O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Povratak transporta nafte preko Arktika

Kako prenosi gCaptain, Rusija nastavlja koristiti Arktički ocean kao prečac za isporuku sirove nafte Aziji. Prije početka ljetne navigacijske sezone u srpnju, tranzitni transporti nafte vratili su se u ruski Arktik. Shuttle tanker Shturman Skuratov, iz Murmanska, ušao je u Sjeverni morski put 18. lipnja, ploveći dalje prema Dalekom istoku.

Tanker Shturman Skuratov, kapaciteta 41.401 dwt, može prevoziti oko 200.000 barela nafte.

Prošlog ljeta tankeri su prevezli 1,5 milijuna tona sirove nafte preko Arktičkog oceana do kineskih luka. Rusija planira povećati količine na 3-4 milijuna tona za 2024. godinu.

Putovanje Shturman Skuratova dolazi 6 tjedana ranije nego prošlogodišnji početni transport, potvrđujući ruske ambicije za veće količine duž rute ove sezone.

Sirova nafta prevozi se u shuttle tankerima iz proizvodnje u Obskom zaljevu i Pečorskom moru do pretovarnih točaka blizu Murmanska. Prije 2023. izravna putovanja sa zapada na istok bila su rijetka. No, sankcije EU-a dovele su do toga da je dio arktičke proizvodnje preusmjeren prema Aziji.

Shturman Skuratov dizajniran je kao cjelogodišnji shuttle tanker pod managementom GazpromNeft Shippinga. Prevozi naftu proizvedenu u naftnom polju u južnom Yamalu i terminalu Arctic Gates do Umba FSO.

Zbog sankcija i rata, ove rute će biti sve učestalije.

Kako prenosi gCaptain, Rusija nastavlja koristiti Arktički ocean kao prečac za isporuku sirove nafte Aziji. Prije početka ljetne navigacijske sezone u srpnju, tranzitni transporti nafte vratili su se u ruski Arktik. Shuttle tanker Shturman Skuratov, iz Murmanska, ušao je u Sjeverni morski put 18. lipnja, ploveći dalje prema Dalekom istoku.

Tanker Shturman Skuratov, kapaciteta 41.401 dwt, može prevoziti oko 200.000 barela nafte.

Prošlog ljeta tankeri su prevezli 1,5 milijuna tona sirove nafte preko Arktičkog oceana do kineskih luka. Rusija planira povećati količine na 3-4 milijuna tona za 2024. godinu.

Putovanje Shturman Skuratova dolazi 6 tjedana ranije nego prošlogodišnji početni transport, potvrđujući ruske ambicije za veće količine duž rute ove sezone.

Sirova nafta prevozi se u shuttle tankerima iz proizvodnje u Obskom zaljevu i Pečorskom moru do pretovarnih točaka blizu Murmanska. Prije 2023. izravna putovanja sa zapada na istok bila su rijetka. No, sankcije EU-a dovele su do toga da je dio arktičke proizvodnje preusmjeren prema Aziji.

Shturman Skuratov dizajniran je kao cjelogodišnji shuttle tanker pod managementom GazpromNeft Shippinga. Prevozi naftu proizvedenu u naftnom polju u južnom Yamalu i terminalu Arctic Gates do Umba FSO.

Zbog sankcija i rata, ove rute će biti sve učestalije.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video