O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Zeleni skok Hapag-Lloyda: 24 nova broda na biometan i amonijak za 4 milijarde dolara

Ova narudžba donosi Hapag-Lloydu prednost u energetskoj tranziciji, s planom smanjenja emisija za trećinu do 2030. godine.

Njemačka brodarska kompanija Hapag-Lloyd potpisala je ugovore s dva vodeća kineska brodogradilišta za gradnju 24 kontejnerska broda u vrijednosti od oko 4 milijarde američkih dolara.

Ova ambiciozna narudžba uključuje 12 brodova iz brodogradilišta Yangzijiang Shipbuilding Group, kapaciteta od 16.800 TEU-a, te 12 brodova iz New Times Shipbuilding Company Ltd., kapaciteta od 9.200 TEU-a, piše gCaptain.

U skladu s Hapag-Lloydovom strategijom za 2030., novi brodovi bit će opremljeni visokotlačnim dvostrukim motorima na ukapljeni plin koji mogu koristiti biometan. Ovaj pogon omogućuje smanjenje emisije CO2 za čak 95% u usporedbi s konvencionalnim motorima.

Dodatno, brodovi će biti spremni za pogon na amonijak, čime Hapag-Lloyd nastavlja svoj put prema ambicioznim ciljevima ugljične neutralnosti.

“Upravljanje flotom učinkovitijih brodova pojačat će našu konkurentsku poziciju i omogućiti nam da ponudimo visokokvalitetan globalni proizvod,” izjavio je CEO Rolf Habben Jansen.

Isporuka ovih 24 broda, s ukupnim kapacitetom od 312.000 TEU-a, planirana je između 2027. i 2029. godine. Nova plovila zamijenit će starije brodove koji se približavaju kraju vijeka trajanja.

S već osiguranih 3 milijarde dolara za dugoročno financiranje, ovaj veliki pomak u floti, zajedno s nedavnim preinakama pet brodova na metanol, odražava Hapag-Lloydovu strategiju za višestruko gorivo i predanost ciljevima Pariškog sporazuma. Do 2030. tvrtka planira smanjiti emisije stakleničkih plinova za trećinu u odnosu na razinu iz 2022., s ciljem postizanja nulte emisije do 2045.

Narudžba ovih brodova dolazi u trenutku kada Hapag-Lloyd planira pokretanje Gemini suradnje s Maerskom u veljači. Ova alijansa provodit će strategiju „hub-and-spoke“ na sedam trgovačkih ruta, s ciljem postizanja 90% pouzdanosti usluga, što predstavlja značajno poboljšanje u usporedbi s trenutnim prosjekom industrije od 53%.

Ova narudžba donosi Hapag-Lloydu prednost u energetskoj tranziciji, s planom smanjenja emisija za trećinu do 2030. godine.

Njemačka brodarska kompanija Hapag-Lloyd potpisala je ugovore s dva vodeća kineska brodogradilišta za gradnju 24 kontejnerska broda u vrijednosti od oko 4 milijarde američkih dolara.

Ova ambiciozna narudžba uključuje 12 brodova iz brodogradilišta Yangzijiang Shipbuilding Group, kapaciteta od 16.800 TEU-a, te 12 brodova iz New Times Shipbuilding Company Ltd., kapaciteta od 9.200 TEU-a, piše gCaptain.

U skladu s Hapag-Lloydovom strategijom za 2030., novi brodovi bit će opremljeni visokotlačnim dvostrukim motorima na ukapljeni plin koji mogu koristiti biometan. Ovaj pogon omogućuje smanjenje emisije CO2 za čak 95% u usporedbi s konvencionalnim motorima.

Dodatno, brodovi će biti spremni za pogon na amonijak, čime Hapag-Lloyd nastavlja svoj put prema ambicioznim ciljevima ugljične neutralnosti.

“Upravljanje flotom učinkovitijih brodova pojačat će našu konkurentsku poziciju i omogućiti nam da ponudimo visokokvalitetan globalni proizvod,” izjavio je CEO Rolf Habben Jansen.

Isporuka ovih 24 broda, s ukupnim kapacitetom od 312.000 TEU-a, planirana je između 2027. i 2029. godine. Nova plovila zamijenit će starije brodove koji se približavaju kraju vijeka trajanja.

S već osiguranih 3 milijarde dolara za dugoročno financiranje, ovaj veliki pomak u floti, zajedno s nedavnim preinakama pet brodova na metanol, odražava Hapag-Lloydovu strategiju za višestruko gorivo i predanost ciljevima Pariškog sporazuma. Do 2030. tvrtka planira smanjiti emisije stakleničkih plinova za trećinu u odnosu na razinu iz 2022., s ciljem postizanja nulte emisije do 2045.

Narudžba ovih brodova dolazi u trenutku kada Hapag-Lloyd planira pokretanje Gemini suradnje s Maerskom u veljači. Ova alijansa provodit će strategiju „hub-and-spoke“ na sedam trgovačkih ruta, s ciljem postizanja 90% pouzdanosti usluga, što predstavlja značajno poboljšanje u usporedbi s trenutnim prosjekom industrije od 53%.

Što nas pokreće