O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC Ugovorio Izgradnju 12 LNG Dual-Fuel Kontejnerskih Brodova u Kini

MSC Mediterranean Shipping Company, najveća svjetska kompanija za kontejnerski prijevoz, sklopila je ugovor s kineskim brodogradilištem Zhoushan Changhong International Shipbuilding za izgradnju dvanaest LNG dual-fuel kontejnerskih brodova kapaciteta 19.000 TEU.

Ovaj novi ugovor dolazi nakon prethodnih narudžbi za deset kontejnerskih brodova kapaciteta 11.400 TEU i deset brodova kapaciteta 10.300 TEU, također pogonjenih LNG-om, koje je MSC već naručio od istog brodogradilišta.

Zhoushan Changhong sada ulazi u segment izgradnje ultra velikih dual-fuel kontejnerskih brodova s ovom novom narudžbom.

Prema izjavama brodogradilišta, novi brodovi predstavljaju najnoviju generaciju ultra velikih kontejnerskih brodova, koje je razvila i dizajnirala CIMC-ova podružnica CIMC Ocean Engineering Design and Research Institute (CIMC ORIC).

Dimenzije brodova uključuju duljinu od 366 metara i širinu od 58,8 metara.

Osim pogona na LNG, brodovi će biti spremni za pogon amonijakom i metanolom te će biti opremljeni raznim uređajima za optimizaciju energetske učinkovitosti, uključujući visokoučinkovita kormila, visokosnažne osovinske generatore, sustave za napajanje s kopna i sustave za praćenje energetske učinkovitosti.

Detalji o datumu isporuke i cijeni brodova još uvijek nisu objavljeni, piše Offshore Energy.

MSC Mediterranean Shipping Company, najveća svjetska kompanija za kontejnerski prijevoz, sklopila je ugovor s kineskim brodogradilištem Zhoushan Changhong International Shipbuilding za izgradnju dvanaest LNG dual-fuel kontejnerskih brodova kapaciteta 19.000 TEU.

Ovaj novi ugovor dolazi nakon prethodnih narudžbi za deset kontejnerskih brodova kapaciteta 11.400 TEU i deset brodova kapaciteta 10.300 TEU, također pogonjenih LNG-om, koje je MSC već naručio od istog brodogradilišta.

Zhoushan Changhong sada ulazi u segment izgradnje ultra velikih dual-fuel kontejnerskih brodova s ovom novom narudžbom.

Prema izjavama brodogradilišta, novi brodovi predstavljaju najnoviju generaciju ultra velikih kontejnerskih brodova, koje je razvila i dizajnirala CIMC-ova podružnica CIMC Ocean Engineering Design and Research Institute (CIMC ORIC).

Dimenzije brodova uključuju duljinu od 366 metara i širinu od 58,8 metara.

Osim pogona na LNG, brodovi će biti spremni za pogon amonijakom i metanolom te će biti opremljeni raznim uređajima za optimizaciju energetske učinkovitosti, uključujući visokoučinkovita kormila, visokosnažne osovinske generatore, sustave za napajanje s kopna i sustave za praćenje energetske učinkovitosti.

Detalji o datumu isporuke i cijeni brodova još uvijek nisu objavljeni, piše Offshore Energy.

Što nas pokreće