O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC i Premier Alliance: Nova Suradnja na Azijsko-Europskim Rutama

MSC će pomoći popuniti kapacitete na rutama između Azije i Europe, dok se ONE, HMM i Yang Ming udružuju u novi Premier Alliance.

Od iduće godine planira se najveća promjena u savezima kontejnerskih linija u posljednjem desetljeću. Mediterranean Shipping Co (MSC) napušta suradnju s Maerskom u sporazumu o zajedničkom korištenju brodova 2M kako bi uglavnom poslovao samostalno, dok će njemački Hapag-Lloyd napustiti THE Alliance i pridružiti se danskom prijevozniku u novom savezu pod nazivom Gemini Cooperation. Ove promjene ostavile su preostale članove, isključivo azijske kompanije u THE Alliance, kao najmanju grupaciju na glavnim trgovinskim rutama između istoka i zapada.

Danas su tri azijska prijevoznika potvrdila da će ostati partneri najmanje još pet godina, sve do kraja desetljeća, dok su predstavili novi brend pod nazivom Premier Alliance.

Kolektivno, ovaj novi trostrani savez ponudit će snažne, pouzdane i visoko ovisne direktne usluge kontejnerskog prijevoza između luka svojim klijentima na rutama između Tihog oceana i Azije te Europe,” izjavio je Jeremy Nixon, izvršni direktor ONE-a.

Još važnija je vijest da su tri prijevoznika sklopila dogovor o razmjeni prostora na brodovima s MSC-om na rutama između Azije i Europe na devet linija, čime će popuniti praznine u kapacitetu.

Foto: Splash247

MSC je danas svojim klijentima otkrio kako će izgledati njegovi samostalni servisi od veljače sljedeće godine, s detaljima o operacijama na pet trgovinskih ruta između istoka i zapada s 34 linije.

“Ova najava predstavlja važnu prekretnicu u razvoju naše globalne mreže i viziji osnivačke obitelji MSC-a,” izjavio je Soren Toft, izvršni direktor MSC-a. MSC, pod vodstvom obitelji Aponte, bio je u intenzivnoj kampanji izgradnje flote tijekom posljednje četiri godine s ciljem samostalnog poslovanja. U tom je razdoblju naručio više od 2 milijuna kontejnerskih kapaciteta novih brodova i kupio gotovo 400 polovnih brodova, čime je nadmašio Maersk kao najveći svjetski prijevoznik početkom 2022. godine.

Nakon odlaska Hapag-Lloyda iz THE Alliance, azijski trio HMM, ONE i Yang Ming istraživali su mogućnosti novih partnerstava.

Visoki dužnosnik tajvanske kompanije Wan Hai Lines nedavno je priznao da je njegova tvrtka primila ponudu za priključenje brodarskom savezu, bez otkrivanja koja je grupacija iznijela prijedlog.

Od veljače sljedeće godine, glavne trgovinske rute između istoka i zapada vidjet će kako MSC uglavnom posluje samostalno, dok Premier Alliance započinje s radom, a Gemini Cooperation kreće. Istovremeno, postojeći brodarski savez Ocean Alliance, koji čine CMA CGM, COSCO, Evergreen i OOCL, dogovorio je produljenje sporazuma o zajedničkom korištenju brodova do kraja ožujka 2032. godine, piše Splash247.

MSC će pomoći popuniti kapacitete na rutama između Azije i Europe, dok se ONE, HMM i Yang Ming udružuju u novi Premier Alliance.

Od iduće godine planira se najveća promjena u savezima kontejnerskih linija u posljednjem desetljeću. Mediterranean Shipping Co (MSC) napušta suradnju s Maerskom u sporazumu o zajedničkom korištenju brodova 2M kako bi uglavnom poslovao samostalno, dok će njemački Hapag-Lloyd napustiti THE Alliance i pridružiti se danskom prijevozniku u novom savezu pod nazivom Gemini Cooperation. Ove promjene ostavile su preostale članove, isključivo azijske kompanije u THE Alliance, kao najmanju grupaciju na glavnim trgovinskim rutama između istoka i zapada.

Danas su tri azijska prijevoznika potvrdila da će ostati partneri najmanje još pet godina, sve do kraja desetljeća, dok su predstavili novi brend pod nazivom Premier Alliance.

Kolektivno, ovaj novi trostrani savez ponudit će snažne, pouzdane i visoko ovisne direktne usluge kontejnerskog prijevoza između luka svojim klijentima na rutama između Tihog oceana i Azije te Europe,” izjavio je Jeremy Nixon, izvršni direktor ONE-a.

Još važnija je vijest da su tri prijevoznika sklopila dogovor o razmjeni prostora na brodovima s MSC-om na rutama između Azije i Europe na devet linija, čime će popuniti praznine u kapacitetu.

Foto: Splash247

MSC je danas svojim klijentima otkrio kako će izgledati njegovi samostalni servisi od veljače sljedeće godine, s detaljima o operacijama na pet trgovinskih ruta između istoka i zapada s 34 linije.

“Ova najava predstavlja važnu prekretnicu u razvoju naše globalne mreže i viziji osnivačke obitelji MSC-a,” izjavio je Soren Toft, izvršni direktor MSC-a. MSC, pod vodstvom obitelji Aponte, bio je u intenzivnoj kampanji izgradnje flote tijekom posljednje četiri godine s ciljem samostalnog poslovanja. U tom je razdoblju naručio više od 2 milijuna kontejnerskih kapaciteta novih brodova i kupio gotovo 400 polovnih brodova, čime je nadmašio Maersk kao najveći svjetski prijevoznik početkom 2022. godine.

Nakon odlaska Hapag-Lloyda iz THE Alliance, azijski trio HMM, ONE i Yang Ming istraživali su mogućnosti novih partnerstava.

Visoki dužnosnik tajvanske kompanije Wan Hai Lines nedavno je priznao da je njegova tvrtka primila ponudu za priključenje brodarskom savezu, bez otkrivanja koja je grupacija iznijela prijedlog.

Od veljače sljedeće godine, glavne trgovinske rute između istoka i zapada vidjet će kako MSC uglavnom posluje samostalno, dok Premier Alliance započinje s radom, a Gemini Cooperation kreće. Istovremeno, postojeći brodarski savez Ocean Alliance, koji čine CMA CGM, COSCO, Evergreen i OOCL, dogovorio je produljenje sporazuma o zajedničkom korištenju brodova do kraja ožujka 2032. godine, piše Splash247.

Što nas pokreće