O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi rezervoar za Panamski kanal: Plan za održavanje vodostaja

Panamski kanal mogao bi dobiti novi rezervoar za poboljšanje pouzdanosti unutar četiri do pet godina od početka gradnje, no prvo treba prevladati regulatorne i društvene prepreke.

Panamska uprava za kanal (ACP) razmatra dugoročna rješenja za jačanje otpornosti ovog ključnog brodskog puta nakon prošlogodišnje suše uzrokovane El Niñom, koja je smanjila dnevni broj prolaza. Kanal ima kapacitet za 36 prolaza dnevno, iako je ta brojka obično između 34 i 38. Ograničenja težine uzrokovala su ozbiljne zastoje u brodarstvu, a najniža brojka prošle godine bila je 20 prolaza dnevno.

O temi problema Panamskog kanala izazvanog prošlogodišnjom sušom već smo pisali, više pročitajte ovdje (LINK).

Trenutno je dnevni dopušteni broj prolaza 32. ACP planira povećati taj broj na 33 do 11. srpnja i na 34 do 22. srpnja.

Prema pisanju portala gCaptain, ACP razmatra izgradnju novog rezervoara na Rio Indiu, koji bi smanjio pritisak na jezerski sustav kanala i osigurao dodatan prolaz vode. Projekt bi koštao oko 900 milijuna dolara i bio bi gotov za četiri do pet godina nakon odobrenja.

Projekt zahtijeva dvije preliminarne akcije vlade: uklanjanje zakonskih ograničenja za izgradnju rezervoara i definiranje granica kako bi ACP mogao kontrolirati teritorij. Vlada mora predložiti zakonodavne promjene nacionalnoj skupštini.

Optimistični smo i spremni napredovati čim bude moguće,” rekao je glasnogovornik.

Projekt može napredovati tek nakon postizanja konsenzusa s pogođenim zajednicama. Rezervoar Rio Indio bi osiguravao vodoopskrbu za 55% stanovništva. Kanal je spreman surađivati s mještanima i osigurati financiranje za poboljšanje životnih uvjeta te rješavanje ekoloških pitanja.

Upravitelj kanala Ricaurte Morales izjavio je da ACP namjerava učiniti sustav predrezervacija trajnim, čime se smanjuje vrijeme čekanja brodova. Razmatraju se i druga dugoročna rješenja, uključujući projekt koji bi vodu iz jezera Bayano preusmjeravao u jezero Alajuela putem cjevovoda.

Panamski kanal mogao bi dobiti novi rezervoar za poboljšanje pouzdanosti unutar četiri do pet godina od početka gradnje, no prvo treba prevladati regulatorne i društvene prepreke.

Panamska uprava za kanal (ACP) razmatra dugoročna rješenja za jačanje otpornosti ovog ključnog brodskog puta nakon prošlogodišnje suše uzrokovane El Niñom, koja je smanjila dnevni broj prolaza. Kanal ima kapacitet za 36 prolaza dnevno, iako je ta brojka obično između 34 i 38. Ograničenja težine uzrokovala su ozbiljne zastoje u brodarstvu, a najniža brojka prošle godine bila je 20 prolaza dnevno.

O temi problema Panamskog kanala izazvanog prošlogodišnjom sušom već smo pisali, više pročitajte ovdje (LINK).

Trenutno je dnevni dopušteni broj prolaza 32. ACP planira povećati taj broj na 33 do 11. srpnja i na 34 do 22. srpnja.

Prema pisanju portala gCaptain, ACP razmatra izgradnju novog rezervoara na Rio Indiu, koji bi smanjio pritisak na jezerski sustav kanala i osigurao dodatan prolaz vode. Projekt bi koštao oko 900 milijuna dolara i bio bi gotov za četiri do pet godina nakon odobrenja.

Projekt zahtijeva dvije preliminarne akcije vlade: uklanjanje zakonskih ograničenja za izgradnju rezervoara i definiranje granica kako bi ACP mogao kontrolirati teritorij. Vlada mora predložiti zakonodavne promjene nacionalnoj skupštini.

Optimistični smo i spremni napredovati čim bude moguće,” rekao je glasnogovornik.

Projekt može napredovati tek nakon postizanja konsenzusa s pogođenim zajednicama. Rezervoar Rio Indio bi osiguravao vodoopskrbu za 55% stanovništva. Kanal je spreman surađivati s mještanima i osigurati financiranje za poboljšanje životnih uvjeta te rješavanje ekoloških pitanja.

Upravitelj kanala Ricaurte Morales izjavio je da ACP namjerava učiniti sustav predrezervacija trajnim, čime se smanjuje vrijeme čekanja brodova. Razmatraju se i druga dugoročna rješenja, uključujući projekt koji bi vodu iz jezera Bayano preusmjeravao u jezero Alajuela putem cjevovoda.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video