O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MOL širi svoju flotu na 338 brodova preuzimanjem Gearbulka

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) uspješno je završio preuzimanje većinskog udjela u švicarskoj kompaniji Gearbulk. Nakon odobrenja od nadležnih tijela, MOL sada posjeduje 72% udjela u Gearbulku.

U lipnju 2024. MOL je najavio planove za dodatno povećanje svog udjela s dotadašnjih 49% na 72%, čime je postao većinski vlasnik. Suradnja između MOL-a i Gearbulka traje već 34 godine, počevši od 1991. godine, piše Offshore Energy.

Ovim preuzimanjem MOL-ova flota brodova za prijevoz rasutih tereta povećava se na ukupno 338 brodova, što MOL čini predvodnikom u globalnom sektoru suhog tereta. Gearbulkova “open hatch” flota, najveća takve vrste na svijetu, čini oko 60 brodova, odnosno 20% ukupne flote MOL-a. Očekuje se da će taj dio flote dodatno rasti i pružiti MOL Grupi konkurentsku prednost.

MOL planira razviti globalnu prodajnu mrežu koja će se prilagoditi promjenama u svjetskim opskrbnim lancima i obrascima trgovine, koristeći specijalizirane operacije i međunarodnu mrežu Gearbulka.

Osim toga, Gearbulk će pojačati svoje usluge kroz sinergije poput stvaranja novih poslovnih prilika i povećanja učinkovitosti u rasporedu brodova. Ovi koraci trebali bi dodatno osigurati konkurentsku prednost, smanjenje troškova i širenje mreže klijenata MOL Grupe.

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) uspješno je završio preuzimanje većinskog udjela u švicarskoj kompaniji Gearbulk. Nakon odobrenja od nadležnih tijela, MOL sada posjeduje 72% udjela u Gearbulku.

U lipnju 2024. MOL je najavio planove za dodatno povećanje svog udjela s dotadašnjih 49% na 72%, čime je postao većinski vlasnik. Suradnja između MOL-a i Gearbulka traje već 34 godine, počevši od 1991. godine, piše Offshore Energy.

Ovim preuzimanjem MOL-ova flota brodova za prijevoz rasutih tereta povećava se na ukupno 338 brodova, što MOL čini predvodnikom u globalnom sektoru suhog tereta. Gearbulkova “open hatch” flota, najveća takve vrste na svijetu, čini oko 60 brodova, odnosno 20% ukupne flote MOL-a. Očekuje se da će taj dio flote dodatno rasti i pružiti MOL Grupi konkurentsku prednost.

MOL planira razviti globalnu prodajnu mrežu koja će se prilagoditi promjenama u svjetskim opskrbnim lancima i obrascima trgovine, koristeći specijalizirane operacije i međunarodnu mrežu Gearbulka.

Osim toga, Gearbulk će pojačati svoje usluge kroz sinergije poput stvaranja novih poslovnih prilika i povećanja učinkovitosti u rasporedu brodova. Ovi koraci trebali bi dodatno osigurati konkurentsku prednost, smanjenje troškova i širenje mreže klijenata MOL Grupe.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here