Jesu li naručitelji Uljanikove novogradnje 526 iz kuvajtske kompanije Livestock Transport & Trading ujedno i zadnja i jedina šansa da brod za prijevoz stoke u dogledno vrijeme bude dovršen, te s navoza na Otoku konačno sklizne u more? Ovlašteni zastupnik te kompanije, ugledni pomorski konzultant Vlado Brničević tvrdi da je to tako, da su Kuvajćani potencijalno zainteresirani za kupnju gotovog broda, ali i da je vremena za eventualno sklapanje tog posla sve manje; piše Glas Istre.
– Dobra vijest je da potencijalni kupac za ovaj brod postoji i da je to, prema svemu sudeći, jedini potencijalni kupac za taj brod specijalne namjene. S druge strane, imamo tvrtku Uljanik Brodogradnja 1856 u nastajanju kojoj je to jedini potencijalni posao s kojim bi mogli ponovno pokrenuti proizvodnju. Malo lošija vijest je da je vremena za ugovaranje tog posla sve manje jer će Kuvajćani, ako ga ne uspiju zaključiti do 15. veljače, odustati i brod sličnih karakteristika ugovoriti u Kini, o čemu putem brokera već pregovaraju s tamošnjim brodogradilištima, kazao nam je Brničević.
Pojednostavljeno, Kuvajćani bi željeli kupiti brod koji su u Puli naručili prije punih šest godina i koji je projektiran prema njihovim potrebama, ali ga nisu više spremni čekati. Radi se o kompaniji koja se bavi uvozom žive stoke iz Australije i kojoj su zbog porasta obima poslova potrebni specijalni brodovi koji zadovoljavaju sve više standarde koji se za tu vrstu trgovine postavljaju u toj zemlji. Kuvajćani su nakon propasti posla s Uljanikom od australskog Wellarda kupili brod sličnih karakteristika Ocean Shearer te trenutno u floti imaju dva broda, no jedan od njih je starije proizvodnje i više ne udovoljava strogim australskim propisima. Kuvajćanima dakle hitno treba još jedan specijalni brod, ali ne zanima ih sudjelovanje u dražbi, niti kupnja trupa na navozu.