O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Indijska Reciklaža Brodova u Problemima: Cijene Čelika i Valute u Padu

Prema najnovijem tjednom izvještaju GMS-a o reciklaži brodova, tržišta na indijskom potkontinentu ovog ljeta prolaze kroz burno razdoblje. Monsunski mjeseci doslovno donose i ekonomske oluje, piše Safety4Sea.

Vlasnici brodova i kupci sada se suočavaju s opadajućim tržištem i ekonomskim izazovima unutar zajednice za reciklažu brodova. Lokalne cijene čeličnih ploča su pale, a valute također doživljavaju padove na ključnim destinacijama. To je neočekivano prouzročilo povlačenje za industrijske igrače koji žele zaključiti poslove.

Dostupnost brodova također bi mogla biti pogođena izraelskim napadima na Hezbollah pobunjenike na sjeveru i angažmanom američkih snaga protiv Hutista, pobunjenika na južnim crvenomorskim rutama. To bi moglo izazvati dodatna kašnjenja u komercijalnom prometu. Ako se napadi nastave, očekuje se da će stope prijevoza ostati iste ili čak porasti, što bi moglo dodatno smanjiti ponudu i potencijalno pogurati globalnu inflaciju prema gore.

U međuvremenu, nakon izbora i do objave indijskog proračuna krajem srpnja, indijska ekonomija bi mogla ostati u stanju nesigurnosti. To rezultira opreznim sentimentima i ponudama iz Indije. Kupci iz Alanga nestrpljivo iščekuju indijski proračun kako bi formulirali planove za kraj godine pa čak i za godine koje dolaze. Bangladeš također ostaje suzdržan zbog pada cijena brodova i povećanja carina na gorivo, što djeluje protiv lokalne industrije.

Unatoč svemu, jedan pozitivan trenutak ovog tjedna bio je svojevrsni preporod za pakistansko tržište, s nekoliko privatnih prodaja. Iako Gadani možda nije na istoj konkurentnoj razini kao Alang ili Chattogram, za određene brodove koji traže niže troškove isporuke, ima smisla da krenu prema Gadani obalama.

Foto: Safety4Sea

Prema najnovijem tjednom izvještaju GMS-a o reciklaži brodova, tržišta na indijskom potkontinentu ovog ljeta prolaze kroz burno razdoblje. Monsunski mjeseci doslovno donose i ekonomske oluje, piše Safety4Sea.

Vlasnici brodova i kupci sada se suočavaju s opadajućim tržištem i ekonomskim izazovima unutar zajednice za reciklažu brodova. Lokalne cijene čeličnih ploča su pale, a valute također doživljavaju padove na ključnim destinacijama. To je neočekivano prouzročilo povlačenje za industrijske igrače koji žele zaključiti poslove.

Dostupnost brodova također bi mogla biti pogođena izraelskim napadima na Hezbollah pobunjenike na sjeveru i angažmanom američkih snaga protiv Hutista, pobunjenika na južnim crvenomorskim rutama. To bi moglo izazvati dodatna kašnjenja u komercijalnom prometu. Ako se napadi nastave, očekuje se da će stope prijevoza ostati iste ili čak porasti, što bi moglo dodatno smanjiti ponudu i potencijalno pogurati globalnu inflaciju prema gore.

U međuvremenu, nakon izbora i do objave indijskog proračuna krajem srpnja, indijska ekonomija bi mogla ostati u stanju nesigurnosti. To rezultira opreznim sentimentima i ponudama iz Indije. Kupci iz Alanga nestrpljivo iščekuju indijski proračun kako bi formulirali planove za kraj godine pa čak i za godine koje dolaze. Bangladeš također ostaje suzdržan zbog pada cijena brodova i povećanja carina na gorivo, što djeluje protiv lokalne industrije.

Unatoč svemu, jedan pozitivan trenutak ovog tjedna bio je svojevrsni preporod za pakistansko tržište, s nekoliko privatnih prodaja. Iako Gadani možda nije na istoj konkurentnoj razini kao Alang ili Chattogram, za određene brodove koji traže niže troškove isporuke, ima smisla da krenu prema Gadani obalama.

Foto: Safety4Sea

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video