O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Budućnost Panamskog Kanala: Novi Vodeni Rezervoar za Sigurniji Prolaz Brodova u Roku od 6 Godina

Panamski kanal očekuje dovršetak milijardu dolara vrijedne izgradnje novog rezervoara za vodu u roku od šest godina, što će pomoći osigurati prolaz 36 brodova dnevno, izjavili su iz uprave Panamskog kanala, piše gCaptain.

Projekt rezervoara rijeke Indio postat će dio mreže postojećih umjetnih jezera koja omogućuju siguran prolaz kroz kanal i osiguravaju vodu za stanovništvo.

Razmatramo rok od šest godina,” rekao je upravitelj kanala Ricaurte Vasquez.

Vasquez je rekao da bi projekt “pružio malo više sigurnosti za održavanje 36 prolaza dnevno, te veći stupanj pouzdanosti za prolaz.

Prošlog mjeseca, Panamski kanal je najavio da će nakon nedavnih kiša koje su povećale razinu vode, povećati ukupan broj dostupnih mjesta u Neopanamax i Panamax lockovima na 35 mjesta nakon 5. kolovoza.

Povećane padaline u posljednjim mjesecima omogućile su kanalu, drugom najvećem na svijetu, da obnovi svoje slivno područje, što je dovelo do povećanja broja prolaza koji su bili ozbiljno ograničeni prošle godine zbog suše.

Procijenjeno je da bi projekt koštao oko 1,2 milijarde dolara, plus dodatnih 400 milijuna dolara ulaganja u susjedne zajednice.

Panamski kanal očekuje dovršetak milijardu dolara vrijedne izgradnje novog rezervoara za vodu u roku od šest godina, što će pomoći osigurati prolaz 36 brodova dnevno, izjavili su iz uprave Panamskog kanala, piše gCaptain.

Projekt rezervoara rijeke Indio postat će dio mreže postojećih umjetnih jezera koja omogućuju siguran prolaz kroz kanal i osiguravaju vodu za stanovništvo.

Razmatramo rok od šest godina,” rekao je upravitelj kanala Ricaurte Vasquez.

Vasquez je rekao da bi projekt “pružio malo više sigurnosti za održavanje 36 prolaza dnevno, te veći stupanj pouzdanosti za prolaz.

Prošlog mjeseca, Panamski kanal je najavio da će nakon nedavnih kiša koje su povećale razinu vode, povećati ukupan broj dostupnih mjesta u Neopanamax i Panamax lockovima na 35 mjesta nakon 5. kolovoza.

Povećane padaline u posljednjim mjesecima omogućile su kanalu, drugom najvećem na svijetu, da obnovi svoje slivno područje, što je dovelo do povećanja broja prolaza koji su bili ozbiljno ograničeni prošle godine zbog suše.

Procijenjeno je da bi projekt koštao oko 1,2 milijarde dolara, plus dodatnih 400 milijuna dolara ulaganja u susjedne zajednice.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video