasuti teret predstavlja više od 40% svjetske tonaže i prevozi procijenjenih 55% globalnog transporta. Unatoč rastu flote, gubitak brodova nastavlja opadati.

Međutim, određena područja zabrinutosti i dalje postoje, uključujući ukapljivanje tereta ili dinamičko razdvajanje tereta, koji predstavljaju najveću prijetnju za živote, pridonoseći gubitku 55 života ili 61,8% ukupnog broja stradalih u posljednjih 10 godina.

Foto: Intercargo / Splash247.com

Dimitris Fafalios, predsjednik INTERCARGO-a, komentirao je: “Sigurnost brodova za rasuti teret nikada ne smije biti zanemarena. Prešli smo dug put od mračnih dana 1980-ih, kada smo doživjeli mnoge tragične gubitke života i brodova. Od tada, sigurnosna performansa sektora stalno se poboljšavala, zahvaljujući velikim dijelom zajedničkim naporima INTERCARGO-a i drugih sudionika u industriji. Najnovije statistike otkrivaju impresivno postignuće, posebno kada se uzme u obzir značajan porast broja brodova za rasuti teret tijekom ovog razdoblja.”

Nasukavanja su i dalje glavni uzrok gubitka brodova.

Kako izvještava portal Splash247, godišnje statistike nesreća iz INTERCARGO-a pokazuju stalni napredak u sigurnosnim performansama sektora.

Flota “dry bulk” brodova značajno je porasla posljednjih godina kako bi zadovoljila rastuće potrebe svjetske ekonomije. Između 2014. i 2023. broj brodova povećao se za 20%, na 12,200, a današnja flota brodova za rasuti teret predstavlja više od 40% svjetske tonaže i prevozi procijenjenih 55% globalnog transporta. Unatoč rastu flote, gubitak brodova nastavlja opadati.

Međutim, određena područja zabrinutosti i dalje postoje, uključujući ukapljivanje tereta ili dinamičko razdvajanje tereta, koji predstavljaju najveću prijetnju za živote, pridonoseći gubitku 55 života ili 61,8% ukupnog broja stradalih u posljednjih 10 godina.

Foto: Intercargo / Splash247.com

Dimitris Fafalios, predsjednik INTERCARGO-a, komentirao je: “Sigurnost brodova za rasuti teret nikada ne smije biti zanemarena. Prešli smo dug put od mračnih dana 1980-ih, kada smo doživjeli mnoge tragične gubitke života i brodova. Od tada, sigurnosna performansa sektora stalno se poboljšavala, zahvaljujući velikim dijelom zajedničkim naporima INTERCARGO-a i drugih sudionika u industriji. Najnovije statistike otkrivaju impresivno postignuće, posebno kada se uzme u obzir značajan porast broja brodova za rasuti teret tijekom ovog razdoblja.”

Nasukavanja su i dalje glavni uzrok gubitka brodova.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video