O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi trajekt, novi problemi: Višani strahuju zbog promjena na liniji Split – Vis

Jadrolinijin trajekt “Oliver” od ponedjeljka održava liniju Split – Vis, što je izazvalo nezadovoljstvo stanovnika Visa koji su navikli na trajekt “Petar Hektorović“. Zamjena je naišla na kritike, posebno među prijevoznicima, koji smatraju da će imati poteškoće s ukrcajem kamiona i autobusa.

– Najveći problem je što kamioni i autobusi moraju ulaziti na rikverc. Iako smo profesionalci, to nije normalno. Osobito kad je plima, ukrcaj postaje vrlo zahtjevan – rekao je jedan od prijevoznika.

Oliver” je već punio novinske stupce zbog nekoliko ozbiljnih kvarova, stoga stanovnici Visa ne kriju nezadovoljstvo. “Petar Hektorović” bio je poznat po pouzdanosti, pa im nije drago što je povučen s linije, piše Slobodna Dalmacija.

Pobunila se i Nađa Ramić, djelatnica Zavoda za hitnu medicinu u ispostavi Vis. Ona je tijekom vikenda kontaktirala “Jadroliniju” i u dopisu istaknula problem transporta pacijenata. Podsjetila je da Vis ima najveću udaljenost od kopna, s ograničenim mogućnostima prijevoza pacijenata. Pritom je pohvalila dosadašnju suradnju s posadom trajekta “Petar Hektorović“, posebno tijekom ljetnih mjeseci kad ponekad putuju i tri puta dnevno.

– Na otoku imamo dosta korisnika sanitetskog prijevoza. Više od pola ih je u ležećem položaju – nepokretni ili invalidi. Imamo i onkološke bolesnike koji su često u ležećem položaju zbog mučnina. Već smo se prilagodili situaciji kad imamo dva ležeća pacijenta, ali ponekad su zahtjevi i za troje – objašnjava Ramić.

Foto: Wikipedia

Petar Hektorović” imao je opremljenu sobu za bolesnike, što je omogućavalo prijevoz i najosjetljivijih pacijenata. “Oliver” također ima takvu prostoriju, no nju koriste dva člana posade, zbog čega je pacijenti ne mogu koristiti. Osim toga, garaža “Olivera” stvara vibracije koje dodatno otežavaju putovanje pacijentima.

– U garaži pacijent cijelo vrijeme poskakuje s ležaja. Ako ima bilo kakvu traumu kralježnice, dodatno trpi bol zbog treskanja. “Oliver” je brži, ali stvara veće valove, što dodatno pogoršava situaciju – rekla je Ramić.

Srećom, njezin dopis brzo je došao do nadležnih. Iz “Jadrolinije” su joj odgovorili i ponudili rješenje: VIP salon na trajektu bit će privremeno ustupljen za prijevoz pacijenata jer se zimi ne koristi za putnike.

– To je prihvatljivo privremeno rješenje, i kao ispostava zahvalni smo “Jadroliniji” na brzoj reakciji. Nadamo se da će nam “Petar Hektorović” biti vraćen što prije – dodaje Ramić.

Iz “Jadrolinije” su na upit Slobodne Dalmacije objasnili da je “Oliver” preuzeo liniju zbog radova u luci Ubli te početka redovnog remontnog razdoblja. Trajekt “Lastovo” uskoro će zamijeniti “Olivera” na liniji Split – Vis. Također su napomenuli da su dobili suglasnosti Agencije za obalni linijski pomorski promet za sve rotacije brodova.

Što se tiče prijevoza pacijenata, “Jadrolinija” je potvrdila kako su osigurali poseban prostor u VIP salonu trajekta “Oliver“, čime će se omogućiti ista razina usluge kao na “Petru Hektoroviću“. Zadovoljni su i djelatnici Sanitetskog prijevoza Vis koji su zahvalni na brzoj reakciji u rješavanju problema.

– S obzirom na novouređeni salon trajekta “Oliver“, vjerujemo da će pacijenti biti zadovoljni razinom usluge – poručili su iz “Jadrolinije“.

