O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Povratak brodogradilišta Rongsheng: MSC naručio osam brodova

Kinesko brodogradilište Jiangsu Rongsheng Heavy Industries ponovno otvara vrata uz veliku narudžbu od MSC-a, čime se globalni kapacitet brodogradnje povećava za 1%.

Globalni kapacitet brodogradnje uskoro će porasti za otprilike jedan posto, zahvaljujući ponovnom aktiviranju jednog od najpoznatijih brodogradilišta. Prema izvještajima MB Shipbrokinga (nekada Maersk Broker), Jiangsu Rongsheng Heavy Industries, nekoć najveće privatno brodogradilište u Kini, ponovno će započeti s radom, a jedan od prvih klijenata bit će najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, Mediterranean Shipping Co (MSC), piše Splash247.com.

Prema danskom brokeru, Rongsheng je osigurao financijsku podršku i sklopio ugovor s MSC-om za izgradnju osam kontejnerskih brodova na dvostruko gorivo, uz mogućnost narudžbe dodatna četiri broda. “Očekujemo da će cijena biti konkurentna u odnosu na trenutačno tržište,” navodi MB Shipbroking u svom najnovijem tjednom izvješću o tržištu kontejnera.

Smješteno u delti rijeke Yangtze, brodogradilište Rongsheng otvoreno je 2006. godine i brzo je izraslo u najveće privatno brodogradilište u Kini. Međutim, zbog teške financijske krize moralo je prekinuti rad 2014. godine.

Narudžba MSC-a dolazi u trenutku kada se njihova knjiga narudžbi približava kapacitetu od 2 milijuna TEU-a, što je gotovo jednako postojećoj floti Ocean Network Expressa (ONE), šestog najvećeg kontejnerskog prijevoznika na svijetu.

Kinesko brodogradilište Jiangsu Rongsheng Heavy Industries ponovno otvara vrata uz veliku narudžbu od MSC-a, čime se globalni kapacitet brodogradnje povećava za 1%.

Globalni kapacitet brodogradnje uskoro će porasti za otprilike jedan posto, zahvaljujući ponovnom aktiviranju jednog od najpoznatijih brodogradilišta. Prema izvještajima MB Shipbrokinga (nekada Maersk Broker), Jiangsu Rongsheng Heavy Industries, nekoć najveće privatno brodogradilište u Kini, ponovno će započeti s radom, a jedan od prvih klijenata bit će najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, Mediterranean Shipping Co (MSC), piše Splash247.com.

Prema danskom brokeru, Rongsheng je osigurao financijsku podršku i sklopio ugovor s MSC-om za izgradnju osam kontejnerskih brodova na dvostruko gorivo, uz mogućnost narudžbe dodatna četiri broda. “Očekujemo da će cijena biti konkurentna u odnosu na trenutačno tržište,” navodi MB Shipbroking u svom najnovijem tjednom izvješću o tržištu kontejnera.

Smješteno u delti rijeke Yangtze, brodogradilište Rongsheng otvoreno je 2006. godine i brzo je izraslo u najveće privatno brodogradilište u Kini. Međutim, zbog teške financijske krize moralo je prekinuti rad 2014. godine.

Narudžba MSC-a dolazi u trenutku kada se njihova knjiga narudžbi približava kapacitetu od 2 milijuna TEU-a, što je gotovo jednako postojećoj floti Ocean Network Expressa (ONE), šestog najvećeg kontejnerskog prijevoznika na svijetu.

Što nas pokreće