O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sire 2.0: Novi režim inspekcija tankera kreće u Rujnu, najavljuje OCIMF

OCIMF je najavio da će Sire 2.0 krenuti s primjenom od 2. rujna. Vlasnici i operateri brodova su obaviješteni o ovom važnom koraku koji ima za cilj poboljšati standarde inspekcija. Očekuje se da će Sire 2.0 unaprijediti sigurnosne protokole i operativnu učinkovitost.

Industrija je s nestrpljenjem čekala ovaj potpuno digitalizirani sustav koji će poboljšati procjenu spremnosti posade za suočavanje s prijetnjama zagađenja i sigurnosti na moru. Kako je izvijestio TradeWinds, Sire 2.0 donosi nekoliko novih elemenata u proces inspekcije.

U 2022. godini, 4.160 brodova od 254 operatera bilo je registrirano pod originalnim Sire programom, a svaki je brod pregledan u prosjeku dvaput godišnje. Prijelaz na Sire 2.0 označava značajnu promjenu. Fabian Fussek, izvršni direktor berlinske tvrtke za brodski softver Kaiko Systems, predviđa velike izazove za neke vlasnike i posade tankera.

Bit će više od jednog neugodnog buđenja u industriji tankera u nadolazećim mjesecima kada Sire potpuno zaživi — ne za sve, naravno, ali neki neće moći nastaviti svoj dosadašnji rekord vrlo dobrih performansi,” rekao je Fussek za TradeWinds prošlog mjeseca.

Odluku o implementaciji Sire 2.0 odobrila je upravljačka grupa za inspekcijski program OCIMF-a, zajedno s programskim i izvršnim odborima. Ovo označava završetak fazne tranzicije na digitalizirani i poboljšani inspekcijski program, koji će transformirati pristup pomorske industrije procjeni sigurnosti i operativnog stanja tankera i njihovih posada.

Direktor programa Aaron Cooper istaknuo je uspjeh višefaznog uvođenja, koje je korisnicima iz industrije omogućilo pripremu i testiranje spremnosti u stvarnim uvjetima. “Ovo je funkcioniralo vrlo dobro jer su korisnici programa mogli pripremiti se i testirati svoju spremnost u stvarnim uvjetima inspekcije,” rekao je.

Zbog robusnog testiranja i faznog pristupa, OCIMF je uvjeren u provedbu Sire 2.0 kao novog standardnog alata za inspekciju u industriji. Digitalni sustav je prilagođen profilu rizika svakog plovila, zahtijevajući od operatera i posade da budu spremni odgovoriti na svako moguće pitanje inspekcije iz Sire 2.0 baze pitanja.

Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno da svi korisnici programa iskoriste sljedećih 60 dana kako bi se osigurali da su spremni trajno prijeći na Sire 2.0,” naglasio je Cooper.

Kako se bliži rok, pomorska industrija je u visokom stupnju pripravnosti kako bi osigurala usklađenost i spremnost za ovu značajnu promjenu u protokolima inspekcije tankera.

OCIMF je najavio da će Sire 2.0 krenuti s primjenom od 2. rujna. Vlasnici i operateri brodova su obaviješteni o ovom važnom koraku koji ima za cilj poboljšati standarde inspekcija. Očekuje se da će Sire 2.0 unaprijediti sigurnosne protokole i operativnu učinkovitost.

Industrija je s nestrpljenjem čekala ovaj potpuno digitalizirani sustav koji će poboljšati procjenu spremnosti posade za suočavanje s prijetnjama zagađenja i sigurnosti na moru. Kako je izvijestio TradeWinds, Sire 2.0 donosi nekoliko novih elemenata u proces inspekcije.

U 2022. godini, 4.160 brodova od 254 operatera bilo je registrirano pod originalnim Sire programom, a svaki je brod pregledan u prosjeku dvaput godišnje. Prijelaz na Sire 2.0 označava značajnu promjenu. Fabian Fussek, izvršni direktor berlinske tvrtke za brodski softver Kaiko Systems, predviđa velike izazove za neke vlasnike i posade tankera.

Bit će više od jednog neugodnog buđenja u industriji tankera u nadolazećim mjesecima kada Sire potpuno zaživi — ne za sve, naravno, ali neki neće moći nastaviti svoj dosadašnji rekord vrlo dobrih performansi,” rekao je Fussek za TradeWinds prošlog mjeseca.

Odluku o implementaciji Sire 2.0 odobrila je upravljačka grupa za inspekcijski program OCIMF-a, zajedno s programskim i izvršnim odborima. Ovo označava završetak fazne tranzicije na digitalizirani i poboljšani inspekcijski program, koji će transformirati pristup pomorske industrije procjeni sigurnosti i operativnog stanja tankera i njihovih posada.

Direktor programa Aaron Cooper istaknuo je uspjeh višefaznog uvođenja, koje je korisnicima iz industrije omogućilo pripremu i testiranje spremnosti u stvarnim uvjetima. “Ovo je funkcioniralo vrlo dobro jer su korisnici programa mogli pripremiti se i testirati svoju spremnost u stvarnim uvjetima inspekcije,” rekao je.

Zbog robusnog testiranja i faznog pristupa, OCIMF je uvjeren u provedbu Sire 2.0 kao novog standardnog alata za inspekciju u industriji. Digitalni sustav je prilagođen profilu rizika svakog plovila, zahtijevajući od operatera i posade da budu spremni odgovoriti na svako moguće pitanje inspekcije iz Sire 2.0 baze pitanja.

Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važno da svi korisnici programa iskoriste sljedećih 60 dana kako bi se osigurali da su spremni trajno prijeći na Sire 2.0,” naglasio je Cooper.

Kako se bliži rok, pomorska industrija je u visokom stupnju pripravnosti kako bi osigurala usklađenost i spremnost za ovu značajnu promjenu u protokolima inspekcije tankera.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video