O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kineski gigant COSCO ulazi u strateški važno tržište Tajlanda

Kineski brodarski gigant COSCO postaje ključni igrač u razvoju najveće tajlandske luke Laem Chabang kroz stratešku akviziciju udjela u dva glavna terminala.

COSCO Shipping Ports, najveći kineski pomorski konglomerat, kupio je udjele u najvećoj tajlandskoj luci Laem Chabang, preuzimajući dionice od Hutchison Ports, piše Splash247.com.

Ova akvizicija vrijedna je 110 milijuna dolara, a COSCO je time stekao 12,5% udjela u Thai Laemchabang Terminalu (TLT) i 30% udjela u Hutchison Laemchabang Terminalu (HLT), dva najveća terminala u toj luci.

Transakcija pokriva pristanište A2 u TLT-u, te pristaništa A3, C1-C2 i D1-D3 u HLT-u, pri čemu je D1-D3 djelomično u izgradnji. Kada se radovi završe i terminali budu potpuno operativni, ukupni godišnji kapacitet luke iznosit će oko 6,7 milijuna TEU-a.

“Ova akvizicija dodatno će razviti trgovinske i ekonomske veze između Kine i Tajlanda,” navodi se u izjavi COSCO Shipping Portsa.

COSCO-PSA Terminal u Singapuru jedini je drugi COSCO-ov udio u luci u regiji jugoistočne Azije, čime ovo ulaganje dodatno jača prisutnost kineskog giganta u strateški važnim morskim koridorima.

Kineski brodarski gigant COSCO postaje ključni igrač u razvoju najveće tajlandske luke Laem Chabang kroz stratešku akviziciju udjela u dva glavna terminala.

COSCO Shipping Ports, najveći kineski pomorski konglomerat, kupio je udjele u najvećoj tajlandskoj luci Laem Chabang, preuzimajući dionice od Hutchison Ports, piše Splash247.com.

Ova akvizicija vrijedna je 110 milijuna dolara, a COSCO je time stekao 12,5% udjela u Thai Laemchabang Terminalu (TLT) i 30% udjela u Hutchison Laemchabang Terminalu (HLT), dva najveća terminala u toj luci.

Transakcija pokriva pristanište A2 u TLT-u, te pristaništa A3, C1-C2 i D1-D3 u HLT-u, pri čemu je D1-D3 djelomično u izgradnji. Kada se radovi završe i terminali budu potpuno operativni, ukupni godišnji kapacitet luke iznosit će oko 6,7 milijuna TEU-a.

“Ova akvizicija dodatno će razviti trgovinske i ekonomske veze između Kine i Tajlanda,” navodi se u izjavi COSCO Shipping Portsa.

COSCO-PSA Terminal u Singapuru jedini je drugi COSCO-ov udio u luci u regiji jugoistočne Azije, čime ovo ulaganje dodatno jača prisutnost kineskog giganta u strateški važnim morskim koridorima.

Što nas pokreće