O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Promjene u globalnoj brodskoj industriji: Hapag-Lloyd napušta THE Alliance i formira novi savez s Maerskom

Preostalo je 171 dana do velikog preustroja unutar pomorskih saveza, a dva ključna aktera u ovoj “kontejnerskoj igri” već su daleko odmakla u pripremama za novu suradnju.

Dana 1. veljače iduće godine, Hapag-Lloyd će napustiti THE Alliance i udružiti snage s Maerskom kako bi stvorili novi savez pod nazivom Gemini Cooperation. Ovo dolazi nakon raspada 2M saveza između danske kompanije Maersk i Mediterranean Shipping Co (MSC). MSC je odlučio nastaviti samostalno na glavnim istočno-zapadnim rutama od iduće godine, nakon što je izgradio flotu veću od 6 milijuna TEU.

Prema izvješću Alphaliner-a, i MSC i Hapag-Lloyd su posljednjih mjeseci značajno povećali kapacitet samostalnih ruta na relacijama Azija – Sjeverna Amerika i Daleki istok – Europa.

Trenutno, jedna trećina svih kapaciteta MSC-a na glavnim istočno-zapadnim rutama sada je samostalna, a očekuje se daljnji rast. Istovremeno, prema podacima Alphaliner-a, Hapag-Lloyd je također počeo povećavati tržišni udio izvan trenutnog saveza. Hapag-Lloydovih 15,4% kapaciteta izvan saveza povezano je s pokretanjem samostalne Azija – Sjeverna Europa China Germany Express (CGX) linije prije dva mjeseca, kao i s Azija – istočna obala SAD-a servisom, koji zajednički operira s Wan Hai-om.

Ove promjene najavljuju novu eru u globalnom pomorskom sektoru, gdje će neovisnost i fleksibilnost postati ključne prednosti za brodare, piše Splash247.

Preostalo je 171 dana do velikog preustroja unutar pomorskih saveza, a dva ključna aktera u ovoj “kontejnerskoj igri” već su daleko odmakla u pripremama za novu suradnju.

Dana 1. veljače iduće godine, Hapag-Lloyd će napustiti THE Alliance i udružiti snage s Maerskom kako bi stvorili novi savez pod nazivom Gemini Cooperation. Ovo dolazi nakon raspada 2M saveza između danske kompanije Maersk i Mediterranean Shipping Co (MSC). MSC je odlučio nastaviti samostalno na glavnim istočno-zapadnim rutama od iduće godine, nakon što je izgradio flotu veću od 6 milijuna TEU.

Prema izvješću Alphaliner-a, i MSC i Hapag-Lloyd su posljednjih mjeseci značajno povećali kapacitet samostalnih ruta na relacijama Azija – Sjeverna Amerika i Daleki istok – Europa.

Trenutno, jedna trećina svih kapaciteta MSC-a na glavnim istočno-zapadnim rutama sada je samostalna, a očekuje se daljnji rast. Istovremeno, prema podacima Alphaliner-a, Hapag-Lloyd je također počeo povećavati tržišni udio izvan trenutnog saveza. Hapag-Lloydovih 15,4% kapaciteta izvan saveza povezano je s pokretanjem samostalne Azija – Sjeverna Europa China Germany Express (CGX) linije prije dva mjeseca, kao i s Azija – istočna obala SAD-a servisom, koji zajednički operira s Wan Hai-om.

Ove promjene najavljuju novu eru u globalnom pomorskom sektoru, gdje će neovisnost i fleksibilnost postati ključne prednosti za brodare, piše Splash247.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video