O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Od Istre do Bahama: Dizel agregati iz Pule na luksuznim brodovima

Sljedeći tjedan iz riječke luke isplovit će brod s dva Motortechova kontejnera, koji bi trebali stići u brodogradilište HALONG Shipbuilding Company u Vijetnamu za oko mjesec i pol dana.

Vodeći hrvatski proizvođač dizel električnih agregata i najveći servis za brzohodne dizel agregate na Jadranu, Motortech Consulting d.o.o. iz Pule, uspješno je dovršio proizvodnju tri brodska dizel električna agregata za prvi od ukupno četiri broda naručena od GMKH Limited s Malte. Riječ je o luksuznom putničkom brodu EMERALD KAIA duljine 120 metara, kapaciteta 130 putnika i otprilike 100 članova posade, koji će tijekom ljeta ploviti Mediteranom, a zimi Bahamima, piše GlasIstre.

Napredna tehnologija motora

Motortech Consulting potpisao je ugovor početkom godine, obvezavši se isporučiti sva tri agregata u roku od sedam mjeseci. Direktor tvrtke Livio Bolković istaknuo je kako je ovo jedan od najvećih projekata u više od tri desetljeća postojanja Motortech Consultinga.

Ovog tjedna, primopredajni zapisnik o uspješno provedenom testiranju agregata na probnom stolu Motortech Consultinga potpisali su predstavnik Hrvatskog registra brodova, pod čijim se nadzorom gradi brod, te predstavnik naručitelja iz Malte.

Iz Motortecha ističu iznimno zadovoljstvo projektom i pohvale koje je izrazio supervizor iz Međunarodnog udruženja klasifikacijskih društava (IACS). Agregati su tehnološki napredni, pogonjeni MAN-ovim brodskim motorima najnovije generacije. Ugrađena je selektivna katalitička redukcija (SCR), koja uz pomoć uree u specijalnim mješačima osigurava maksimalno smanjenje i sagorijevanje štetnih čestica. Ovo je prvi put da je takav motor testiran izvan tvornice u njemačkom Nürnbergu.

Agregati imaju nazivnu snagu od 660 kWe/825 kVA, rade na 3 x 450 V/60 Hz pri 1800 okretaja u minuti, a pokreće ih MAN-ov brodski motor D2862LE328 zapremine 24 litre, maksimalne snage 700 kW. Generator je marke Stanford, model S6L1M-E42, nominalne snage 875 kVA, s pojačanom zaštitom od prodora vode IP44.

Foto: MotortechConsulting/GlasIstre

Kontejnerima do Vijetnama

Trenutno se agregati pakiraju za isporuku. Sljedeći tjedan iz riječke luke isplovit će brod s dva Motortechova kontejnera, koji bi trebali stići u brodogradilište HALONG Shipbuilding Company u Vijetnamu za oko mjesec i pol dana. Ondje će se graditi sva četiri broda. Posao za Motortech na ovom prvom brodu nije završen jer ugovor uključuje i puštanje agregata u probni rad, predviđeno za rano proljeće. Ujedno se očekuje sklapanje ugovora za sljedeći brod u skladu s planovima okvirnog ugovora.

Završetak posljednjeg broda predviđen je za 2027. godinu, a ukupna vrijednost posla za Motortech Consulting dosegnut će približno četiri milijuna eura.

Sljedeći tjedan iz riječke luke isplovit će brod s dva Motortechova kontejnera, koji bi trebali stići u brodogradilište HALONG Shipbuilding Company u Vijetnamu za oko mjesec i pol dana.

Vodeći hrvatski proizvođač dizel električnih agregata i najveći servis za brzohodne dizel agregate na Jadranu, Motortech Consulting d.o.o. iz Pule, uspješno je dovršio proizvodnju tri brodska dizel električna agregata za prvi od ukupno četiri broda naručena od GMKH Limited s Malte. Riječ je o luksuznom putničkom brodu EMERALD KAIA duljine 120 metara, kapaciteta 130 putnika i otprilike 100 članova posade, koji će tijekom ljeta ploviti Mediteranom, a zimi Bahamima, piše GlasIstre.

Napredna tehnologija motora

Motortech Consulting potpisao je ugovor početkom godine, obvezavši se isporučiti sva tri agregata u roku od sedam mjeseci. Direktor tvrtke Livio Bolković istaknuo je kako je ovo jedan od najvećih projekata u više od tri desetljeća postojanja Motortech Consultinga.

Ovog tjedna, primopredajni zapisnik o uspješno provedenom testiranju agregata na probnom stolu Motortech Consultinga potpisali su predstavnik Hrvatskog registra brodova, pod čijim se nadzorom gradi brod, te predstavnik naručitelja iz Malte.

Iz Motortecha ističu iznimno zadovoljstvo projektom i pohvale koje je izrazio supervizor iz Međunarodnog udruženja klasifikacijskih društava (IACS). Agregati su tehnološki napredni, pogonjeni MAN-ovim brodskim motorima najnovije generacije. Ugrađena je selektivna katalitička redukcija (SCR), koja uz pomoć uree u specijalnim mješačima osigurava maksimalno smanjenje i sagorijevanje štetnih čestica. Ovo je prvi put da je takav motor testiran izvan tvornice u njemačkom Nürnbergu.

Agregati imaju nazivnu snagu od 660 kWe/825 kVA, rade na 3 x 450 V/60 Hz pri 1800 okretaja u minuti, a pokreće ih MAN-ov brodski motor D2862LE328 zapremine 24 litre, maksimalne snage 700 kW. Generator je marke Stanford, model S6L1M-E42, nominalne snage 875 kVA, s pojačanom zaštitom od prodora vode IP44.

Foto: MotortechConsulting/GlasIstre

Kontejnerima do Vijetnama

Trenutno se agregati pakiraju za isporuku. Sljedeći tjedan iz riječke luke isplovit će brod s dva Motortechova kontejnera, koji bi trebali stići u brodogradilište HALONG Shipbuilding Company u Vijetnamu za oko mjesec i pol dana. Ondje će se graditi sva četiri broda. Posao za Motortech na ovom prvom brodu nije završen jer ugovor uključuje i puštanje agregata u probni rad, predviđeno za rano proljeće. Ujedno se očekuje sklapanje ugovora za sljedeći brod u skladu s planovima okvirnog ugovora.

Završetak posljednjeg broda predviđen je za 2027. godinu, a ukupna vrijednost posla za Motortech Consulting dosegnut će približno četiri milijuna eura.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here