O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rekordna Efikasnost u Rasporedu Kontejnerskih Brodova u 2024.

Pouzdanost rasporeda za kontejnerske brodove dosegnula je najvišu razinu u 2024. godini, nakon oporavka od niskih točaka u siječnju i travnju. Industrija se stabilizirala, iako još nije dosegnula postpandemijske razine. Maersk je upozorio svoje klijente da će izazovi ostati, piše The Maritime Executive.

Sea-Intelligence, tvrtka za analizu podataka, objavila je svoje mjesečno izvješće, pokazujući oporavak na kontejnerskim linijama na gotovo 56 posto, što je najviše ove godine. Ipak, to je na razini kraja 2022. i 10 postotnih bodova iza oporavka u 2023. godini.

Ovo je najviša brojka pouzdanosti rasporeda za 2024. godinu,” rekao je Alan Murphy, CEO Sea-Intelligence. “U svibnju 2024. pouzdanost rasporeda bila je 11 postotnih bodova niža nego prošle godine.”

Vincent Clerc, CEO Maerska, obavijestio je klijente da će izazovi trajati do trećeg kvartala 2024. godine. Istaknuo je da duže rute oko Afrike zahtijevaju dodatne brodove. S obzirom na nisku dostupnost kapaciteta, svi brodovi koji mogu ploviti su zaposleni. Brodovi koji nisu bili dobro iskorišteni preusmjereni su kako bi popunili praznine.

To je dovelo do poboljšanja pouzdanosti rasporeda između travnja i svibnja, kod 10 od 13 najvećih prijevoznika. CMA CGM i Maersk imali su najveća poboljšanja, sada iznad 55 posto. Evergreen je pokazao sličnu snagu, ali tri azijska prijevoznika, Wan Hai, Yang Ming i PIL, imali su pad između travnja i svibnja. Prosjek najvećih prijevoznika sada iznosi 51 posto, što je pad s 64 posto.

Unatoč poboljšanju pouzdanosti rasporeda, prosječno kašnjenje dolaska brodova se pogoršalo,” rekao je Murphy. “Ova brojka je sada bliža pandemijskim vrhuncima nego predpandemijskim razinama.”

Azijske luke su posebno pogođene zagušenjem brodova i povećanim čekanjima. Singapur ubrzava otvaranje novih vezova i obnavlja stare terminale kako bi smanjio kašnjenja. U SAD-u, Baltimore se bavi preusmjeravanjima, dok je Charleston smanjio kapacitet zbog radova na morskom zidu terminala. Charleston je obustavio radove u lipnju kako bi smanjio zaostatke.

Sea-Intelligence je izračunao da su kašnjenja porasla za 0,34 dana u odnosu na prethodni mjesec. Sada iznose prosječno 5,1 dan. To je bolje od 6,2 dana u siječnju, ali iza 4,4 dana prošle godine. Prosjek za 2024. je drugi najviši tijekom pandemije i povećanja volumena kontejnera.

Maersk izvještava da čini sve kako bi uskladio ponudu s potražnjom za kapacitetom, ali upozorava da povećanje cijena u prijevozu zbog preusmjeravanja može pokrenuti inflaciju. Clerc je rekao da bi se mogli brzo vratiti na normalne rute, ali to se neće dogoditi dok se ne osigura sigurnost pomoraca, plovila i tereta.

Pouzdanost rasporeda za kontejnerske brodove dosegnula je najvišu razinu u 2024. godini, nakon oporavka od niskih točaka u siječnju i travnju. Industrija se stabilizirala, iako još nije dosegnula postpandemijske razine. Maersk je upozorio svoje klijente da će izazovi ostati, piše The Maritime Executive.

Sea-Intelligence, tvrtka za analizu podataka, objavila je svoje mjesečno izvješće, pokazujući oporavak na kontejnerskim linijama na gotovo 56 posto, što je najviše ove godine. Ipak, to je na razini kraja 2022. i 10 postotnih bodova iza oporavka u 2023. godini.

Ovo je najviša brojka pouzdanosti rasporeda za 2024. godinu,” rekao je Alan Murphy, CEO Sea-Intelligence. “U svibnju 2024. pouzdanost rasporeda bila je 11 postotnih bodova niža nego prošle godine.”

Vincent Clerc, CEO Maerska, obavijestio je klijente da će izazovi trajati do trećeg kvartala 2024. godine. Istaknuo je da duže rute oko Afrike zahtijevaju dodatne brodove. S obzirom na nisku dostupnost kapaciteta, svi brodovi koji mogu ploviti su zaposleni. Brodovi koji nisu bili dobro iskorišteni preusmjereni su kako bi popunili praznine.

To je dovelo do poboljšanja pouzdanosti rasporeda između travnja i svibnja, kod 10 od 13 najvećih prijevoznika. CMA CGM i Maersk imali su najveća poboljšanja, sada iznad 55 posto. Evergreen je pokazao sličnu snagu, ali tri azijska prijevoznika, Wan Hai, Yang Ming i PIL, imali su pad između travnja i svibnja. Prosjek najvećih prijevoznika sada iznosi 51 posto, što je pad s 64 posto.

Unatoč poboljšanju pouzdanosti rasporeda, prosječno kašnjenje dolaska brodova se pogoršalo,” rekao je Murphy. “Ova brojka je sada bliža pandemijskim vrhuncima nego predpandemijskim razinama.”

Azijske luke su posebno pogođene zagušenjem brodova i povećanim čekanjima. Singapur ubrzava otvaranje novih vezova i obnavlja stare terminale kako bi smanjio kašnjenja. U SAD-u, Baltimore se bavi preusmjeravanjima, dok je Charleston smanjio kapacitet zbog radova na morskom zidu terminala. Charleston je obustavio radove u lipnju kako bi smanjio zaostatke.

Sea-Intelligence je izračunao da su kašnjenja porasla za 0,34 dana u odnosu na prethodni mjesec. Sada iznose prosječno 5,1 dan. To je bolje od 6,2 dana u siječnju, ali iza 4,4 dana prošle godine. Prosjek za 2024. je drugi najviši tijekom pandemije i povećanja volumena kontejnera.

Maersk izvještava da čini sve kako bi uskladio ponudu s potražnjom za kapacitetom, ali upozorava da povećanje cijena u prijevozu zbog preusmjeravanja može pokrenuti inflaciju. Clerc je rekao da bi se mogli brzo vratiti na normalne rute, ali to se neće dogoditi dok se ne osigura sigurnost pomoraca, plovila i tereta.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video