O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Camellia Dream: Prvi capesize bulk carrier s rotorskim jedrima

Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) i Vale International SA najavili su uspješnu modernizaciju bulk carriera s dva Norsepower rotorska jedra.

Brod, pod nazivom Camellia Dream, trenutno je pod ugovorom za prijevoz željezne rude za Vale, a nedavno je obavio svoje prvo pristajanje u Ponta da Madeira, Brazil. Na brod su ugrađena dva Norsepower rotorska jedra dimenzija 35m x 5m. Ova modernizacija očekuje se da će donijeti značajne ekološke koristi, s projekcijama koje ukazuju na smanjenje potrošnje goriva i emisija stakleničkih plinova (GHG) za 6-10% na rutama između Brazila i Dalekog istoka.

Norsepower rotorska jedra su modernizirana verzija Flettner rotora koja koriste Magnusov efekt za stvaranje potisne sile, čime se smanjuje ukupna potrošnja goriva i povezane emisije stakleničkih plinova. Tehnologija se koristi u brodarskoj industriji već gotovo desetljeće, s preko 300.000 radnih sati potvrđenih podataka o učinkovitosti, pokazujući uštede u potrošnji goriva od 5-25%.

MOL, globalni lider u brodarstvu s flotom od preko 800 brodova, implementirao je ovu tehnologiju kao dio svoje predanosti postizanju neto nula emisija stakleničkih plinova do 2050. godine, u skladu sa svojom “MOL Group Environmental Vision 2.2”, koja naglašava usvajanje čistih izvora energije i tehnologija za uštedu energije.

Vale je također postavio ambiciozan cilj smanjenja emisija u trećem opsegu za 15% do 2035. godine. Tvrtkin Ecoshipping program, istraživačka i razvojna inicijativa, bio je ključan u pokretanju ovakvih inovacija u partnerstvu s brodovlasnicima, piše gCaptain.

Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) i Vale International SA najavili su uspješnu modernizaciju bulk carriera s dva Norsepower rotorska jedra.

Brod, pod nazivom Camellia Dream, trenutno je pod ugovorom za prijevoz željezne rude za Vale, a nedavno je obavio svoje prvo pristajanje u Ponta da Madeira, Brazil. Na brod su ugrađena dva Norsepower rotorska jedra dimenzija 35m x 5m. Ova modernizacija očekuje se da će donijeti značajne ekološke koristi, s projekcijama koje ukazuju na smanjenje potrošnje goriva i emisija stakleničkih plinova (GHG) za 6-10% na rutama između Brazila i Dalekog istoka.

Norsepower rotorska jedra su modernizirana verzija Flettner rotora koja koriste Magnusov efekt za stvaranje potisne sile, čime se smanjuje ukupna potrošnja goriva i povezane emisije stakleničkih plinova. Tehnologija se koristi u brodarskoj industriji već gotovo desetljeće, s preko 300.000 radnih sati potvrđenih podataka o učinkovitosti, pokazujući uštede u potrošnji goriva od 5-25%.

MOL, globalni lider u brodarstvu s flotom od preko 800 brodova, implementirao je ovu tehnologiju kao dio svoje predanosti postizanju neto nula emisija stakleničkih plinova do 2050. godine, u skladu sa svojom “MOL Group Environmental Vision 2.2”, koja naglašava usvajanje čistih izvora energije i tehnologija za uštedu energije.

Vale je također postavio ambiciozan cilj smanjenja emisija u trećem opsegu za 15% do 2035. godine. Tvrtkin Ecoshipping program, istraživačka i razvojna inicijativa, bio je ključan u pokretanju ovakvih inovacija u partnerstvu s brodovlasnicima, piše gCaptain.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video