O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Dva bulkera sudarila se u ušću rijeke Yangtzea: Pokrenuta istraga

Dva bulkera sudarila su se dok su uplovljavala u ušće rijeke Yangtze, jedno od najprometnijih pomorskih čvorišta Kine. Izvještaji potvrđuju da nema ozlijeđenih unatoč oštećenjima na trupovima brodova.

Veći od dva broda, Cape Legacy (180.000 dwt), u vlasništvu izraelske kompanije Mano Maritime, zadobio je dvije velike rupe iznad vodene linije, kao i dodatna površinska oštećenja. Brod, koje plovi pod zastavom Maršalovih otoka, prevozilo je teret željezne rude. Fotografije s mjesta događaja pokazuju vidljive deformacije na trupu, ali posada je uspjela zadržati kontrolu nad brodom, piše The Maritime Executive.

Manji brod, Feida 138 (12.800 dwt), u vlasništvu kineske kompanije, uplovljavao je kroz južni kanal ušća. Cape Legacy istovremeno je dolazio iz sjevernog kanala kada je došlo do sudara. Feida 138, brod dug 134 metra, premješten je na sidrište radi daljnje inspekcije. Još uvijek nije poznato kolika je šteta na ovom plovilu.

Sudar je izazvao brzu reakciju pomorskih vlasti, te je nekoliko plovila za spašavanje odmah poslano na mjesto incidenta. Unatoč značajnim oštećenjima, nije došlo do prodora vode ili ekoloških posljedica.

Pomorski stručnjaci ističu da je Yangtze jedno od najopterećenijih pomorskih područja u svijetu, s velikim prometom teretnih brodova, što povećava rizik od ovakvih incidenata.

Istraga o uzrocima sudara je u tijeku, a očekuje se da će nadležne kineske vlasti objaviti detaljno izvješće u nadolazećim danima.

Dva bulkera sudarila su se dok su uplovljavala u ušće rijeke Yangtze, jedno od najprometnijih pomorskih čvorišta Kine. Izvještaji potvrđuju da nema ozlijeđenih unatoč oštećenjima na trupovima brodova.

Veći od dva broda, Cape Legacy (180.000 dwt), u vlasništvu izraelske kompanije Mano Maritime, zadobio je dvije velike rupe iznad vodene linije, kao i dodatna površinska oštećenja. Brod, koje plovi pod zastavom Maršalovih otoka, prevozilo je teret željezne rude. Fotografije s mjesta događaja pokazuju vidljive deformacije na trupu, ali posada je uspjela zadržati kontrolu nad brodom, piše The Maritime Executive.

Manji brod, Feida 138 (12.800 dwt), u vlasništvu kineske kompanije, uplovljavao je kroz južni kanal ušća. Cape Legacy istovremeno je dolazio iz sjevernog kanala kada je došlo do sudara. Feida 138, brod dug 134 metra, premješten je na sidrište radi daljnje inspekcije. Još uvijek nije poznato kolika je šteta na ovom plovilu.

Sudar je izazvao brzu reakciju pomorskih vlasti, te je nekoliko plovila za spašavanje odmah poslano na mjesto incidenta. Unatoč značajnim oštećenjima, nije došlo do prodora vode ili ekoloških posljedica.

Pomorski stručnjaci ističu da je Yangtze jedno od najopterećenijih pomorskih područja u svijetu, s velikim prometom teretnih brodova, što povećava rizik od ovakvih incidenata.

Istraga o uzrocima sudara je u tijeku, a očekuje se da će nadležne kineske vlasti objaviti detaljno izvješće u nadolazećim danima.

HTML Code here
HTML Code here