O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Singapurski Centurion Bulk Preuzima Danski Integrity Bulk

Centurion Bulk, osnovan 2013. godine, unajmljuje i upravlja s više od 80 brodova, od handysize do ultramax bulkera. S druge strane, Integrity Bulk, osnovan u Danskoj u listopadu 2014. godine, na svojoj web stranici navodi 12 brodova u handy segmentu, piše Splash247.

Očekuje se da će preuzimanje biti dovršeno u srpnju. Ovaj događaj podudara se s odlaskom osnivača i izvršnog direktora Integrity Bulk-a, Martina Egvanga, koji prelazi na vodeću poziciju kod danskog brodovlasnika i operatera Lauritzen Bulkers.

Već neko vrijeme proširujemo svoje aktivnosti u handysize segmentu i vrlo smo zadovoljni što smo postigli ovaj dogovor s Integrity Bulk,” izjavio je predstavnik Centurion Bulka.

Segment suhog tereta i dalje je najmanje konsolidiran od svih segmenata trgovačkog brodarstva. Međutim, neki značajni poslovi u posljednjim mjesecima ukazuju na promjene. Londonski Taylor Maritime Investments preuzeo je Grindrod Shipping, zatim je uslijedila vijest o mega-spajanju između američkih kompanija Star Bulk i Eagle Bulk te preuzimanje čileanske Nachipa Corp od strane Cetus Maritime, godinu dana nakon stvaranja Cetusa spajanjem Asia Maritime Pacific i Hamburg Bulk Carriers.

Na inauguracijskom događaju Geneva Dry, zamjenik izvršnog direktora Taylor Maritime Investments, Alexander Slee, naglasio je kako veličina flote može biti važna na tržištu s toliko malih flota.

Ne treba precjenjivati moć na tržištu koju imate posjedovanjem 50 umjesto 20 brodova ili koliko god. Nikada nećete biti određivač cijena, ali je važnije u smislu privlačenja kvalitetnih ljudi – i na kopnu i na moru, te kontrole nad troškovima jer na kraju dana to je ono što najviše kontroliramo,” rekao je Slee.

Olivia Lennox-King, glavna operativna direktorica hongkonške kompanije Cetus Maritime, raspravljala je o konsolidaciji u handy segmentu tijekom prošle godine, rekavši da je to dijelom potaknuto kupcima koji traže stabilnost kod svojih trgovačkih partnera u vrijeme povećane nesigurnosti i poremećaja.

Unatoč tome, tržište ostaje visoko fragmentirano, što često dovodi do “borbe za teret.”

Centurion Bulk, osnovan 2013. godine, unajmljuje i upravlja s više od 80 brodova, od handysize do ultramax bulkera. S druge strane, Integrity Bulk, osnovan u Danskoj u listopadu 2014. godine, na svojoj web stranici navodi 12 brodova u handy segmentu, piše Splash247.

Očekuje se da će preuzimanje biti dovršeno u srpnju. Ovaj događaj podudara se s odlaskom osnivača i izvršnog direktora Integrity Bulk-a, Martina Egvanga, koji prelazi na vodeću poziciju kod danskog brodovlasnika i operatera Lauritzen Bulkers.

Već neko vrijeme proširujemo svoje aktivnosti u handysize segmentu i vrlo smo zadovoljni što smo postigli ovaj dogovor s Integrity Bulk,” izjavio je predstavnik Centurion Bulka.

Segment suhog tereta i dalje je najmanje konsolidiran od svih segmenata trgovačkog brodarstva. Međutim, neki značajni poslovi u posljednjim mjesecima ukazuju na promjene. Londonski Taylor Maritime Investments preuzeo je Grindrod Shipping, zatim je uslijedila vijest o mega-spajanju između američkih kompanija Star Bulk i Eagle Bulk te preuzimanje čileanske Nachipa Corp od strane Cetus Maritime, godinu dana nakon stvaranja Cetusa spajanjem Asia Maritime Pacific i Hamburg Bulk Carriers.

Na inauguracijskom događaju Geneva Dry, zamjenik izvršnog direktora Taylor Maritime Investments, Alexander Slee, naglasio je kako veličina flote može biti važna na tržištu s toliko malih flota.

Ne treba precjenjivati moć na tržištu koju imate posjedovanjem 50 umjesto 20 brodova ili koliko god. Nikada nećete biti određivač cijena, ali je važnije u smislu privlačenja kvalitetnih ljudi – i na kopnu i na moru, te kontrole nad troškovima jer na kraju dana to je ono što najviše kontroliramo,” rekao je Slee.

Olivia Lennox-King, glavna operativna direktorica hongkonške kompanije Cetus Maritime, raspravljala je o konsolidaciji u handy segmentu tijekom prošle godine, rekavši da je to dijelom potaknuto kupcima koji traže stabilnost kod svojih trgovačkih partnera u vrijeme povećane nesigurnosti i poremećaja.

Unatoč tome, tržište ostaje visoko fragmentirano, što često dovodi do “borbe za teret.”

HTML Code here
HTML Code here