O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kapetan Iranskog Tankera Nestao Nekoliko Dana Prije Suđenja U Indoneziji

Sud u Batamu, Indonezija, odgodio je suđenje za tanker Arman 114 nakon što je kapetan Mahmoud Abdelaziz Mohamed Hatiba nestao pet dana prije zakazanog ročišta. Hatiba, 43-godišnji egipatski državljanin, suočavao se s mogućnošću sedam godina zatvora i novčanom kaznom većom od 305.000 dolara. U slučaju neplaćanja kazne, dodatnih šest mjeseci zatvora bi mu bilo dodano na kaznu, piše The Maritime Executive.

Indonezijska obalna straža otkrila je tanker u lipnju 2023. godine dok je bio usidren s drugim tankerom, S Tinos, koji je koristio identitet broda povučenog iz upotrebe pet godina ranije. Nijedan brod nije prikazivao zastavu niti prenosio točne AIS podatke. Posada broda Arman 114, koja je uključivala 29 ljudi, bila je iz Irana i Egipta.

Sud je u listopadu 2023. dodao optužbe za ispuštanje otpada nakon što je testiranje pokazalo da nafta pronađena u vodi potječe s Arman 114. Neki izvještaji navode da je kapetan naredio posadi da ispusti kontaminiranu vodu u more.

Neposredno prije zakazanog ročišta, iranska ambasada zatražila je puštanje broda i tereta, no sud je odgodio postupak do 4. srpnja nakon kapetanovog nestanka. Sud je naredio da se, ako se kapetan pronađe, treba uhititi, dok tužitelji traže da se nastavi sa zapljenom broda i tereta.

Nestanak kapetana dodatno je zakomplicirao slučaj koji traje više od godinu dana, a vlasništvo nad tankerom još uvijek nije jasno. Iranska ambasada negira vlasništvo nad brodom, tvrdeći da je u vlasništvu iranskog državljanina.

Sud u Batamu, Indonezija, odgodio je suđenje za tanker Arman 114 nakon što je kapetan Mahmoud Abdelaziz Mohamed Hatiba nestao pet dana prije zakazanog ročišta. Hatiba, 43-godišnji egipatski državljanin, suočavao se s mogućnošću sedam godina zatvora i novčanom kaznom većom od 305.000 dolara. U slučaju neplaćanja kazne, dodatnih šest mjeseci zatvora bi mu bilo dodano na kaznu, piše The Maritime Executive.

Indonezijska obalna straža otkrila je tanker u lipnju 2023. godine dok je bio usidren s drugim tankerom, S Tinos, koji je koristio identitet broda povučenog iz upotrebe pet godina ranije. Nijedan brod nije prikazivao zastavu niti prenosio točne AIS podatke. Posada broda Arman 114, koja je uključivala 29 ljudi, bila je iz Irana i Egipta.

Sud je u listopadu 2023. dodao optužbe za ispuštanje otpada nakon što je testiranje pokazalo da nafta pronađena u vodi potječe s Arman 114. Neki izvještaji navode da je kapetan naredio posadi da ispusti kontaminiranu vodu u more.

Neposredno prije zakazanog ročišta, iranska ambasada zatražila je puštanje broda i tereta, no sud je odgodio postupak do 4. srpnja nakon kapetanovog nestanka. Sud je naredio da se, ako se kapetan pronađe, treba uhititi, dok tužitelji traže da se nastavi sa zapljenom broda i tereta.

Nestanak kapetana dodatno je zakomplicirao slučaj koji traje više od godinu dana, a vlasništvo nad tankerom još uvijek nije jasno. Iranska ambasada negira vlasništvo nad brodom, tvrdeći da je u vlasništvu iranskog državljanina.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video