O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Analiza tržišta bulk carrier brodova-Baltik Exchange

Baltic Exchange, svjetski neovisni izvor podataka o pomorskom tržištu, objavio je svoje izvješće za protekli tjedan, od 17. do 21. lipnja 2024., kako bi pružio informacije o performansama bulk tržišta.

Kako prenosi Safety4Sea, izvješća donose najvažnije informacije za capesize, panamax, ultramax/supramax i handysize brodove:

Capesize

Tjedan je započeo mirno zbog praznika u Singapuru, što je dovelo do manjih početnih padova. Aktivnost se povećala s povratkom ruda na tržište u Pacifiku, povećavajući količine tereta. Indeks C5 porastao je na $11.095 zbog povećanja pošiljki ugljena iz Australije. Atlantik je pokazao snažnu podršku, posebno za rute iz Južnog Brazila i Zapadne Afrike prema Kini, što je povećalo indeks C3 na $27.375. Indeks C9 porastao je zbog viših stopa za terete iz Kanade prema Dalekom istoku. Tjedan je zaključio pozitivno, s BCI 5TC koji je porastao za $526 na $26.059.

Panamax

Tjedan je bio miran za Panamax sektor. Transatlantski poslovi bili su rijetki, a potražnja za žitaricama i mineralima pala je. Istočna obala Južne Amerike zabilježila je mješovite stope. Tipični ugovori iznosili su oko $19.250 + $925.000 za brodove od 82.000 dwt. Azijsko tržište također je popuštalo zbog manje potražnje za mineralima iz Australije i Indonezije. U Kini je ugovor za brod od 82.000 dwt iznosio $17.500 za 12/15 mjeseci.

Ultramax/Supramax

Ultramax/Supramax sektor je imao stabilan tjedan. Stope u US Gulf-u su pod laganim pritiskom, dok EU/mediteran bilježe bolju potražnju. Ultramax brod za Južnu Ameriku fiksiran je na $18.000 plus $800.000. Azija ima visoku potražnju za čelikom. Brod od 63.000 dwt iz Sjeverne Kine do EU fiksiran je za $15.000 prvih 65 dana i $18.000 za ostatak. Potražnja na jugu je stabilna, s brodom od 59.000 dwt za put iz jugoistočne Azije do Indije za $20.000.

Handysize

US Gulf se oporavio, a stope su se poboljšale zbog manje brodova. Brod od 37.000 dwt fiksiran je iz SW Pass do Irske za $17.000, a brod od 38.000 dwt iz Maroka do Mediterana za $12.000. Brod od 34.000 dwt iz Puerto Cabello fiksiran je za dva do tri putovanja u Atlantiku za $13.500. Mediteran i EU bilježe više upita, s brodom od 36.000 dwt iz Constante do Maroka za $13.500. U Aziji je aktivnost smanjena zbog praznika, s brodom od 38.000 dwt iz Lianyunganga do Arapskog zaljeva za $15.500 i brodom od 38.000 dwt iz Singapura do EU-a za $12.000.

Raznolik tjedan za pomorsko tržište; dok su neki sektori zabilježili porast aktivnosti i stopa, drugi su bili pod pritiskom zbog slabe potražnje.

Baltic Exchange, svjetski neovisni izvor podataka o pomorskom tržištu, objavio je svoje izvješće za protekli tjedan, od 17. do 21. lipnja 2024., kako bi pružio informacije o performansama bulk tržišta.

Kako prenosi Safety4Sea, izvješća donose najvažnije informacije za capesize, panamax, ultramax/supramax i handysize brodove:

Capesize

Tjedan je započeo mirno zbog praznika u Singapuru, što je dovelo do manjih početnih padova. Aktivnost se povećala s povratkom ruda na tržište u Pacifiku, povećavajući količine tereta. Indeks C5 porastao je na $11.095 zbog povećanja pošiljki ugljena iz Australije. Atlantik je pokazao snažnu podršku, posebno za rute iz Južnog Brazila i Zapadne Afrike prema Kini, što je povećalo indeks C3 na $27.375. Indeks C9 porastao je zbog viših stopa za terete iz Kanade prema Dalekom istoku. Tjedan je zaključio pozitivno, s BCI 5TC koji je porastao za $526 na $26.059.

Panamax

Tjedan je bio miran za Panamax sektor. Transatlantski poslovi bili su rijetki, a potražnja za žitaricama i mineralima pala je. Istočna obala Južne Amerike zabilježila je mješovite stope. Tipični ugovori iznosili su oko $19.250 + $925.000 za brodove od 82.000 dwt. Azijsko tržište također je popuštalo zbog manje potražnje za mineralima iz Australije i Indonezije. U Kini je ugovor za brod od 82.000 dwt iznosio $17.500 za 12/15 mjeseci.

Ultramax/Supramax

Ultramax/Supramax sektor je imao stabilan tjedan. Stope u US Gulf-u su pod laganim pritiskom, dok EU/mediteran bilježe bolju potražnju. Ultramax brod za Južnu Ameriku fiksiran je na $18.000 plus $800.000. Azija ima visoku potražnju za čelikom. Brod od 63.000 dwt iz Sjeverne Kine do EU fiksiran je za $15.000 prvih 65 dana i $18.000 za ostatak. Potražnja na jugu je stabilna, s brodom od 59.000 dwt za put iz jugoistočne Azije do Indije za $20.000.

Handysize

US Gulf se oporavio, a stope su se poboljšale zbog manje brodova. Brod od 37.000 dwt fiksiran je iz SW Pass do Irske za $17.000, a brod od 38.000 dwt iz Maroka do Mediterana za $12.000. Brod od 34.000 dwt iz Puerto Cabello fiksiran je za dva do tri putovanja u Atlantiku za $13.500. Mediteran i EU bilježe više upita, s brodom od 36.000 dwt iz Constante do Maroka za $13.500. U Aziji je aktivnost smanjena zbog praznika, s brodom od 38.000 dwt iz Lianyunganga do Arapskog zaljeva za $15.500 i brodom od 38.000 dwt iz Singapura do EU-a za $12.000.

Raznolik tjedan za pomorsko tržište; dok su neki sektori zabilježili porast aktivnosti i stopa, drugi su bili pod pritiskom zbog slabe potražnje.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video