O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Top 10 Najvećih Proizvođača Jahti u 2023. prema Ostvarenim Prihodima

IZVORForbes
IZVORForbes

SI Yachts je rangirao proizvođače brodica i jahti prema njihovom ukupnom prihodu u 2023. godini.

Prema toj ljestvici, najveći prihod ostvario je talijanski brodograditelj Fincantieri sa sjedištem u Trstu, čiji godišnji prihod iznosi 8,42 milijarde dolara. Važno je napomenuti da mega jahte čine samo dio poslovanja ove grupacije, koja upravlja s 18 brodogradilišta. Također, preko norveške tvrtke Vard, Fincantieri je vlasnik riječke kompanije Vard Design Liburna. Među 15 najvećih mega jahti na svijetu, dvije su izgrađene u njihovim brodogradilištima – 133-metarska Serene i 140-metarska Ocean Victory.

Na drugom mjestu je američka Brunswick Boat Group s godišnjim prihodom od 6,4 milijarde dolara. Oni upravljaju širokim portfeljem koji uključuje poznati brend Mercury vanbrodskih motora, ali i 19 različitih marki brodica.

Treće mjesto drži njemački Lürssen, poznat po izradi nekih od najvećih jahti na svijetu. Lürssen upravlja trima brodogradilištima u Bremenu, Rendsburgu i Hamburgu. Prema podacima iz 2021. godine, od 25 najvećih jahti na svijetu, čak 13 je izgrađeno u Lürssenovim brodogradilištima, uključujući i drugu najveću jahtu na svijetu – 180-metarsku Azzam. Njihov godišnji prihod iznosi dvije milijarde dolara, što je oko 63 dolara u sekundi. Lürssen grupacija ima prisutnost i u Hrvatskoj, gdje su vlasnici ili suvlasnici Liburnia Riviera hotela i Međimurskih toplica, a u suradnji s ACI-jem grade marinu Porto Baroš u Rijeci.

Četvrto mjesto pripada francuskom Group Beneteau, koji proizvodi jahte i jedrilice, s prihodom od 1,93 milijarde dolara. Na petom mjestu nalazi se talijanski Azimut Yachts, s godišnjim prihodom od 1,42 milijarde dolara, dok je šesto mjesto zauzela talijanska Ferretti Group s prihodom od 1,2 milijarde dolara.

Slijede američki Malibu Boats s prihodom od 1,04 milijarde dolara, talijanski Sanlorenzo s 918,82 milijuna dolara, japanska Yamaha s 911,9 milijuna dolara i američki Sea Ray s prihodom od 850 milijuna dolara, piše Forbes.hr.

SI Yachts je rangirao proizvođače brodica i jahti prema njihovom ukupnom prihodu u 2023. godini.

Prema toj ljestvici, najveći prihod ostvario je talijanski brodograditelj Fincantieri sa sjedištem u Trstu, čiji godišnji prihod iznosi 8,42 milijarde dolara. Važno je napomenuti da mega jahte čine samo dio poslovanja ove grupacije, koja upravlja s 18 brodogradilišta. Također, preko norveške tvrtke Vard, Fincantieri je vlasnik riječke kompanije Vard Design Liburna. Među 15 najvećih mega jahti na svijetu, dvije su izgrađene u njihovim brodogradilištima – 133-metarska Serene i 140-metarska Ocean Victory.

Na drugom mjestu je američka Brunswick Boat Group s godišnjim prihodom od 6,4 milijarde dolara. Oni upravljaju širokim portfeljem koji uključuje poznati brend Mercury vanbrodskih motora, ali i 19 različitih marki brodica.

Treće mjesto drži njemački Lürssen, poznat po izradi nekih od najvećih jahti na svijetu. Lürssen upravlja trima brodogradilištima u Bremenu, Rendsburgu i Hamburgu. Prema podacima iz 2021. godine, od 25 najvećih jahti na svijetu, čak 13 je izgrađeno u Lürssenovim brodogradilištima, uključujući i drugu najveću jahtu na svijetu – 180-metarsku Azzam. Njihov godišnji prihod iznosi dvije milijarde dolara, što je oko 63 dolara u sekundi. Lürssen grupacija ima prisutnost i u Hrvatskoj, gdje su vlasnici ili suvlasnici Liburnia Riviera hotela i Međimurskih toplica, a u suradnji s ACI-jem grade marinu Porto Baroš u Rijeci.

Četvrto mjesto pripada francuskom Group Beneteau, koji proizvodi jahte i jedrilice, s prihodom od 1,93 milijarde dolara. Na petom mjestu nalazi se talijanski Azimut Yachts, s godišnjim prihodom od 1,42 milijarde dolara, dok je šesto mjesto zauzela talijanska Ferretti Group s prihodom od 1,2 milijarde dolara.

Slijede američki Malibu Boats s prihodom od 1,04 milijarde dolara, talijanski Sanlorenzo s 918,82 milijuna dolara, japanska Yamaha s 911,9 milijuna dolara i američki Sea Ray s prihodom od 850 milijuna dolara, piše Forbes.hr.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here