Jadrolinijin trajekt “Oliver” od ponedjeljka održava liniju Split – Vis, što je izazvalo nezadovoljstvo stanovnika Visa koji su navikli na trajekt “Petar Hektorović“. Zamjena je naišla na kritike, posebno među prijevoznicima, koji smatraju da će imati poteškoće s ukrcajem kamiona i autobusa.

– Najveći problem je što kamioni i autobusi moraju ulaziti na rikverc. Iako smo profesionalci, to nije normalno. Osobito kad je plima, ukrcaj postaje vrlo zahtjevan – rekao je jedan od prijevoznika.

Oliver” je već punio novinske stupce zbog nekoliko ozbiljnih kvarova, stoga stanovnici Visa ne kriju nezadovoljstvo. “Petar Hektorović” bio je poznat po pouzdanosti, pa im nije drago što je povučen s linije, piše Slobodna Dalmacija.

Pobunila se i Nađa Ramić, djelatnica Zavoda za hitnu medicinu u ispostavi Vis. Ona je tijekom vikenda kontaktirala “Jadroliniju” i u dopisu istaknula problem transporta pacijenata. Podsjetila je da Vis ima najveću udaljenost od kopna, s ograničenim mogućnostima prijevoza pacijenata. Pritom je pohvalila dosadašnju suradnju s posadom trajekta “Petar Hektorović“, posebno tijekom ljetnih mjeseci kad ponekad putuju i tri puta dnevno.

– Na otoku imamo dosta korisnika sanitetskog prijevoza. Više od pola ih je u ležećem položaju – nepokretni ili invalidi. Imamo i onkološke bolesnike koji su često u ležećem položaju zbog mučnina. Već smo se prilagodili situaciji kad imamo dva ležeća pacijenta, ali ponekad su zahtjevi i za troje – objašnjava Ramić.

Foto: Wikipedia

Petar Hektorović” imao je opremljenu sobu za bolesnike, što je omogućavalo prijevoz i najosjetljivijih pacijenata. “Oliver” također ima takvu prostoriju, no nju koriste dva člana posade, zbog čega je pacijenti ne mogu koristiti. Osim toga, garaža “Olivera” stvara vibracije koje dodatno otežavaju putovanje pacijentima.

– U garaži pacijent cijelo vrijeme poskakuje s ležaja. Ako ima bilo kakvu traumu kralježnice, dodatno trpi bol zbog treskanja. “Oliver” je brži, ali stvara veće valove, što dodatno pogoršava situaciju – rekla je Ramić.

Srećom, njezin dopis brzo je došao do nadležnih. Iz “Jadrolinije” su joj odgovorili i ponudili rješenje: VIP salon na trajektu bit će privremeno ustupljen za prijevoz pacijenata jer se zimi ne koristi za putnike.

– To je prihvatljivo privremeno rješenje, i kao ispostava zahvalni smo “Jadroliniji” na brzoj reakciji. Nadamo se da će nam “Petar Hektorović” biti vraćen što prije – dodaje Ramić.

Iz “Jadrolinije” su na upit Slobodne Dalmacije objasnili da je “Oliver” preuzeo liniju zbog radova u luci Ubli te početka redovnog remontnog razdoblja. Trajekt “Lastovo” uskoro će zamijeniti “Olivera” na liniji Split – Vis. Također su napomenuli da su dobili suglasnosti Agencije za obalni linijski pomorski promet za sve rotacije brodova.

Što se tiče prijevoza pacijenata, “Jadrolinija” je potvrdila kako su osigurali poseban prostor u VIP salonu trajekta “Oliver“, čime će se omogućiti ista razina usluge kao na “Petru Hektoroviću“. Zadovoljni su i djelatnici Sanitetskog prijevoza Vis koji su zahvalni na brzoj reakciji u rješavanju problema.

– S obzirom na novouređeni salon trajekta “Oliver“, vjerujemo da će pacijenti biti zadovoljni razinom usluge – poručili su iz “Jadrolinije“.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video