O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

VIDEO: Odsukavanje ‘Ever Forwarda’ moglo bi potrajati: Nasukao se u muljevitom plićaku

Kako se operacija odsukavanja Evergreenovog kontejneraša Ever Forwarda od 127.000 dwt proteže već gotovo pet dana, sve se više čini da bi odsukavanje moglo potrajati duže nego što se očekivalo.

Za razliku od nedavnog nasukavanja Maerskovog kontejnerskog broda u blizini Hamburga, koji je odsukan u nekoliko sati pomoću devet tegljača, Ever Forward zapeo je u muljevitom plićaku i vjerojatno će biti potrebno iskrcati dio tereta prije odsukavanja, piše The Maritime Executive.

Pogledajte i: VIDEO: Nasukao se veliki Evergreenov kontejneraš: Neslavno ‘obilježio’ obljetnicu Ever Givena

“Što se tiče uzroka nesreće, ‘Ever Forward’ od 12.000 TEU, dug 334 metra, skrenuo je s uskog plovnog puta u zaljevu Chesapeake tijekom isplovljavanja iz Baltimorea u nedjelju navečer i nasukao se na pretežno muljevito dno. Gaz plovila je u trenutku isplovljavanja iz Baltimorea iznosio 13 metara, dok je prosječna dubina zaljeva samo 6,4 metra, stoga će vjerojatno biti potrebni značajni napori da bi se plovilo odsukalo. Moguće je i oštećenje ili kvarenje osjetljivog tereta”, navode konzultanti WK Webster.

Američka obalna straža zajedno s vlasnicima plovila i spasilačkim timovima razvija plan akcije odsukavanja. Obalna straža zahtijeva od posade plovila da svaka četiri sata provode temeljitu inspekciju broda kako bi se kontinuirano pratila mogućnost onečišćenja i prijavila svaka zamjetna promjena u stabilnosti, gazu, položaju plovila ili bilo koji znak curenja goriva.

U krugu od oko 500 metara od plovila ustanovljena je sigurnosna zona. Ipak, Ever Forward ne remeti promet kanalom s obzirom da se nalazi van glavnog plovnog puta, piše gCaptain.

Iz Evergreena naglašavaju da incident nije uzrokovao curenje goriva, a unajmili su spasilački tim s 16 stručnjaka za upravljanje operacijom odsukavanja, piše Splash247. Ronioci provode inspekcije pod vodom kako bi identificirali eventualna oštećenja na plovilu i pomogli u razvijanju plana odsukavanja.

Foto: Screenshot Twitter

Kako se operacija odsukavanja Evergreenovog kontejneraša Ever Forwarda od 127.000 dwt proteže već gotovo pet dana, sve se više čini da bi odsukavanje moglo potrajati duže nego što se očekivalo.

Za razliku od nedavnog nasukavanja Maerskovog kontejnerskog broda u blizini Hamburga, koji je odsukan u nekoliko sati pomoću devet tegljača, Ever Forward zapeo je u muljevitom plićaku i vjerojatno će biti potrebno iskrcati dio tereta prije odsukavanja, piše The Maritime Executive.

Pogledajte i: VIDEO: Nasukao se veliki Evergreenov kontejneraš: Neslavno ‘obilježio’ obljetnicu Ever Givena

“Što se tiče uzroka nesreće, ‘Ever Forward’ od 12.000 TEU, dug 334 metra, skrenuo je s uskog plovnog puta u zaljevu Chesapeake tijekom isplovljavanja iz Baltimorea u nedjelju navečer i nasukao se na pretežno muljevito dno. Gaz plovila je u trenutku isplovljavanja iz Baltimorea iznosio 13 metara, dok je prosječna dubina zaljeva samo 6,4 metra, stoga će vjerojatno biti potrebni značajni napori da bi se plovilo odsukalo. Moguće je i oštećenje ili kvarenje osjetljivog tereta”, navode konzultanti WK Webster.

Američka obalna straža zajedno s vlasnicima plovila i spasilačkim timovima razvija plan akcije odsukavanja. Obalna straža zahtijeva od posade plovila da svaka četiri sata provode temeljitu inspekciju broda kako bi se kontinuirano pratila mogućnost onečišćenja i prijavila svaka zamjetna promjena u stabilnosti, gazu, položaju plovila ili bilo koji znak curenja goriva.

U krugu od oko 500 metara od plovila ustanovljena je sigurnosna zona. Ipak, Ever Forward ne remeti promet kanalom s obzirom da se nalazi van glavnog plovnog puta, piše gCaptain.

Iz Evergreena naglašavaju da incident nije uzrokovao curenje goriva, a unajmili su spasilački tim s 16 stručnjaka za upravljanje operacijom odsukavanja, piše Splash247. Ronioci provode inspekcije pod vodom kako bi identificirali eventualna oštećenja na plovilu i pomogli u razvijanju plana odsukavanja.

Foto: Screenshot Twitter

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here